goeie morgen Liesje, volgens mij liggen de meeste zwangere dames nog op 1 oor.. Gelukkig heb je vandaag een beter dagje als gister.. hier gaat het ook langzaam de goeie kant op behalve die nek..
mwah, dat wil ik ook nog wel, nog even lekker slapen maar helaas het werk roept he! nou ja, we doen het gewoon lekker rustig aan want ik heb de laatste tijd altijd hoofdpijn op het werk dus ik moet het wat rustiger aan gaan doen...
Jah Liesje luisteren naar je eigen lichaam... Ja het liefst zou ik ook nog even terug kruipen maar had vanmorgen weer eens een bloedneus, en nu rammelt me buik zo hard dat volgens mij de buren er ook al wakker van zijn geworden
dat is het dus waar ik wakker van geworden ben ik doe het ook al wel lekker rustig aan, want ik heb weinig zin om nu al in de ziektewet te moeten gaan....zit pas op de helft
Morgen allemaal! Nou lag ik nog maar op 1 oor.. hier ook gewoon hard voor weinig Succes hoor Sam met je echo vandaag.. wordt even een lange dag en dan zie je vanaaf je beebje.. heb goede vibes! Gave kinderwagen Rebbel! Liesje bij mij gaat het nu heel hard, nu al in 1 week ruim een kilo erbij.. hoop niet dat dat de nieuwe trend wordt...
Rebbel strakke wagen hoor! heb je hem ook in die kleur? Is wel gaaf! Lindaa ik heb ook heel veel van dat soort dromen gehad. Tot huilens toe ben ik wakker geworden. Naar he. Sam een goede nacht doet wonderen he. Welke echoscopist had je vannacht? Dan ga ik komende nacht daar even bij langs. Grinnik! liesje ondanks mijn afvallen aan het begin, ben ik nu al 6 kilo aangekomen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er goed mijn best voor doe. Ik vermoed dat ik vandaag een moeilijke dag ga hebben. Ik heb veel te kort geslapen (eigen schuld. heb tot 23 uur met vriendin zitten bellen). Dus ik ben nu erg brak, zere buik (harde buik is groot woord) en ook weer misselijk. Vanmiddag als de oudste naar school is, de jongste maar voor de tv parkeren en kijken of ik van hem mag slapen.
Inez ik wil eerst het geslacht weten en dan pas een wagen kiezen. Voor een meiske vind ik rood of aubergine erg leuk. En ik denk dat jij hem duurder kan verkopen dan wat ik er voor wil geven. Hij is door jullie maar anderhalf jaar gebruikt he. Dus daar kun je nog wel wat uitslaan. Alhoewel ik de prijzen op marktplaats LAAG vindt voor vrij nieuwe wagens. De onze is niet meer te verkopen dus daar heb ik geen werk aan. Wel kan ik de dreami en de voetenzak nog proberen te verkopen amar dat levert niet veel op. De ene misschien 7,50 en de andere 20 euro. Maar het aanbod is groot!
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel veel eet, maar ik probeer veel fruit te eten, dus 's avonds zit Liesje aan de druiven.... maar ik kom nu in 1 week ongeveer een halve kilo aan... als ik jullie zo hoor zou ik me haast zorgen gaan maken dat ik zo weinig aankom zeg....
als ik het zo om me heen hoor komt iedereen veel meer aan....moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik nu nog niet zoveel aankom... (zal straks nog wel inhalen vrees ik)
Lindaa, he bah, wat een nare droom meid! Liesje, je hoeft je echt geen zorgen te maken meid, over al dan niet veel aankomen. De een komt nu eenmaal meer aan, de ander minder. En zolang de kleine goed groeit, is er niks aan de hand. Ik ben zelf ook pas 2 1/2 kg aangekomen en ik probeer het echt wel in de hand te houden door goed op te letten wat ik eet. Alles wat er nu niet teveel aankomt hoeft er straks ook niet af. Luna, ik heb de wagen ook niet nieuw gekocht hoor. Maar had de mazzel dat de vorige eigenaar hem maar een paar maanden heeft gebruikt. En tegen de tijd dat hij weggaat, is hij door ons bijna 2 1/2 jaar gebruikt. Hij zou voor rond de 100 euro wegkunnen. Sam, alvast veel succes voor vanavond.
gelukkig maar dat ik me niet druk hoef te maken, het groeit allemaal wel goed, maar ik verbaas me er gewoon over dat ik nog zo weinig gewicht ben aangekomen....en als ik een keertje veel (vr)eet dan is het met 2 dagen weer helemaal af....
Goedemorgen allemaal! Linda: beetje late reactie maar ik ben blij voor je dat alles goed is. Ik zou ook enorm schrikken! Kinderwagens, praat er niet over. Ik vind het echt verschrikkelijk. Iedere kinderwagen die wij nu hebben bekeken (ik denk bijna alle merken wel incl. een peg perego en een I'coo) hebben wel een nadeel. Of de reiswieg schudt enorm (stokke) of de reiswieg is te laag voor mijn vriend (bugaboo). In een Urban Jungle vinden we het dat het kind zo hangt in het zit gedeelte en bij een maxi cosi Mura komt mijn nichtje van twee al ver boven het zitgedeelte uit met haar hoofd... We weten het echt niet meer. We hebben nu serieues naar een Teutonia gekeken waarvan ik altijd heb gezegd dat ik daar niet mee gezien wil worden... Hoe wegen jullie dit allemaal af... Sam: veel succes vanavond met je echo. Jouw dromen klinken erg positief!
@ Inez, dank je wel! Ik merk dat ik nu al veel rustiger bent geworden! Probeer er nu van te genieten! Nu weet ik pas wat jij door maakte in het begin, jij kon ook de tijd voor uit kijken haha! @ Lindaa, wat vervelend dat je zo naar gedroomd heb! Het is dan net echt he! @ Rebbel, gave kinderwagen, echt leuk met die kleuren ook!
Precies Liesje, wat Inez zegt niets aan de hand.. Wees juist blij.. Een vriendin van mij is 24 weken en nog niets aangekomen.. dat kan ook.. het is allemaal zo verschillend..
ik ben daar ook zeker wel blij mee hoor...collegaatje van me die is in totaal 28 kilo aangekomen toen zij zwanger was en is gewoon tot 1,5 jaar na de bevalling bezig geweest om het eraf te kijken.
Daarom dat wil je niet toch denk ik dan... Ik zie wel, het schijnt na de 20 weken wat harder te gaan.. hoop dat het allemaal meevalt.. Nu zo rond de 7 kilo