dat is inderdaad veel ja maar ja jij verdient al meer als ik...jij werkt bij een bank he en ik in de transport
kan me heel goed voorstellen dat je daar van schrikt zeg daar zou ik een rolberoerte van krijgen hoor
Ik dus ook.. maar ja ach was te verwachten.. we zien het allemaal wel.. het zal vast allemaal goedkomen..
ja uiteindelijk komt dat allemaal ook wel goed. we moeten ons toch aanpassen hoeveel je er ook op achteruit gaat
Ja denk ik ook, ieder heeft zn eigen leefpatroon en daar zul je waarschijnlijk allemaal wat veranderingen in moeten aanbrengen
Pff.. nou dan kan ik even slapen.. Val ik weer niet in slaap.. Hmm ! Nou ja.. Ik lig iig Als die hond van ons me tenmisnte niet steeds bezig houdt .. BAH! Wil hij naar buiten, ik hem naar buiten doen.. Na 15 minuten wil hij dus weer naar binnen.. GRRRR...
bruidje het komt allemaal wel goed! Sam, das lastig he die hondjes...hihihi ik ken het maar al te goed...willen ze naar buiten en dan mogen ze naar buiten dan willen ze naar binnen omdat het buiten te koud is.....
Nou idd.. GRRR.. En nu willen ze weer spelen.. Pff ben een uur met ze wezen fietsen ... GRRR! En daarna willen ze weer op de bank.. Mag ook niet.. Kunnen ze morgen als we niet thuis zijn de hele dag op liggen ! En ik ben al zo moe ...
Hmm. Nou gaat lekker vandaag.. Ben ff bezig met een weekendje weg te bekijken.. We willen graag het paasweekend een weekend met honden naar zee.. Of in iedergeval in de buurt.. Nou dan heb je of weekenden die gewoon 400/ 500 euro kosten.. Of parken waar dan maar weer 1 hond mee mag.. Neej daar hebben we wat aan ..BLEAGH.. Maar dames.. Het is bijna 19 februari HAHA ... Ik zal even met het eten beginnen.. Fijne avond nog !
sjips ik woon in het verkeerde land! Ik lag borstvoeding en moest toen de oudste 10 weken was alweer aan het werk. Snif (en dan suf kolven. bleeeeeeh stom werkje).
Ja ik ook Maar goed, ik klaag niet.. Ben toch maar invalkracht Dus kan zolang vrijnemen als ik zelf wil.. alleen geen centjes ...
Ik wil nu toch weer iets meer mee gaan kletsen hier, voel me nu iets minder onzeker maar zal nog wel even duren voordat het helemaal weg is. pfffff voor mij duurt het nog lang voordat ik verlof heb......., maarja eerst 1 week 1e week van juli vakantie, dan 3 weken werken en weer 2 weken vakantie en dan 3 weken werken en dan verlof. Dus als het goed is ga ik de laatste week van augustus met verlof en hoop dat we dan een mooie september maand krijgen