Ik heb precies hetzelfde Missy. De ene keer denk ik dat het goed moet gaan omdat ik het hartje gezien heb, de andere keer denk ik weer dat het ook heel makkelijk nog mis kan gaan. Nouja, ik denk dat je er bijna niet aan ontkomt vanwege de mk...
he bruidje je hebt het er alweer opzitten zeg... fijn weekend en wens mij sterkte ( en de rest van de dames die nog werken moeten) met werken vanmiddag
Ik heb met 8 weken het hartje zien kloppen en bij de 12 weken echo kwamen ze erachter dat het hartje met 10 weken gestopt was. Volgens de gyn heel veel pech, als ze het hartje met 8 weken hebben zien kloppen heb je minder dan 5% kans dat het nog fout gaat. Ik ga weer terug naar mijn werk, ga altijd in de middagpauze even naar huis. Tot straks misschien.
nou damens.ben een paar dagen afwezig geweest,wilde voorzichtig zijn om niet een teleurstelling te hebben.net jes 4 dagen lang achter elkaar getest. en wat denk je.de streep wordt steeds dikker.dan kan het volgens mij geen hcg meer zijn vande vorige zwangerschap.ik blijf nog wel vorzichtig maar dit is volgens mij een goed teken
MissyZuilen, gewoon de termijn van je vlk aanhouden, die termijn kan de eerste tijd schuiven. In eerste instantie liepen wij ook een paar dagen achter, nu lopen we een paar dagen voor. En met die hele kleine wurmpjes is het wel heel erg moeilijk om goed op te meten. Ze hoeven er maar een fractie naast te zitten en het scheelt al zo een aantal dagen. Bartje, lijkt me een goed teken meid, dat je testen steeds donkerder worden. Vanochtend hebben we bij onze gyn nog even de bevestiging gezien dat de kleine de vruchtwaterpunctie goed heeft doorstaan en we hebben voor het eerst het hartje gehoord. Dat was wel weer even een mooi moment. Helaas deze keer geen afdrukje meegekregen, maar qua groei blijft hij mooi op schema zitten. En hij heeft nog even lief gezwaaid naar z'n vader, moeder en grote zus! Ze heeft ook nog even gekeken of ze kon ontdekken of het een jongetje of meisje is, maar hij was te beweeglijk en lag er ook niet goed voor. We hebben nu ook de afspraak staan voor de 20-wekenecho, die krijg ik pas met 21 weken. Eerder was er geen plek meer.
Hey meiden, ben ik ook weer even. Alles gaat goed hier, gisterenavond sloeg de paniek weer even toe. Zonder reden eigenlijk. Maar ik merk dat ik steeds beter in staat ben om te relativeren. Immers, we hebben dinsdag een hartje gezien en dan is de kans dat het mis gaat nog maar 5%, of beter gezegd 95% kans dat het goed gaat. Ik ga nog wel even de poli bellen of ik voor mn vakantie (2maart) misschien nog voor een echo kan komen, want ik moet er steeds aan denken, stel dat het in Frankrijk mis gaat, dan zit je daar...lijkt me zo vreselijk! En dan kan ik misschien met een gerust hart op vakantie. Net heb ik lekker een massage gehad hier in de sauna. Normaal plak ik er een sauna aan vast, maar helaas pindakaas. Dat kon nu natuurlijk niet...Jammer hoor, vind dat altijd zo lekker ontspannend! Maar goed, die massage was ook héérlijk! Morgen weer werken, heb een weekje vrij gehad (geen vakantie, gewoon veel gewerkt eerder deze maand)dus zal wel weer wennen worden! Hahaha, ik ben een verwend nest, want de 29e krijg ik weer vakantie!
Nog bedankt voor je pbtje Zena! Ik heb me banner dan ook eindelijk aangepast naar de termijn vd vk hahaa.. Zou inderdaad wel fijner voor je zijn als je voor de vakantie nog een echo krijgt. Ik heb 3 maart weer een echo en ik tel nu alweer de dagen tot het zover is hahaha.. Dus ik begrijp je gevoel echt. Elke x als ik wat minder misselijk ofzo ben, schrik ik en ga ik weer negatief denken. Gelukkig ben ik nu ookwel zelf in staat dan gewoon te denken van als je ziek bent voel je je toch ook wel es 10 min. wat lekkerder dan de andere 10 min.
Goedemiddag dames.. Zooo het is weekend ! Vermoeiende maar lekkere dag gehad, dus vanavond ff boodschappen doen en denk dat ik ff wat ga kopen voor ons hummeltje.. gewoon even iets HAHA.. Verder hier geen nieuws.. Zo even lekker koken voor m'n man .. We zijn nu precies een week getrouwd HAHA .. Vette mijlpaal ! Verder wens ik iedereen alvast een prettig weekend.. Liefs SAM
HIHI aardappelschijfjes, boontjes en gehaktbal Hadden we echt zin in.. Beetje appelmoes erbij HIHI ..JUMMIE .. Hoogstaande kookkunst dus HIHI
Dank je wel voor dikke knuffel! Vorige week was het een meergangen menu he! Wij eten tagiatelli met kipfilet met stoomgroenten en provenceaalse saus...