Haha, het is je dus toch gelukt meid! Nou, ik zag er wel tegenop om het hubby te vertellen, dacht dat hij net zo zou reageren als die van jou, maar hij had zoiets van, ach die wagen van Alyssa slijten we straks ook wel weer via MP. Maar ik mag die nieuwe wagen niet al stiekem gaan gebruiken voor Alyssa, want hij wordt echt voor de baby. Vond ik ook wel weer lief van hem. Onze 'nieuwe' wagen is trouwens aubergine van kleur. Erg mooi. Die van Alyssa is bruin met zwart. Ook wel mooi, maar tja, soms wil een mens wel eens wat nieuws he?
@natas: ja en jij liep mij in de weg! wij willen ook graag een pretecho laten maken, moet ik daar nu dan al over bellen? doen ze dat in het ziekenhuis? liefs rebbel
Ik hou ook wel van structuur. Ben een aantal jaren beveiligingsmedewerker geweest zonder vast object, dan werd je ook te pas en te onpas opgeroepen. Dat was dus echt niks voor mij. Ik had nog de mazzel, dat ik geen nachtdiensten hoefde te draaien, al probeerde de planning het zo af en toe wel om me de nacht in te krijgen en dreigden dan dat ze werkweigering op zouden geven als ik het niet deed. Gelukkig is het nooit zover gekomen. Kreeg al snel een vast object en daarna een baantje op kantoor. Inmiddels ben ik daar al weer jaren weg. Was ziek tijdens een reorganisatie en omdat het onzeker was wanneer en of ik weer aan het werk kon, mocht ik vertrekken met een 'oprotpremie'. Ben daarna een hele tijd thuisgeweest, in eerste instantie ZW, daarna WW en heb het weer aan het werk moeten uit weten te stellen door zeer selectief te solliciteren. Na 1 1/2 jaar lukte het weer om het werken op te bouwen en 14 maanden later werd ik voor het eerst moeder en ben daarna thuisgebleven en voor mezelf begonnen. Inmiddels verkoop ik online baby- en kinderkleding. Erg leuk om te doen.
Ja ik kan me voorstellen dat je dat opbreekt zo'n werksituatie.. Wel leuk dat je nu iets doet wat je helemaal leuk vindt!
En Rebbel.. een pretecho wordt meestal gedaan door een onafhankelijk bureau (bv Babyview of wat dan ook) en als jij al graag een datum wilt kan dat gewoon hoor.. even googlen wat bij jou in de buurt zit en bellen maar..
Daar gaat best vrij veel tijd inzitten. Alle nieuwe voorraad fotograferen, op de website zetten. Alle administratie, ga maar door. En geld. Je moet veel adverteren om naamsbekendheid te krijgen, je wilt tenslotte toch dat mensen je website leren kennen.
Wij hebben inderdaad nu ook een quinny. Dan moet alleen jouw baby wel later worden geboren dan die van ons. Haha. Want het is de bedoeling dat Alyssa nog even met deze wagen blijft doen.
als ik hem ergens in augustus maar heb Maar uh welke kleur is? 4 wielen he? vraagprijs? (doen we een malkenschoten meeting, onee dat is hoogzwanger of pas bevallen niet handig.) wij hebben onze quinny nog staan, maar die zetten we bij gratis op te halen ergens. Belangstellenden mogen zich melden Het is nog een mooi ding voor bij opa's en oma's. Maar goed eerst een nieuwe kopen.
Hee meiden! Ik kom ook weer even voorbij flitsen! zoef zoef... @Natas & Rebel: ik heb mijn lief voor valentijnsdag een pretecho gegeven, volgende week als ik 17 weken zwanger ben, gaan we ons kleintje weer bewonderen...... en dan weten we of 'het' een hij of zij is! Een pretecho kost tussen de 50 - 80 euro, afhankeijk van de lengte en of je foto's/film erbij wil. Vanaf 16 weken kunnen ze het geslacht bepalen (als hij/zij goed ligt...) Verder gaat hier alles goed, maar gezien de vermoeidheid denk ik dat ik toch binnenkort een stapje terug met doen wat werken betreft.. Doeidoei! zoef zoef......
afgezien dat ik ze echt foei lelijk vind, vind ik ze ook niet praktisch want waar laat je je boodschappen enzo? Ik heb onder onze wagen een grote mand en die zit altijd errug vol. Dus ik zou niet meer zonder kunnen!
wij hebben de Mutsy Urban Rider, een heerlijk stevige wandelwagen met 4 luchtbanden en met een aardig grote ruimte eronder voor boodschapjes
Ik denk dat wij voor de easywalker sky gaan. zit momenteel al zonder wagen want heb onze duowagen al verkocht. voor noodgevallen gebruik ik nu zo''n lichte buggy maar boswandelingen zitten er even niet in. na de echo gaan we echt op jacht.
daar hebben wij destijds lang over getwijfeld. Uiteindelijk een rijtestje gedaan en toen bleek ik niet zo goed ermee over weg te kunnen doordat de sturing in de achterwielen ipv voorwielen zat. Weet niet hoe dat nu is hoor, is alweer bijna 6 jaar geleden.