ik heb het meeste allemaal zelf gekocht behalve een paar dingen wat mijn ouders uit Canada hebben meegenomen
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 14 feb Nony 1e echo 15 feb Inez gyn 18 feb Roshi VK 19 feb Sam VK + echo 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 17 mrt Inez pretecho 27 mrt Natas 20 weken echo Ik heb me er even bij gezet, stond er nog niet tussen
Vandaag wel weer goed, ben vanaf maandag ziek geweest.. alleen maar overgeven de hele dag... wordt je niet vrolijk van en met jou Liesje?
Dat kan ik me voorstellen Ktje! Ik heb ook alles nieuw hoor Liesje (heeel veel eigenlijk, maar heb ook nog geeneens alles aangehad nu..) maar zij heeft zomerkleding.. en dat is toch wel handig voor erbij aangezien je dat maar zo kort nodig hebt...
met mij gaat het nou goed, de misselijkheid is weg en nou kan ik met genieten beginnen. alles gaat verder goed, het groeit goed en over 1,5 week hebben wij de 20w echo erg spannend
Pff.. Ben echt sinds maandag zo misselijk. Krijg amper een hap door me keel, zelfs avondeten gaat maar 10 hapjes ofzo! Maar.. hoort erbij zullen we maar zeggen! Weet iemand nog een online shop voor zwangerschapsjeans? (niet te duur)
Thnx! Heb leuke jeans bestelt. Was niet duur en eindelijk x mijn maat haha.. Meeste gaan tot 40 of 42. En ik zit net tussen 42 of 44 in.
Durf zelf nooit zo broeken per internet te bestellen.. vallen vaak zo anders.. Lekker vrij om half 2, ben zo moe.. al 3 nachten heel slecht geslapen.. effe chillen..
dat durf ik dus ook niet want ik had vorige week mijn normale maat in spijkerbroek gepakt en mooi dat ik die dus niet over mijn kont kreeg he en een maatje groter ook nog niet....ik moest het doen met een maatje 44 mwah...dat was een vieze tegenvaller......
Heb om 14.45 een echo ben best wel zenuwachtig.... Als het goed is is er nog geen hartje te zien , maar gaan ze alleen kijken of het zich in baarmoeder heeft genesteld ipv eileider... Vorige jaar ook een echo en toen was er al niets meer te zien....wat achteraf wel klopt het was een bbz..... Ik vind het nu dus super spannend, ga alleen heen heb al vertrouwen dat het nu goed zit... Zo gauw ik wat weet kom ik het melden LIEFS nony
ik heb mij vandaag niet gewogen en ik probeer het ook niet te vaak te doen anders ga ik er nog teveel opletten nou ja het hoort erbij he