Hebben er hier meer last van een hele vieze smaak in de mond? Ik heb dat namelijk steeds, en ik word er ook misselijk van. Zelfs als ik tandenpoets krijg ik het na een kwartiertje weer terug.
yep en ik heb het nog steeds.... het is echt als ik een tijdje niks eet of drink dan begin ik ook echt uit mijn mond te stinken echt heel erg vind ik dat, dus ik heb ook standaard kauwgum bij me
Hoi meiden, ik heb vanmorgen weer een echo gehad en...een prachtig hartje gezien! Ik ben zo blij!De gyn houdt het erop dat ik vandaag 6 weken ben, maar volgens mij moet ik toch echt minstens 6w2d zijn en ik denk 6w4d. Maar goed, alles is nog zo pietepeuterig klein, een misrekenening is natuurlijk zo gemaakt. 12 maart mag ik weer terug voor de intake. Dan ben ik 10 weken. 2 maart ga ik wintersporten, had eigenlijk gehoopt dat ik voor die tijd nog voor een echo mocht komen, zodat ik met een gerust hart op vakantie kan, maar helaas pindakaas... Basmallah, meid veel sterkte toegewenst. Lindada, ik heb dat ook, had het alleen nog niet aan mn zwangerschap gekoppeld. Maar idd hartstikke goor, loop de hele dag kauwgom te eten en dat doe ik anders nooit!
Hee dames! Jill gefeliciteerd meid! Idd, mijn echo komt er ook aan.. Al moet ik zeggen na weer een negatief bericht begin ik m zolangzamerhand wel weer te knijpen ! Vind het doodeng.. Die vieze smaak herken ik ook wel.. Alleen heb ik het de ene dag wel en andere dag weer niet Verder geen nieuws hier.. Heb ff paardgereden in het mooie weer !
nou damens,hier ben ik weer....en weer zwanger voor de 5de keer. ben dus niet meer ongi geweest na me miskraam in januari.......dus we hopen maar dat t nu goed gaat.ben blij me hier weer te kunnen melden
Even een berichtje van mij. Ik heb vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad en alles is goed verlopen. Ik was best wel een beetje nerveus omdat ik aan de vorige geen prettige herinneringen heb overgehouden. Dit team was geweldig. Hele vriendelijke dames die je echt op je gemak stelden, erg vriendelijk en rustig waren en niet van die haaiebaaien ik de vorige keer had. Dus dat scheelde al. De punctie was voorbij voor we er erg in hadden en ondertussen hebben we uitgebreid kunnen loeren naar de kleine uk, die erg druk was. Hij presteerde het nog bijna om een armpje in het prikveld van de naald te houden, maar gelukkig luisterde hij braaf toen we zeiden dat hij z'n armpje beter even ergens anders kon houden. Dus je ziet, opvoeden begint al in de baarmoeder, haha. Nu ga ik weer even braaf rustig aan doen zoals geadviseerd en later reageer ik wel weer op iedereen.
@Bartje: Gefeliciteerd! Inderdaad hopen dat het nu goed blijft gaan meid! @Inez: Spannend zo'n punctie! Weet je dat het mijn vorige werk is geweest, dus als je vragen hebt...
NOU NET DE HUISARTS GESPROKEN,HIJ ZEGT DAT HET HEEL GOED NOG VAN DE VORIGE ZWANGERSCHP KAN ZIJN.iets wat mij sterk lijkt want de vorige keren teste ik gelijk 1 dag na de hand negatief,.maar ja zal nog niet hard juichen,. heb al wel een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor 4 maart.dus we wachten maar af. duimen jullie voor ons