Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Wij hebben de luieremmer echt heel weinig gebruikt.
    Niet dat het een miskoop is hoor, ik gebruik hem nu om handwasjes in te laten staan, hoe weinig ik dat ook doe ;) (lekker handig, een emmer met deksel).
    Maar wij verschonen de kids meestal beneden, ik heb beneden op een tafel een aankleedkussen/waskussen en daar doe ik ze altijd, vind ik veel makkelijker. En stinkluiers gooi ik meteen in de afvalcontainer. PLasluiers gewoon in de vuilnisbak.

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Leuk om al jullie ervaringen al te lezen. Die komen onervaren aanstaande moeders goed van pas!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik schrok om eerlijk te zijn ook best een beetje van de prijzen van zo'n luieremmer

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je haalt me de woorden uit de mond!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geen zeiltje hoor
    Gaan ze zo van zweten
    Wij hebben een molton, een hoeslakentje en dan slaapt de baby in een slaapzak, met een pyama aan, in een romper en een luier om. Knappe baby als ze dan de boel nog onder weten te zeiken! (is hier dus nog nooit gebeurd).

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bij de oudste heb ik zo'n emmer niets eens gebruikt :cry:

nu wel hoor. Ik heb er nu zelfs twee maar dat komt ook omdat wij katoene luiers gebruiken voor de baby.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Het klinkt als een hele onderneming..

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lijkt mij ook. Plasluiers gaan nog wel, maar die poepluiers ... Ik kan me nog herinneren dat m'n broertje ook katoenen luiers aanhad en m'n moeder maar bezig die vieze poepluiers uit te spoelen. Het stonk altijd zo. En al dat werk wat ze er aanhad. Alle respect voor iedereen die wel katoenen luiers gebruikt, maar wat mij betreft: leve de papieren luiers.

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hey dames,

Ik weet sinds kort dat ik weer zwanger ben na mijn mk/curretage.
    Ik zit al een tijdje op dit forum bij het topic 'Na miskraam gaan we er weer voor'. Besloot hier maar eens een kijkje te nemen aangezien het gelukt is. Heb 10 maart mijn nacontrole bij de gynaecoloog. En dus ook meteen de eerste echo. Ik gok dat ik nu 4 weken en een paar dagen ben. Maar zeker weet ik dat niet omdat ik in de tussentijd niet ongesteld ben geweest. Dus nog even wachten met zo'n vette zwangerschaps banner :)

Nou groetjes Sisqa

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dames.. BIbberende SAM hier :p ..Jullie zijn alvast naar huis denk ik.. Maar goed.. Idd zullen mijn dagen wel niet kloppen.. HOefde ik echt niet zelf in te vullen.. Nou ja.. Daar kijk ik ook nooit na eigenlijk :p ! Wel heb ik m'n banner op de 25e staan. Vorige x rekende de vk ook een dag eerder dan mij uit.. Dus daar heb ik m'n banner en uitrekenmethode ook maar op aangepast :p ! Maar die dagen zullen idd wel niet kloppen :p !
    Nou zal even het eten afmaken... en me straks even omkleden .. En dan... is het bijna 7 uur ... BRRR ;)

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Spannend Sam..
    Ik duim voor je!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Sam kop op meid! komt helemaal goed! ik duim al voor je!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    GOedzo.. Ga zoooo dooor :D

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sisqa, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEE SISQA :D GEZELLIG :D ENJOY THE CLUB :D

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    :D

En nu maar hopen dat ik hier mag blijven :)

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Sisqa wat goed! gefeliciteerd! geniet ervan!

liefs Shir

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sisqa, welkom hier en gefeliciteerd!

Tis 7 uur geweest voor Sam...... ik ben zo benieuwd!

Inez, vervelend dat je weer zo moe bent. Met een kleine om je heen kun je niet veel rustiger aan doen, lastig voor je.
    Hou je taai!

Aan de illegale internetters ;) :
    Als ik op kantoor zo veel online zou zijn en zeer regelmatig zou lezen en schrijven en mijn collega's dat zouden weten zouden ze me dat niet in dank afnemen. Zeker mijn duocollega niet, en omgekeerd zou ik dat ook hebben. Verder is zoiets bij mijn werkgever volgens mij reden voor ontslag. Tot slot heb ik er geen tijd voor.
    Hoe doen jullie dat dan, naar collega's en werkgever toe?

Aan allemaal : snijden zijdelings een onderderwerp aan waar Chris en ik het laatst over hadden.
    Dat betreft het laten slapen onder lakentje/dekentje of in een slaapzak. Waarom kiezen sommigen van jullie voor slaapzak (en moet je dan evengoed nog laken/deken hebben) en waarom sommigen voor lakentje/dekentje?

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee hoor valt reuze mee. Er ligt een papieren inlegvel in dus bij een poepbroek gooi ik die weg en dan is het ergste al weg. Dan speol ik ze heel snel even om en gaan ze in de luiers emmer. Daar staat een sopje biotex. Om de dag draai ik een luierwas. Stinken heeft het nog nooit gedaan. in tegenstelling tot die luieremmer die we nu voor ruben gebruiken. daar kan sowieso geen poepluier in want ander stinkt de hele bovenverdieping, maar ook de plasluiers gaan snel ruiken vind ik, ondanks de deksel. Dus ook daar gaat elke dag of om de dag een nieuwe zak in.
    En het scheelt mij geld joh! Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik gratis aan mijn katoenen luiers ben gekomen. Daardoor is het voor mij nu (zeker na 3 kinderen) veel voordeliger geweest. De aanschaf is nl vrij prijzig (75 euro starters pakket met 5 luiers bijv). Maar als je er dus aan kan komen zoals ik, dan is dat veel goedkoper. En het scheelt bij mijn kinderen enorm in de luieruitslag.

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    De meest bij ons op het werk kunnen niet internetten, hebben ze geblokkeerd. En voor de mensen die wel kunnen internetten, kan de systeembeheerder zo zien welke pagina's ze hebben bezocht. Er misschien ook maar goed.

Sam ik ben zo benieuwd naar je echo. Als het goed is zou ze Lindaa smsen.

Deel Deze Pagina