ik denk ook dat mijn voorkeur uitgaat voor degene die het dichtstbij staat hoor, want dat kersen is ook net even een warmere kleur dan dat koloniale. ik zal eens even kijken of ik de link op MP kan vinden...
hoi meiden! hier ben ik weer, ziek geweest en het daarna druk gehad, dus vandaar dat ik even niks van me heb laten horen! ik heb niet alles bijgelezen, is er nog nieuws? ik ben zaterdag naar de 9 maandenbeurs geweest, ik vond het wat tegen vallen eigenlijk, het was er ook zo druk! vanmiddag gaan we een kinderwagen bestellen! liefs rebbel
Hey Rebbel fijn dat je je weer wat beter voelt! we hebben volgens mij 2 nieuwe zwangeren erbij, maar ik weet het niet helemaal zeker...
Joli, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zijn die eerste onzekere weken hè, en ze gaan zo langzaam voorbij. Probeer maar veel afleiding te zoeken je te bedenken dat verreweg de meeste zwangerschappen wel goed gaan. Ik heb dit keer overigens ook wat bruinverlies gehad, 2x. Maar je ziet het, er was niets aan de hand en dat is meestal zo met bruinverlies. Sam, succes met de laatste wachtdag! Liesje, mooi kamertje. En dat het zo lekker dichtbij is lijkt me ook heel handig. Aha Rebbel...... jij liep me in de weg zaterdag op de beurs! Over geslacht zien : wij hebben de 29ste een pretecho, dan ben ik ruim 17 weken. Ik hoop zo dat het dan al te zien is!
natas, ik hoop voor je dat het te zien is! wij weten het hopelijk volgende week maandag. ik had al beloofd dat ik het hier op het forum zou laten weten maar verder vertel ik het niemand!
Mooi Liesje! Ik vind zelf kersen dan ook mooier.. vooral met naturel erbij vind ik altijd erg leuk. Wel grappig hoe verschillende kamertjes iedereen krijgt..
Spannend he, eindelijk weten jullie dalijk ook wat het wordt.. Voer ik die lijst tenminste niet meer in mn eentje aan..
Ja, heel spannend Bruidje! Bij hoeveel weken was het bij jou te zien, 16 toch? En je had toen ook een pretecho? Liesje nog 1 week wachten voor jou, aan de ene kant lijkt het ver weg maar tis tuurlijk al heel snel!
He Natas, wij hadden een pretecho bij 18 weken.. was erg leuk..helaas lag ons beebje niet helemaal goed dus dat was wel een beetje zonde.. maar dat mocht de pret niet drukken.. in de 1e 5 minuten was het geslacht goed zichtbaar daarna niet meer.. Het is vooral een kwestie van geluk hebben zei de echoscopiste als het nog zo jong is..
yep en wij zijn ook echt mensen voor de naturel kleuren zoals zand, ecru enzo.... ja gelukkkig smaken verschillen..wij wilden dus absoluut geen wit hebben
duurt me nog wel te lang hoor....maar als we woensdag maar voorbij zijn dan is het zo weekend en die is altijd snel voorbij dus is het snel maandag....hihihihi wat een logica he
Ja zeker volgens mij! Ik vind het wel jammer.. heb nu helemaal geen echo's of wat dan ook om af te tellen.. Probeer nu de babykamer maar weer als mijlpaal te zien.. dan ons weekje weg.. dan verlof..
dat lijkt mij ook wel Bruidje, dat het na de 20w echo lang duurt hoor....niks meer om naar af te tellen behalve de afspraken met de vk
Ja precies maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die afspraken met de vk ook niet echt heel spannend vind..
die zijn toch ook weinig spannend...even de bloeddruk, voelen aan de buik en dan het leukste, het hartje luisteren...en dat was het dan alweer en binnen 10 min sta je gewoon weer buiten