Natas mijn kinderen slapen in een slaapzak (met daarover een dekentje) omdat ze zich anders bloot wroelen en wakker worden omdat ze het koud hebben. Verder is het prettig met snachts voeden, wnat ze blijven dan in een warme omgeving en hoeven niet telkens door de kou getild te worden naar mijn bed.
Thnx voor je antwoord Luna. Dat doe je vanaf het eerte begin? En heb je nog lakentje/dekentje wel achter de hand?
Dat is allemaal goed gegaan hoor maar volgens mij duurt zo'n intake bij de vk ook wel even. Bij de gyn stond ik toen zo buiten.
Nee, ze heeft mijn nummer niet, maar ze zou Linda smsen omdat ze meteen na de vk naar haar ouders en schoonouders zouden gaan.
Heyy meiden! Sisqa van harte gefeliciteerd meid! Zéker blijf je hier..... (denk erom hoor!) Nou Sammie kom op meid, wij wachten.....
Hey Jill. Ja ik ben al erg zenuwachtig, vraag dan ook aan de gyn of ik met 10 weken ook een echo mag omdat het hartje de vorige keer met 10 weken gestopt is. Ik hoop maar dat dat geen probleem is. Maar eerst gaan we dinsdag mijn verjaardag vieren . Hoe is het met jou? Is even geleden dat ik je gezien heb. Maar kom zelf ook een stuk minder.