Ik was ook super zenuwachtig...... Wanneer ben je jarig? Je had het op je vaders verjaardag verteld toch!? Hoe reageerde je ouders? Zal wel mogen toch.... met 10 weken een echo! Ja ik ben ff niet veel online geweest.... Mijn beste vriendinnetje heeft zich zelf behoorlijk in de nesten gewerkt en ik ben de enige nog dus ze is heel veel hier en aangezien ik ook best moe ben, Justje hier nog heb rond lopen én ook nog zoiets als een huishouden heb Agjaaaa komt goed maar daarom was het ff wat minder Probeer weer wat vaker te komen
Nou ik ga douchen en dan pitten..... Morgen weer een dag! Nou Sam dan moet ik tot morgen wachten vrees ik... ben heeeel benieuwd hoe je echo was, hele dikke knuffel van mij iig! Doeiii doeiii meiden!
Volgens mij had je wel het e.e.a. verteld over je vriendin. Ik ben de 26e jarig en mijn vader pas 23 maart maar dan ben ik 12 weken en mag de familie het weten.
Natas, in eerste instantie had ik Alyssa onder de dekens liggen, tot ze zich er onderuit ging wurmen. Sinds ze een maand of 5 is ligt ze in een slaapzak zonder dekens. 's Zomers een zomerslaapzak, 's winters een winterslaapzak.
Hmmm dames.. Heeft Lin niets laten horen? Nou hier heel goed nieuws ! Zag er super goed uit! Was 1 dag verder dan gedacht. 8 weken en 6 dagen Helemaal geweldig dus Hartje ging lekker te keer .. Over 4 weken mag ik weer voor een echo
Joepie GEFELICITEERD Sam, ik zat helemaal in de zenuwen, wilde eigenlijk naar bed maar wilde toch zien hoe het met je gegaan was. Ik wist wel dat het helemaal goed zat. Gaaf om te zien he als het hartje klopt, zeker wel een traantje gelaten
HIHI ja Was zooo geweldig! Ik kwam binnen en ze zei.. zullen we eerst maar echo maken want volgens mij ben je op van de zenuwen .. Ik zo.. heel graag Dus dat hebben we gedaan ! En toen waren we hartstikke gek HIHI Ze vond het zo leuk En wij nog leuker natuurlijk
hihihi ik denk dat ik bij de gyn volgende week ook zeg, alles is hetzelfde als de vorige keer gewicht ed. dus sla dat maar over en maak maar meteen een echo
Morgen.. Moet ik naar boven om dat te doen ! maar hij komt er zeker in.. Ons mooie frummeltje Nou ik ga slapen.. Trusten allemaal! Liefs SAM
Hey Sam, wat een geweldig bericht meis! Gefeliciteerd! Wat zullen jullie lekker slapen straks ! (of juist niet natuurlijk ). Ik hoop je over 3 dagen te volgen..... Truste meiden!