Pippo en Lindada, wat geweldig van jullie mooie echo meiden. Gefeliciteerd! Liesje, wat ontzettend jammer dat je nichtjes het zo eng vinden. Onze dochter loopt rustig naar een koe of paard toe om hem te knuffelen. Die vindt echt niks eng.
is ook erg jammer gezien, maar ja als de ouders er zelf ook niet naartoe gaan met de kindjes dan wennen ze er ook niet aan. Dat zal met ons kindje wel anders zijn want wij wonen er dichtbij en ik vind het zelf ook hartstikke leuk!
Ik vind zelf de kinderboerderij ook altijd zo leuk. Kwam er vroeger ook altijd, hielp ook altijd met dieren voeren, hokken en stallen uitmesten, geiten melken. En je kon er ook altijd ponyrijden. Heel leuk. Nu wonen we tussen de weilanden en er zijn altijd wel koeien, paarden, schapen, geitjes en ezeltjes in de buurt te vinden. Dat vindt ze ook helemaal geweldig. Maar echt rondlopen tussen de dieren op de kinderboerderij is natuurlijk helemaal geweldig.
wat dat betreft blijven we zelf ook altijd wel kleine kinderen en daarbij zijn wij allebei grote dierenliefhebbers (behalve katten dan )
Meiden dank jullie wel voor jullie succes wensen! Ik mag vanmiddag om 16.20 u. pas voor de echo. Ik zit echt te trillen op mijn stoel, ben zo zenuwachtig. Ik denk steeds, als het niet goed is, waarom is het dan zelf nog niet losgekomen... De vorige keer is het allemaal automatisch gegaan en heeft mijn lichaam er helemaal zelf mee gered. Ik ben dus als de dood dat ik nog een curretage moet ondergaan.. en dat alles vlak voor mijn bruiloft (nog 2,5 week). Ik weet trouwens niet eens hoe dat in z'n werk gaat.. kan iemand mij hier iets over vertellen (zonder de gezellige sfeer hier te willen drukken)
Goh Sam, heeft mannetje ook last van zwangerschapsdementie? Hahah. Wij zijn ook echte dierenliefhebbers. Ben wel het aantal dieren aan het afbouwen nu. (natuurlijke afvloei niet meer aanvullen). Maar wanneer de kindertjes groter zijn dan wil ik zeker weer meer dieren hebben.
He Basmalah, hou vol meis.. we duimen voor je dat je een mooi kloppend hartje ziet vanmiddag.. Ik begrijp echt heel goed dat je zo nerveus bent..Over curretage kan ik je zelf niets vertellen dat ik heb niet gehad.. maar misschien is het vroeg genoeg daar aan te denken op het moment dat het nodig mocht zijn.. tot die tijd.. het glas is half vol he.. positive thinking..probeer daaraan te denken.. Sterkte!
wij hebben nu 2 honden, een papegaai en vogels buiten in de voliere en dat vind ik op dit moment meer als voldoende. Ik heb altijd cavia's gehad en dat vind ik nog fantastisch maar die komen er niet eerder dan dat ons kindje erom vraagt en dan komt ie gewoon buiten te staan!
Basmalah, ik zou het je niet kunnen vertellen, bij mij is het spontaan gekomen, nou ja spontaan...pas na 4 weken ofzo...
Ik heb ook geen curretage gehad.. Dus ik kan je ook niet helpen, maar idd.. probeer wel positief te blijven meid! Onze duimen draaien!
Wij hebben nu 2 honden, 2 katten, 2 valkparkieten, een aquarium en 3 vijvers met vissen (hele grote tuin met uit de hand gelopen hobby). En daarnaast had ik tot november kippen. (gedeelte verkocht, de rest doodgebeten door een roofdier). En ik had nog een voliƫre vol met grasparkieten, die heb ik ook allemaal verkocht omdat het me gewoon allemaal teveel werd, al ging me dat wel aan het hart hoor. Ik mis dat vrolijke gekwebbel van de vogeltjes wel.
ik vind dat ook zo gezellig de vogeltjes in de voliere alleen hebben wij er hele andere vogels inzitten, europese cultuurvogels die perse geringd moeten zijn enzo.....komt nog wel wat bij kijken maar ja wij zijn ook lid van een vogelvereniging
Basmalah, ik kan je ook niet helpen, bij mij zijn de MK's ook allemaal spontaan op gang gekomen. Ik kan me best voorstellen dat je je liever op het ergste voorbereidt, dan kan het alleen maar meevallen wanneer het toch nog goed blijkt te zijn. Maar meid, wie weet valt het allemaal reuze mee en blijkt alles gewoon goed te zitten. Heel veel succes vanmiddag meid, ik denk aan je!
@Sam: Gefeliciteerd meid! Jullie zagen er echt prachtig uit! @ Pippo & Lindada: jullie ook gefeliciteerd maar dan met jullie goed echo, het zal een hele opluchting zijn denk ik he? @ Joel: Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap @Bengeltje: Na al het goede nieuws van de anderen... jammer genoeg slecht nieuws van jou... Wat een teleurstelling he? Het maakt inderdaad niet uit hoe lang je in verwachting bent, het is en blijft toch zuur. sterkte!
Haha, soms wel een beetje te vrolijk hoor. Ik kan het allemaal niet echt meer bijbenen nu ik zwanger ben. Daarom heb ik vorig jaar ook het aantal dieren afgebouwd. Mijn tijd komt wel weer als de kindjes groter zijn. Alleen kipjes komen er wel weer. Die zijn leuk en leveren lekkere eitjes. En dan krijgen hier de kindjes gewoon een eigen kipje ipv een konijntje. Ook leuk!
Echt leuk zeg al die dieren! Wij hebben alleen een konijn hihi! We willen heel graag een hond, een franse bulldog, maar i.v.m onze kinderwens hield ik het elke keer af, want ik zag het niet zitten om een kind en een pup op te voeden! Maar ik denk over een jaar of 2 dat de hond dan echt wel komt! We hebben er wel een klok van in huis en nog meer spullen van een franse bulldog, nu de hond zelf nog haha !