Dankjewel Inez! Voor de lijst: ik ben 11 oktober uitgerekend (volgens eigen berekening, kan hoogstens 2 dagen verschillen) en heb 22 februari om 8.30u m'n eerste echo. Moet/kan ik dit er zelf opzetten meiden?!
het staat erop. als je het zelf wilt doen, dan klik je op QUOTE dan moet je aan het begin en het eind van het bericht even
Goedemorgen ! Hoe is het hier? Ik heb weinig nieuws te vertellen eigenlijk! Moet zo weer werken, en heb niet echt zin HIHIHI!~ Fijne dag iedereen!
GOedemorgen dames! ZOo Sam heeft lekker geslapen. Dat scheelt maar weer. Vandaag lekker veel op programma en dus de dag zomaar voorbij en dan is het DINSDAG ! Ook dan wel genoeg op het programma om de dag door te komen ! Verder hier alles ok! Vorige x had ik nu al bloedverlies. Dus ... die mijlpaal heb ik gehad. Gisteravond was ik even heel erg onzeker. Heb ik even met mijn mannetje gepraat! En die heeft me even moed in gesproken! Nou dames ik kom vandaag tussendoor wel even aanwaaien. Zal eerst even de honden uitlaten en paardrijden. Is dat weer gedaan ! Fijne dag iedereen en werkse voor de harde werkers onder ons! Liefs SAM
goedemorgen dames, alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! sam nog 1 nachtje slapen en dan zien jullie je beebje met een mooi kloppend hartje! hier gaat het vandaag nog niet zo, heb slecht geslapen en ik heb een zeurend gevoel in mijn buik met wat doortrekkende pijn in mijn rechterbeen. Ik voel de beeb steeds duidelijker en gisteren was ie volgens mij in mijn buik aan het voetballen....poeh wat een drukte daarbinnen.
hey bruidje.... 22 weken alweer... en...voor mij nog een weekje en dan weten we hopelijk wat het wordt! jippieeeeee
Sam, gefeliciteerd met deze eerste mijlpaal, dat er nog maar veel mogen volgen, morgen bijv. met een mooi kloppend hartje op de echo! Hier ook geen striae bij de eerste zwangerschap. Hopelijk ook deze keer niet.
Luna, eerst aftellen tot die echo van mij en dan pas aan die van jezelf denken..dan duurt het minder lang voor je gevoel... zo doe ik dat ook met een collegaatje van me...wij lopen langs elkaar heen met de controles en echo's dus we tellen af naar elkaars afspraken, zo lijkt het minder lang te duren
He Liesje, Ja gaat snel he.. voor jou ook nu.. nog maar 1 weekje wachten joehoe..eindelijk.. Ik had zaterdag ook al zo'n rotgevoel in mn buik, volgens mij omdat de boel opgerekt wordt of zo.. en pijn in mn rug.. maar dat is nu weer wat minder gelukkig.. We hebben gister behang afgestoomd in de babykamer to be.. wat een rotwerk zeg!
ja nog 1 weekje, nou ja dat is ook nog wel te overzien nu dat het zo dichtbij komt. Echt een vervelend gevoel in de buik hoor...en helemaal als het doortrekt naar je been...nou ja zal wel weer overgaan... ja wat een rotwerk is dat he, ik ben blij dat wij dat kamertje direct aan het begin hebben gedaan, nou hoeven we het alleen nog maar aan te kleden... we hebben trouwens een fantastische babykamer gevonden op mp van 3 jaar oud en voor maar 250 euro!
Ja da's lekker idd.. onze planning is dat half maart het kamertje klaar is in de zin van, witten, verven, behangen en sauzen.. en dan de verdere aankleding nog.. maar dat is zo gebeurd.. Leuk, wat voor kamertje is het ? En ben je al gaan kijken en zo?
een kersen kleurig kamertje, een complete kamer van ledikant, commode en kast wij zijn nog niet gaan kijken want we hadden ook nog een oogje op een ander kamertje in een koloniale kleur, maar die staat weer een eind van ons vandaan. Dit kersenkleurige kamertje staat maar 6 km bij ons vandaag....dus tja....wat moet je dan he Maar ik vind het kersen kleurige zo lekker warm aan doen
He da's gek mn berichtje weg.. als je beide kamertjes leuk vindt zou ik zelf die het dichtste bij is gaan kijken, mocht je twijfelen kun je altijd die andere ook nog gaan kijken toch...