ja de test is duidelijk en dat 2 dagen voor nod. voor mijn gevoel is het niet van de vorige zwangerschap.ik had de vorige keren ook geen hcg meer gelijk na de miskraam en mijn borsten zetten heel erg op en dat is echt wel weggeweest na de miskraam
@Bartje: Over een paar dagen nog een keertje testen en kijken of het streepje donkerder is geworden! Heb ik ook gedaan, want ik begon ook te twijfelen (hoewel ik wel tussendoor ongi geworden ben, maar je blijft onzeker). Succes!
elke zwangerschap is weer anders, dus dat moet je niet vergelijken. Over een paar dagen nog maar eens testen!
Ik ben zo blij! We mogen het wiegje van vrienden weer lenen. De jongens hebben daar ook in gelegen. En het is zo'n geinig ding! Hij heeft hem zelf gemaatk, maar een soort gelijk wiegje heeft prenatal in het wit. WIj hebben hem in blank hout. Ik ben zo blij! Straks kan de uk dus lekker naast ons slapen. We hebben een mega grote slaapkamer, dus dat komt goed! (anders hadden we het ledikant denk ik bij ons neergezet).
Spannend Bartje, nou ik kan me toch haast niet voorstellen dat dat nog van je oude zwangerschap is.. Wat ik wel eens heb gehoord is dat je sneller een dikke posi test hebt omdat je lichaam nog een klein beetje hcg in zich heeft van de miskraam.. Wat een leuk wiegje Luna! Ik heb net leuke gordijnen gezien bij de hema, ecru met een subtiele streep in de breedte met groen en aquablauw..
zo ben ik ook weer.. 2 uur met de honden op pad geweest.. samen met vriendin, baby en hun 2 honden ! Hmm spannend Bartje.. Heb je nu na mk niet weer getest?
Gelukkig heb ik dat nog niet echt.. ja s avonds en s nachts wel eens.. maar niet heel ernstig .. ff afkloppen
Whaaa Linda, de wc pot geknuffeld....... En kreeg je een lekkere knuffel terug? Lekkere natte zeker! Ik ben wel wat misselijk maar teken ervoor! Eigenlijk steeds die brok in je keel, dan weten jullie vast wat ik bedoel.....