Hoi Zena, leuk he zo'n vette test! Ik was er toen helemaal trots op hahaha. Ben benieuwd naar je echo, meestal zie je het hartje hoor!
Basmalah : bij ons ging het heel snel, ik had om 09.00 de echo waarop het fout bleek te zijn en om 15.00 de curretage. Maar dat is een uitzondering hoor, zo snel. De arts heeft ons naar voren geschoven omdat wij de volgende dag op vakantie gingen en ik een miskraam die wel of niet komt niet zag zitten op een zeilbootje in een verlaten baai in Turkije.
Ach Rebbel, nog steeds niet opgeknapt meid? Beterschap. Zena, toch altijd weer fijn he? Zo'n bevestigende test van MvM. En morgen je echo. Ik heb zelf met 6w4d een mooi kloppend hartje gezien en sommigen wat eerder, anderen wat later. Hoop voor jou, dat jij ook een mooi knipperlichtje zult zien!
Heyyyy allemaalll! Ik heb een curretage gehad Basmalah! Tja wat kan ik erover vertellen... Bij mij was het zo... Ik begon op een zondag te bloeden, 's maandags kwam de verloskundigen om te luisteren of er hartactiviteit was (ik was 12 weken zwanger) die was er niet.... 's avonds hadden wij heel toevallig onze 12 weken echo staan, daar dus heen gegaan maar het bleek idd niet goed te zijn... Het vruchtje was ongeveer 8 weken geworden na schatting.... dus is nog 4 weken blijven zitten. (dus dat kan dat het zo lang duurt....) Meteen die nacht kreeg ik weeen en 's ochtends enorm veel bloedverlies waarvoor ik dus naar het ziekenhuis moest... daar een dag gelegen, ze wilde het afwachten omdat we hoopte dat het vanzelf af zou komen, maar helaas, om 20.00 's avonds hebben ze besloten me nog naar de ok te brengen omdat ik niet meer op mijn beentjes kon staan, zoveel bloed was ik verloren.... Toen kreeg ik dus een infuus, je gaat naar de ok, daar laten ze je lekker slapen (je gaat onder gehele narcose) en een half uurtje later word je wakker en is het klaar... je moet je dan nog wel een paar dagen rustig houden. Bij mij hebben ze het vruchtje verwijderd met een soort 'stofzuiger' ze zuigen het kindje en de rest wat dan in je baarmoeder zit weg... Je baarmoeder is dan vaak na de eerste menstruatie weer helemaal in orde. Moet weer slijmvlies en zo aanmaken.... Het is echt niet eng... je merkt er weing van, tis natuurlijk wel een hele happening maar dat is iedere miskraam.... Hoopelijk heb je deze info niet nodig en zie en hoor je vanmiddag een hartje kloppen! Heel veel sterkte! Dikke knuffel....
hallo ik heb even een vraagje, Dinsdag 5 februari had ik een positieve ovutest, zaterdag had ik lichte ongikrampen en bruin roodverlies, niet heel veel. Ik vroeg me af of iemand hier enig idee heeft wat dit is.. gr medina
Wij hebben 1 hond een engelse bullterrier. Meeste mensen vinden ze oerlelijk (hahaha) Wij zeggen altijd, ze zijn mooi van lelijkigheid Hebben een super karakter, wereld beesie is het! Volgens mij staan er wel foto's van haar in mijn album, dus als je wil weten hoe lelijk precies...... Misschien is ze nu wel net als ik zwanger...... Ze is vorige week gedekt, wij hebben nog erg goed contact met de fokker en die wilde erg graag een nestje met haar doen omdat ze schijnbaar zo goed in elkaar zit..... Dus wij doen het zelf niet maar de fokker gaat het doen, moet er niet aan denken om eerlijk te zijn, zelf zwanger en dan van die puppy's rond dwarrelen.....
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober afspraken: 8 feb Lindada 8 weken echo, Treintje uitslag combitest 11 feb Croky VK, Pippo echo, Basmalah 2e echo 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 18 feb Roshi VK 19 feb Sam VK + echo 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 4 mrt Mone 20 weken echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 17 mrt Inez pretecho 27 mrt Natas 20 weken echo Even omhoog weer die lijst!
wil ik ook wel, maar ergens ben ik een beetje bang om een zwangerschapsmasker te krijgen...en daarbij moet ik nou werken dus dat zonnetje kan ik naar fluiten en het ziet er zo lekker uit vanaf hier
Hai hai! Basmalah, succes vanmiddag! Nog even en dan heb je duidelijkheid meid! Hier gaat alles nog goed, weinig kwaaltjes, af en toe met een vlaag een soort van misselijk en ik zit onder de pukkeltjes joh echt vreselijk! Vandaag test nbr.5 gedaan en nu was het teststreepje donkerder dan de controlelijn! Jippieeee het hcg stijgt! Hoe is het verder met jullie dames?
He Mariaatje, ja dat had ik ook die pukkels in het begin.. enne lekker he die bevestiging! Nou Liesje, het is lekker heb ik zojuist gevoeld.. even rondje buiten gelopen.. en een jas gescoord bij h&m voor de zomer (a lijn), hartstikke leuk maar 29,90 en volgens mij dikke buiken proof
Meiden.. weet iemand hier eigenlijk of een inwendige echo schadelijk kan zijn in t begin van een zwangerschap? Heb dus woensdag de 1e echo en die zal wel inwendig gedaan worden..
He Missy, nee hoor kan geen kwaad.. Het was ook geen zwangerschapsjas Liesje, hing bij de gewone jassen
Mag ik hier ook op de lijst? 1e kindje juli 2007 bbz/mk uitgerekende datum 12 oktober 14 februari 1e echo....mooie dag toch? LIEFS nony