hahaha nou ja ik vind het zelf wel prettig om het een beetje in de gaten te houden. Vind ik het te hard gaan snoep ik even wat minder.. voor mn eigen gevoel denk ik..
Effe zoeken hoor.. Deze is het geworden, hopelijk gaat ie passen haha! http://shop.hm.com/media/products/575/D ... 4_3804.jpg
yep dezelfde als ik heb gekocht vorige week, zit echt super hoor, ik zou er haast in willen wonen zo lekker zit ie.... alleen heb ik normaal maatje 40 en deze broek is maat 44
Weet iemand ook waar je zwangerschapskleding kan kopen voor lange aanstaande mama's? Ik ben 1,85m en alles is te kort...
Ik zou het niet weten Lindada... zal er vanavond eens op letten want vanavond ga ik nog even weer shoppen
Thanks Liesje. Ik ga vanavond strijken... ruilen? Gelukkig is het straks zomer, dan kan ik rokjes aan. Maar 1 spijkerbroek zou ik toch handig vinden.
Owjee.. dan hoop ik dat ik de goede maat heb bestelt dan! En dat ik erin pas.. Als het namelijk 2 maten verschilt en ik normaal 42 heb, moet ik zeker nu een 46 of misschien zelfs een 48 hebben!
Waar woon je Lindada? Ik heb in Almere een outlet winkel gevonden, kleding van veel merken van voorgaande collecties. Heb daar 4 broeken, 1 tuniekje, 1 coltrui en een zwangerstring gekocht voor maar 95 euro. Nony, ik duim voor je! Ik ben net terug van m'n ochtendafspraak, blijkt m'n middagafspraak afgezegd te hebben. Dat vind ik even heel niet erg, ga zodirect misschien even een tukkie doen! Of we vanavond uit gaan eten weet ik nu nog even niet, Chris heeft veel last van z'n oog.
ohhh tukkie doen wil ik ook wel..... heb weer aardig wat hoofdpijn maar ik zou niet weten hoe ik het rustiger aan moet doen op het werk
Ik werk godzijdank al parttime, ben ik nu erg blij mee. Al is het gek, die parttime dagen worden binnen no time ook weer opgeslokt. Er is altijd wel wat, zoals we nu het huis van mijn tante leeg moeten halen.
ja ze zeggen ook hoe meer vrije tijd je hebt hoe drukker je het hebt. en dan ook nog van die minder leuke dingen zeg..bah
hEY DAMES! Nou toevallig wordt onze kamer ook hoofdzakelijk aquablauw en limegroen HIHI ... Zo ik heb er weer een werkdag op zitten.. Lieve kinderen, alleen zit er totaal geen tempo of uberhaubt begrip van rekenen in ! Beetje jammer.. Maar goed.. Morgen nog en dan lekker weekend. Directeur vroeg al of ik ma en dinsdag ook kan, maar moet woe, dond en vrijdag al en ik trek dat gewoon niet dus heb gezegd dat ik dan niet kan.. helaas! Verder kregen we de rekening van onze trouwerij en het viel ons heel erg mee En nog meer? neej HIHI.. Ben benieuwd naar nieuws van Nony.. En naar mijn eigen nieuws HIHI ..
HAHA nou ja.. we hadden een offerte laten maken en er waren veel meer mensen.. dus we dachten wel zo'n 500 euro meer.. Maar maar 20 euro We hebben vast korting gekregen omdat schoonvader en de beheerder elkaar goed kennen