Pfff.. zo ik lig op de bank ... Was ik thuis, bedacht ik me dat ik nog naar de bank moest om dingen te brengen.. GRRRR ! Nou heb maar even heel erg overdreven de auto gepakt. Ben echt kapot ... Had de honden meegenomen in de auto en terugweg langs het bos gegaan en daar even een uurtje met ze gelopen.. HIHI kwam ik een kruising labrador X Canadese herder tegen. Echt geweldig leuk beest ! HIHI ... Ik denk dat wij voor de Xadventure gaan. Maar moet nog wel even zien hoe groot die is met inklappen. In de station van ons past ie altijd..En waarschijnlijk krijg ik die straks thuis en manlief met de kleine bak naar de carpool !
nou deze is niet nieuw hoor, ook 2e hands dus de zwenkwielen zitten aan de achterkant...maar ik kan er wel goed mee overweg en ik vind het jammer om een nieuwe te kopen. deze hebben we toen gratis gekregen...hij is nog als nieuw
een van de redenen dat wij voor de easywalker gaan is dat die zo licht is, en wij hem veel in de auto zullen tillen. en mijn bekken is niet mijn sterkste punt.
Vanmorgen had ik weer bruin bloedverlies. In eerste instantie was ik niet meteen in paniek, maar op een gegeven moment voelde ik het eruit lopen. En toen kreeg ik nog buikpijn ook! Tja, toen begon ik hem wel weer een beetje te knijpen. Toch de vk maar gebeld en die raadde aan om voor mijn gemoedsrust even een echo te laten maken (even weer misbruik maken dat ik in het ziekenhuis werk). Om half 2 mocht ik komen. Echer kon ik pas om kwart over 2 naar binnen... Liep lekker uit allemaal. Eerst probeerde ze om uitwendig te kijken, maar toen zei ze dat ze toch liever ook even inwendig wilde kijken. Ik dacht toen dat het dood was, want ze zei niets over een kloppend hartje. Maar inwendig was er gelukkig duidelijk een kloppend hartje te zien! Ik was echt super opgelucht. Het blijkt dat mijn moederkoek ervoor zat uitwendig, dus dat het waziger was. Maar ze had het al wel gezien dat het goed was. Mocht ze wel even eerder zeggen...
Lindada, nou moet je toch even ophouden met die ongein hoor je maakt ons aan het schrikken.....maar gelukkig was alles goed
Ja vind je ze lelijk? Kun je zien hoe verschillend smaken zijn, ik vind m juist erg mooi. Wij hebben een rode, en we hebben een boodschappenmand onder de kinderwagen. Dat hebben we er bijgekocht..
Pff Lindada.. Jakkes wat zul je weer in spanning hebben gezeten. Maar gelukkig is alles goed! Ze had het dan idd wel even eerder mogen zeggen.. BRRR..
Is ook met kamertjes en zo, wel grappig.. Wat het 1 geweldig vind vindt het ander afzichtelijk.. hahaha..
maar dat zeg ik, daar ben ik alleen maar blij om....moet er niet aan denken dat jan en alleman hetzelfde als ons heeft...hihihi
hey hallo allemaal. na druk bezig te zijn geweest met werken had ik vanmiddag een afspraak bij de huisarts. aangezien de streep van de zwangerschapstesten steeds dikker worden ben ik hoogstwaarschijnlijk toch weer zwanger ,,jahhhhhhhhhhhhhhhh. nu wachten tot 7 maart dan krijg ik een echo