Dames, hier ff een groet van mij Sorry dat ik langs niets van me heb laten lezen..druk druk druk! Alles gaat goed hier, ben vandaag naar de verloskundige geweest..jaja, ben overgestapt van de gyn naar vk...ze hebben aan mn buik gevoeld en naar het hartje geluisterd..het gaat echt de goeie kant op, want alles was super in orde Hoe gaat het hier verder? Nog nieuwtjes of mindere nieuwtjes?
Mariaatje, wat een fijne bevestiging meid, weer zo'n perfecte test. En pukkeltjes, praat me er niet van. Heb ze nog steeds. Iedere keer bij vlagen. Dan weer een paar dagen onder, dan weer een tijdje niet en dat gaat zo maar door.
Was er al bang voor, denk dat ik zolang ik zwanger ben onder de pukkels zit. VOrige keer had ik ze ook, toen gingen ze pas weg toen het hcg uit mijn bloed was! Nony, we zijn even ver en jij mag donderdag alv oor je echo! Ben benieuwd!
Hey Latoya, leuk weer even van je gehoord te hebben en fijn dat alles goed gaat. Inez, succes morgen! Ben benieuwd hoe het vandaag met Basmalah is gegaan....
Hallo meiden, nou mijn grootste vrees is werkelijkheid geworden. Ze konden wederom niets vinden, oftewel (weer) geen vruchtje. De vorige keer dacht ze nog iets te zien, maar vandaag was er behalve het dooierzakje helemaal niets te zien.. ik weet even niet zo goed hoe het nu verder moet... morgen belt de vk mij, ik ga dan vragen of ze deze nog een curretage bij me kunnen doen . Daarna willen we het vooral even heel rustig aan gaan doen, 2 miskramen in zo'n korte periode hakt er even behoorlijk in. Meiden, ik heb veel aan jullie gehad, jullie zijn mijn steun en toeverlaat geweest in mijn periode vol met zorgen en onzekerheden. Ik wens jullie dan ook allemaal het mooiste en gezondste kindje van de wereld toe. Geniet van al het moois dat een zwangerschap met zich mee kan brengen. Heel veel liefs, Basmalah
Ooh meid! Wat verschrikkelijk! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe! Een hele dikke knuffel van SAM!
Basmalah, nee toch meid, ik had nog zulke goeie hoop voor je! Neem de tijd om het te verwerken en straks toch van je trouwdag te kunnen genieten en erna er weer voor te gaan. Heel veel sterkte en we denken aan je meid! Dikke knuffel Liesje
Goedemorgen dames, Basmalah, wat een vreselijk nieuws! heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel
Pas om 15.50 uur dus we moeten nog even wachten maar gek genoeg ben ik er nu niet zo benauwd meer voor omdat ik het kindje regelmatig voel
Basmalah: wat zullen jullie verdrietig zijn. Wat is het toch oneerlijk verdeeld door de natuur. Heel veel sterkte. Het zal moeilijk zijn om het een plekje te geven.