Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!
    Hoe gaat het hier?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Lin.. Hier alles wel goed en gezellig hoor :p :D

Klinkt goed Pippo :D Nou van ons was ook heerlijk gelukkig :D :whistle: Idd vorige week diner :p :D

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hihi hier wel gezellig? :) hihi okee!
    scheelt dat maar weer!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik had dit geschreven omdat missyZuilen vroeg of we een hartje hadden zien kloppen daarom had ik dit geschreven, maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nony, gefeliciteerd met je goede echo!
    En wow, 2 vr uchtzakjes...... spannend zeg.

Leuk dat je gister het hartje heb gehoord Luna. En Jerl wel op de monitor, dat is dan toch ook een goed teken.

Sam, succes met de laatste wachtdagen voor je echo.

Inez, ook hier gefeliciteerd met je goede echo!

Wij zijn gister aan het eind v.d. middag naar Kids Factory in A'dam geweest. Ontzettend leuke winkel, hele gave kamertjes en spullen. Maar je bankpasje meenemen is wel gevaarlijk, tis er niet goedkoop!
    Daarna zijn we een hapje gaan eten in Muiden. Chris heeft trouwens erg zijn best gedaan voor Valentijnsdag. Hij kan nog niet autorijden dus komt niet verder dan het buurtsupertje hier. Daar had hij als 'cadautje' chocolademousse voor mij gehaald, lief hè! :)

Wij gaan morgenmiddag naar de 9 maanden beurs (de huishoudbeurs ren ik voorbij hoor, ieks!).
    Ik raak trouwens steeds meer in de war bij het uitkiezen van een kinderwagen. Hoeveel ga ik dat nou gebruiken, wat zullen onze gewoontes worden, hoe lang doe je ermee, dat soort dingen. Omdat we in het bos ermee willen lopen met de hond komen ze met de versies op grote luchtbanden aan, duidelijk. Maar de 1 past niet in mijn auto (Mutsaerts) en de enige die wel past is duur (Bugaboo). Lastig!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He natas.. de xadventure dan?

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Uuhhh........ Natasja gaat googelen :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Moet je ff kijken op babydump.nl :D :p

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heb inmiddels gekeken, ik zag er 1 bij met 4 wielen dus wie weet is dat wat (3 wielen is ons afgeraden..... klopt dat?).
    We gaan weer es kijken in de winkel, ermee rijden en opmeten hoe groot alles is.

Thnx!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Volgens mij kan een driewieler wel, maar dan moet je het voorste wiel vast kunnen zetten volgens mij! Maar ja, ik ben ook geen deskundige :p HIHI!

Ik vind de x-adventure wel mooi en denk dat dat ook de kanshebber is :p

11. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi !

Na een tijdje mee te hebben gelezen en ( af en toe) geschreven te hebben op een ander topic kom ik mij nu hier bij voegen ! Ik heb al een paar bekende namen voorbij zien komen van een ander topic ! Inmiddels ben ik weer zwanger geraakt na een miskraam, en hoop zo dat het deze keer goed gaat.

Las een stukje terug over een kinderwagen, mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk de quinny buzz. ( heeeel handig, gaat automatisch in en uit elkaar) en de Stokke ( niet de allermooiste maar rijdt als de brandweer) Maar goed, even wachten nog maar... zucht. Wel heb ik natuurlijk alweer stiekem een kamertje in mijn hoofd. En wat denk je, op de 9mnd beurs verkochten ze die met 400 euro korting. Natuurlijk niet bestelt nog, maar goed.....

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Kim, welkom hier, gaat alles goed met je?

13. kim1205

kim1205 Lid

7 okt 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Ja ! Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Ondanks de onzekerheid die nog wel even zal aanhouden ben ik heeeeel blij ! Heb net zelfs even op bed gelegen omdat ik zo moe was. Gister kwam ik ook al kapot van mijn werk, haha. Zal wel ergens tussen mijn oren zitten ! Wat spannend Ischa, je eerste echo de 28e... ik kan niet wachten... ik wil eigenlijk nu al zo graag horen dat alles goed is, maar dat gaat natuurlijk niet

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Maar na de 1e echo zal ik nog niet gerust gesteld zijn ben ik bang. En ik hoop dat ik met 10 en 12 weken ook een echo mag. Ik vind het ook heel erg maar kan nog steeds niet blij zijn, heb echt zoiets van eerst maar even afwachten :oops: . Mijn lichaam heeft me de vorige keer gruwelijk in de steek gelaten. Maar ik hoop een mooi hartje te zien zou een mooi 2 dagen te laat verjaardagskadootje zijn :D

Maarja ik heb vandaag mijn kruidvat kadodoos opgehaald. Ik had me bij de vorige zwangerschap al opgegeven en een coupon gehad dat hij vanaf vorige week klaar stond. En de kadodoos bij prenatal mag ik ook ophalen maar daarvoor moet ik even kijken of ik er toevallig nog in de buurt kom maar kan hem maar tot 1 maart afhalen.

Heb je al wel een afspraak gemaakt Kim?

15. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb al twee hele goede dagen gehad. Niet misselijk. Stiekem hoop ik dat het over is....
    Vandaag een positie(spijker)broek gekocht. Ook wij zijn enorm aan het bedenken welke kinderwagen we willen. Perweek verschilt het merk...

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee dat is niet helemaal waar. Voor de 9w een echo zegt helaas nog niets.
    (aldus de vlk die ik van de week toevallig over miskramen sprak)

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    De vorige keer had de gyn met 8 weken een mooi kloppend hartje gezien op de echo en zei ze dat de kans kleiner is dan 5% dat het dan nog fout gaat en wij dus ontzettend veel pech hebben gehad.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Ischa. Dat is ook wat ik heb gehoord en gelezen! Maar denk dat ook dat weer afhangt van de verschillende meningen van de vk's en gyns.. Zoals die over zoveel onderwerpen bij hun zijn ;) ..
    Maar ik houd het op jouw percentage ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Hier niets te melden eigenlijk, maar wil even kwijt.. nog 2 nachtjes :D

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden!
    Gister naar de 9 maanden beurs geweest met een vriendin. Heel gezellig, maar dan merk je toch dat je zwanger bent. Mijn vriendin lekker nog rondsnuffelen (heeft 1 dochter van 2 jaar en is bezig voor de tweede) en ik doodmoe er achteraan sjokken... 's Avonds mocht ik ook boeten voor mijn inspanningen... Wc-pot knuffeltijd! Nouja, dan weet ik ook zeker dat ik echt zwanger ben, hihi.

Deel Deze Pagina