Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    dank jullie wel meiden! Ik voel me altijd weer gesterkt als ik hier mijn ei even kwijt heb gekunt.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik zal al die dieren pas weer echt leuk vinden na de bevalling. Nu heb ik meestal te weinig energie om ze allemaal goed te kunnen verzorgen en komt het meeste op m'n man neer.

Ben echt wel gek met ze hoor, maar m'n neus en m'n humeur wat minder. Dat was ook zo gedurende m'n andere zwangerschappen en na de bevalling en MK's was alles weer goed.

3. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Dat kan ik me voorstellen inez, je bent helaas sneller moe dan dat wij dat zijn! En zeker als je heel veel dieren hebt is het idd anders! Ik heb alleen een konijn, dus eigenlijk weinig werk! Dat scheelt ook weer een hoop!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Basmalah, we denken allemaal aan je hoor en duimen als een gek dat alles goed is!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een dierenboel.
    Wij hebben 2 honden, konijntje en 2 kipjes.. En we hadden een hamster, maar die heeft na bijna 4 jaar het loodje gelegd... Hier blijft het nu ook bij deze dieren hoor.. Druk genoeg zo! Ik herken het wel Inez.. Moet zeggen dat onze honden ook stuk minder aandacht krijgen, puur omdat ik zo moe ben.. Maar dan komen ze wel weer bij me liggen.. ook wel weer lief :D !

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben 8 ratten..
    Maar die staan in de computerkamer gezellig naast de pc.. Maar die kamer hebben we straks nodig als kinderkamer.
    Dus dan moeten ze helaas weg.. :(

Maar ze mogen gelukkig naar me vriendin toe, die zelf ookal een groep ratten heeft. Dus kan ze nog elke week opzoeken. :D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ze willen hier ook wel bij me komen liggen, maar dan stuur ik ze toch maar weer weg omdat m'n neus er niet tegenkan. En dat vind ik best wel sneu.

Ik zou ook niet zonder ze willen hoor, je hebt toch altijd wel weer aanspraak en gezelligheid van ze. Maar ik moet wel zeggen, dat wanneer er nu 1 van de honden of katten door zou gaan, er geen tweede meer komt. De eerste jaren houden we het wel 'gewoon' bij 1 hond en 1 kat. En wanneer beide katten zouden gaan hemelen zolang de Mechelaar er nog is, dan wordt het zelfs voorlopig helemaal geen katten meer. De Mechelaar is dol op onze katten, maar heeft hele andere denkbeelden over spelen met de katten dan dat zij hebben en dat wil nog wel eens stress geven.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij nemen ook geen 2 honden meer, hoe leuk en lief en gezellig het ook is, het is wel een beetje onhandig, maar ja wij hadden allebei toen we elkaar leerden kennen een hond en tja als dat goed gaat samen doe je ze echt niet weg

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: van harte gefeliciteerd meid! wat fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben! :D

sorry heb niet veel bijgelezen, heb het namelijk echt ff flink te pakken gehad! nog naar de huisartsenpost gemoeten pfff.... een virus op mijn luchtwegen waar ik flink koorts bij kreeg, wat is dat vervelend zeg als je zwanger bent! je mag dan zo weinig pakken! de arts zei, ik zou je normaal antibiotica moeten geven, maar nu dus liever niet... vervolgens schoot ik daar in een hoestbui en toen zei hij nou begin ik toch te twijfelen over die anti biotica als ik je zo te keer hoor gaan, want je hebt er wel die veilig zijn in de zwangerschap, maar we doen het liever niet! ja dat vind ik dus zo tegenstrijdig he... dus ik wilde het niet, nu moest ik paracetamol nemen om de koorts naar beneden te houden en neusspray om de holtes open te houden. de koorts is zo goed als weg nu maar voel me nog goed belabberd, ga dus weer snel achter de pc vandaan! als ik weer opgeknapt ben kom ik weer mee kletsen! ;)

liefs rebbel

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hihi, wat een beestenboel! Wij hebben twee konijntjes en een hond. Oja, en twee vissen!

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    En ik blijf maar zo bang dat het misgaat! Echt niet leuk. Ik heb donderdag en vrijdag gespuugd, maar van het weekend niet. Heb ik meteen de bibbers dat het niet goed is. Waarom kan ik er nu gewoon niet op vertrouwen!

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    (vanwege de mk natuurlijk... grrrr)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heel begrijpelijk hoor lindada en dat gaat vanzelf wel weg.
    bij mij begint dat nu pas een beetje weg te gaan

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, begrijpelijk en herkenbaar hoor! Ik heb er ook nog steeds wel last van. Zo ben je vol vertrouwen, het andere moment is dat volledig weg. Gelukkig worden de 'mindere' momenten steeds zeldzamer. Dat zul je straks zelf ook gaan merken.
    Wanneer mag je weer terug voor een nieuwe controle?

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, thnx voor je antwoord over de kinderwagen.
    Beterschap voor kleine Alyssa, ah gosh. En jij ook nog steeds niet 100%?

Pippo en Lindada, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

Basmalah, heel veel succes vanmiddag.
    Ik heb wel een curretage gehad, lichamelijk gezien valt dat erg mee (volledige narcose, weinig napijn). Maar ik hoop dat je het gewoon niet nodig hebt om meer informatie van mij te horen!

Rebbel, heel veel beterschap!
    Vervelend hè, dat je bijna niets mag. Ik heb het niet zo erg te pakken gehad als jij maar ik heb ook alleen een paar paracetamolletjes genomen met mijn verkoudheid en griep.

Wat dieren betreft : wij hebben hier een rooie-je-weet-wel kater en een namaak-hond uit Spanje :)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He Rebbel, beterschap meid.. BAH..

hoi Natas :p

Haha ik heb niet zoveel te melden. Moet zo aan t werk.. Zit nu even aan m'n boterhammen..

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    smakelijk Sam! Ik ook! :)

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Natas,

dank je wel voor je bericht. Ik hoop het ook zeker niet nodig te hebben. Maar toch wil ik me, vooral ivm mijn bruiloft, er alvast op voorbereiden. hoe snel kon je toen een curretage krijgen? Gaat zoiets vrij snel?

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Moet straks ook gaan werken tot 21u30!

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meiden,
    MvM is geweest en ik mag weer meedoen. Was alleen vanmorgen vergeten dat ze kwam, dus had gewoon op de wc geplast en pas later opgevangen. Toch nog een vet positieve test gelukkig. Morgen echo. Ben toch wel zenuwachtig hoor. Hoop op een hartje! Morgen max 6w4d min. 6w3d, dan moet het wel al kloppen toch?
    Meiden met een goede echo: gefeliciteerd.
    Basmalaah: sterkte, ik duim!

Deel Deze Pagina