Dat is ook raar, mijn vk zegt dus juist dat ik gewoon die langste aan mag houden omdat ze het nu nauwkeuriger kunnen berekenen dan wanneer het boven de 12/13 weken zit. En het kleintje de groei toch wel inhaalt van die paar dagen. Ik zou gewoon je banner laten staan en de volgende echo afwachten. En dan pas eventueel de banner terugzetten als het zou moeten.
nony, wat spannend zeg 2 vruchtzakjes dat zou toch echt wat zijn he maar mooi dat het in ieder geval goed zat in je baarmoeder
Ze dachten dat ik en dag of 3 minder ver zou zijn, dus had ik mijn banner aangepast. Oorspronkelijk zou ik uitgaande van mijn laatste menstruatie dus verder zijn.
mijn vk zei ook dat ik de originele duur moet aanhouden, maar ik heb mijn banner wel aangepast maar bij mijn gaat het maar om 3 dagen ja bruidje, ik ben redelijk geslaagd maar ik heb niet de ecru kleur broek kunnen vinden wat ik eigenlijk wou hebben
Volgens mij moet je je originele datum aanhouden tenzij de echo een week of meer afwijkt.. maar ach het maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit toch.. Dan zul je toch nog een keer moeten shoppen hahaha
Misschien een stomme vraag en als je niet wilt antwoorden kan ik dat begrijpen.. Maar toen het bij jullie misging zeg maar.. Hadden jullie toen wel al een hartje gezien? Of waren jullie toen nog niet voor controle geweest?
Ik heb niet heel veel spectaculaire aanbiedingen gezien (ben gisteren geweest). Maar komt ook dat ik al een tijdje de folders in de gaten houdt en op internet kijk en zie dat ze (voor kinderwagens bv) dezelfde aanbiedingen hebben. Verder heb ik wel een heleboel leuke rommeltjes gekregen, moet je wel een kaart invullen en zul je dus wel gespamd worden maar goed, enige die ik je zal afraden om in te vullen is die van lodger. Krijg je alleen maar een stukje doek en een heleboel folders, en het doekje zit ook in de blije doos van prenetal. Verder wel leuke dingetjes gekregen.... Ook leuke kleertjes gezien, maar ik weet niet wat het wordt, dus maar niets gekocht.... Ik zou wel zelf eten meenemen....de rijen waren lang, en 's morgens zijn er nog niet zoveel verdwaalde van de huishoudbeurs, dus botsen mensen toch minder tegen je aan..... Heel veel plezier morgen, ik vond het in ieder geval erg leuk!
Ik had nog geen echo gehad. Toen ik de bloeding kreeg ging ik voor de eerste echo, en daar was geen hartje.
Ligt eraan toch.. als je 6 maanden lang een broek 3x per week aan hebt... koop je m niet bepaald voor niets toch..
Bij H&M ben ik geweest en ben ik alleen geslaagd voor een spijkerbroek. De lichte broeken wat ze hadden zaten te strak om mijn benen en te los om mijn buik en rug
Ok ja dat is lastig je moet net de goede pasvorm hebben.. Kreeg gister een hele tas vol met kleding van een vriendin.. maar zag er niet uit... heb het maar wel braaf meegenomen...
Dat is het voordeel als je lang bent, als je iets lelijk vind kan je altijd zeggen dat het te kort is! Hihi
dat is ook lastig.....beetje lullig om direct nee te zeggen he had gisteren ook een hele leuke broek bij Miss Etam, maar hetzelfde probleem als met die lichte, benen te strak of net goed en niet goed om de rug/buik
Dus ik kan er toch wel voorzichtig vanuit gaan dat nu we het hartje hebben zien kloppen, ik al minder kans heb? Pff.. durf het gewoon niet aan, stom he! Blijf met me kop gewoon erbij van nog niet te blij zijn, want het kan nog fout gaan.. Terwijl me lichaam echt positief aangeeft hoor!