ik ga vanavond nog maar weer eens shoppen voor een nieuwe zw.broek en wat shirtjes want dat is er afgelopen zaterdag natuuuuuurlijk niet van gekomen
Ben zo blij dat ik weer een mijlpaal bereikt heb! Had nog nooit een kloppend hartje gezien, vorige zwangerschap was daarvoor al misgegaan en was er nooit wat te zien geweest op de echo's. Dus ben helemaal gelukkig nu! En als het klopt wat iemand hier zei.. heb je dus nu al minder kans op een miskraam?
Weet niet of jullie een zaak van Name It hebben zitten waar jij woont? Maar zo ja, die hebben een spijkerbroek van 24,95 die echt onwijs lekker zit..
Croky, met Chris gaat het een beetje half om half. Hij werkt thuis een beetje aan administratie maar hij is erg snel moe, het kijkt lastig, krijgt dan een zeer oog, autorijden gaat nog niet, etc. Pas als die olie uit z'n oog mag kan hij denk ik weer een stap vooruit maken. Jij ook sterkte met jouw vermoeidheid! MissyZuilen, gefeliciteerd met je mooie echo! Wens, ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Pffff jongens, ik kan weer m'n ogen niet open houden vandaag. Maar ik ga nu snel weer verder, zo naar de prikker in verwegistan rijden en vanmiddag ook weer afspraak. Maar vanavond romantisch uit eten met mijn Chrisje!
nope, helaas niet....ik ga vanavond maar eens kijken bij Miss Etam en misschien C&A nog een keertje...zit er toch tegenover...
Hey Natas, wat leuk vanavond lekker uit eten... mijn vent is niet zo romantisch maar wij zijn afgelopen zaterdag al uit eten geweest saampjes...
Wist niet dat Name it ook zwangerschapskleding had? Ik vind de kinderkleertjes in ieder geval erg leuk! Bedankt voor de tip.
Ja Name it heeft positiekleding, niet zo heel superveel maar wel leuke dingen! en kinderkleding is idd ook leuk daar.. Mijn man is ook niet romantisch hoor.. ach ja.. het is niet anders..
soms was het wel leuk geweest als ie dat wel was maar ja zo romantisch ben ik eigenlijk ook niet en ik vind Valentijnsdag meer voor de handel/ondernemers...beetje zonde van mijn centjes
Dankjewel iedereen! Ben echt zo trots hihihi.. En nu gewoon alleen nog maar positief denken voor de rest vd zwangerschap. Al zal ik toch echt pas kunnen genieten na die 12 weken.. Mijn vk zei ook, dat de meeste miskramen plaatsvinden nog voor het hartje begint te kloppen. Is dat zo? (Dus dat de meeste mk plaatsvinden voor de 6e week?)
Dat weet ik eigenlijk niet precies Missy.. maar zou heel goed kunnen! Het is gewoon weer een mooie mijlpaal.. en de kans is heeeeel groot dat het nu wel goed gaat dus geniet er lekker van..
Name -it heeft geen zwangerschapskleding maar mama-licious dit hoort bij elkaar, maar vera moda en jack en jones vallen daar ook bij. Ik verkoop het ook in de winkel, goede prijs kwaliteit verhouding, en ze hebben hele hippe dingen zoals skinny jeans..... NONY
Ok zit dat zo Nony, was idd alleen mamalicious.. maar wel leuke dingen! Ja vind het ook leuk Liesje.. en ik krijg weer een zak met kleding mee hahaha.. ook handig