Zoo.. ik ben weer van het paardje af ! Ging wel lekker, maar nu alweer moe. Zal even een douche nemen, dan even naar de bruidszaak om even wat terug te brengen en dan honden uitlaten, stofzuigen en dan heerlijk niets doen HAHA.. En dan is maandag weer voorbij En dan is het bijna dinsdag.. Net weer fijne steken in m'n liezen, dus je zou zeggen het groeit daarbinnen wel... Nou ja.. Morgen zien we het.. BIBBERRRR
Spannend hoor Sam, dat komt helemaal goed morgen! Wou dat ik lekker vrij was zeg... heerlijk lijkt me dat..
Daarom Liesje, dus ik verheug me er al minder op als eerst.. maar ja ach.. het blijven wel van die puntjes waar je dan naar toe kunt leven..
ach je moet er toch iets van maken he ik ben ook al aan het aftellen naar mijn verlof nog minder als 4 maand hihihi
als ik iedereen zo hoor praten over pretecho's dan wil ik dat ook! maar wij waren het eigenlijk niet van plan
Rebbel, fijn dat je weer opgeknapt bent. Liesje, mooie kamer hoor! Afgelopen weekeinde kwam ik op MP toch nog een leuke wandelwagen tegen. Hoewel we er nu wel een hebben, leek het me toch wel leuk om ook voor de baby iets nieuws te hebben, dus dan maar een nieuwe (tweedehands) wandelwagen. Nog even een afspraak maken om hem op te halen. Het is er net zo een als we al hadden, maar dan een andere kleur. En de oude wagen wordt verkocht op MP zodra de baby er is, tot dan kan Alyssa er nog mooi in en houden we de nieuwe nog even netjes.
echt fantastisch hoor MP leuk dat jullie het kamertje leuk vinden... ik vind marktplaats echt ideaal hoor, want echt niet alles hoef je nieuw te hebben, alleen het matrasje en lakentjes ed kopen we wel nieuw
Precies Liesje.. Trouwens mooi kamertje, vond ik ook ! Wij hebben babykamer van iemand gekregen, dus dat scheelt ook weer.. Moeten alleen een kast. En ik wil wel een nieuwe kinderwagen.. Toch nog iets nieuws En idd.. Matras. De oude die erin zat krijgt de hond !
weet iemand trouwens wat je moet kopen voor om het matrasje in de kinderwagen? wij hebben ook een 2e handse kinderwagen en ik wil natuurlijk wel een hoesje om het matrasje hebben maar ik zou niet weten wat
En idd.. zo'n vrije dag is ook wel lekker. Aan de ene kant is het invallen wel eens vervelend. Je weet nooit wanneer je moet maar aan de andere kant kan ik m'n dagen ook zelf een beetje inplannen! Aangezien mijn man niet wil dat ik fulltime werk. En ik zelf ook niet, met 2 honden thuis. Daarvoor hebben we geen honden genomen..
Wij hebben ons voorgenomen geen pretecho meer te doen.. Weet je, ik vind het allemaal super maar het is wel 100 euro iedere keer.. Dan denk ik daar heb ik toch liever weer gordijntjes voor of wat dan ook. Het geld vliegt onze zakken toch al uit op het moment.. Ik geloof inderdaad graag dat het voor en nadelen heeft Sam. Ik ben meer van de structuur zeg maar dus voor mij zou het niets zijn.. maar gelukkig zijn we allemaal verschillend
Hallo meiden! Hier nog eentje die lekker vrij is vandaag! Gelukkig maar,k want ben vannacht echt heeeeeel vaak wakker geweest ... Iedere keer meteen weer naar de wc toe om te kijken , gelukkig is het bij het ene beetje bruin van gistermorgen gebleven! (afkloppen!) Het gaat goed hier zo te lezen hè?! Liesje, ik vind je kamertje echt prachtig! Mooie kleur waar je leuke accesoires bij kan verzinnen volgens mij ... Kan niet wachten totdat wij ook voor een kamertje gaan kijken! Eerst deze weken maar zien door te komen... Natas, bedankt voor je bemoedigende woorden, ze hebben me echt goed gedaan en gelukkig ben ik vandaag weer een stuk positiever dan gisteren! M'n geloof in dat 't goed blijft gaan is weer terug ! Is een drukkend gevoel onderin je buik normaal meiden?! Dat vraag ik me namelijk wel af...heb een soort van misselijk gevoel en het 'drukt' onderin m'n buik. Hoop dat ik het zo goed omschrijf, want 't is allemaal zo vaag .... Vanmiddag lekker naar m'n mamsie toe, blijf vanavond ook bij m'n ouders eten aangezien hubbielief zo naar z'n werk gaat tot 22.30u. Wel zo gezellig en fijn om niet alleen te eten vanavond ... Ben trouwens wel heel kieskeurig wat eten betreft! haha! Lust haast niks meer volgens mij! Brood en melk dat vind ik echt superlekker, maar voor de rest is het eten met lange tanden hoor ! Zo...heel verhaal, kom straks nog weer ff kijken! Fijne dag allemaal! En Sam: nog heeeeeeeel eventjes geduld meis
wij doen het ook! het kost wel veel geld, maar ik vind dit zo'n unieke periode die je niet vaak in je leven mee maakt.
een wieghoeslakentje. Bijvoorkeur jersey want dat is warmer dan katoen. (Jersey is ook wel katoen hoor).
bofkont! Ik heb mijn man eindelijk kunnen overtuigen dat onze huidige wagen een defect heeft. Van het weekend heeft een handige vriend er naar gekeken en er zit speling bij de pen van het wiel. Maar dan niet bij het wiel maar binnenin. (Dat is de pen waarmee je hem aan de wagen schuift zeg maar). Niets aan te doen dus maar de banden slijten wel heel snel. Dus hèhè manlief is het met me eens dat er iets anders moet komen. Nu even het geslacht afwachten en dan ga ik helemaal los op marktplaats!
Ja Bruidje, dat van de structuur ben ik ook iemand van. Moest er in het begin ook flink aan wennen. Kijk deze week weet ik al dat ik woe, do en vrijdag moet werken. Dan is het prima. Maar ik heb zelden dat ze me s ochtends bellen en dan ik dan ook ga werken. Moet ik vaak nog met de honden uit etc.. Niet zo geslaagd Nou ik heb m'n spaghettini op ! Jummie.. Zal even m'n haar doen en dan maar gauw op reis .. Weer dik uur onderweg, maar goed.. Moet er echt even heen! Tot straks! Jolie.. Het komt goed meis.. Hier ook iemand met goede en slechte dagen. Vorige week ging het wel goed, maar gister weer zeer onzeker.. Vandaag ook nog wel zeker eigenlijk VOoral na de woorden van de dames hier!