Goedemorgen ladies Nou lekker slapen was er eerst niet echt bij. Was natuurlijk veel te hyper .. Maar goed, ik loop vandaag wel met een smile van oor tot oor geloof ik. Heb de echo even met telefoon gefotografeerd en die als achtergrond ! Kan ik de hele dag naar ons liefje kijken ! JAHOE VK zei; het ligt er ook subliem bij! GEWELDIG ! HIHI wat een topavond ! Heb me toch een boekjes meegekregen ! Helemaal leuk.. Nou ik wens jullie een superfijne dag. Die van mij kan in ieder geval niet meer stuk. En tot vanmiddag! Dikke knuffel van SAM!
Goedemorgen meiden! Ik zou het jullie gister op de hoogte houden van sam, maar lag om 7 uur al plat met hoofdpijn! Dus sam hier nog een xtje: SUPER GEFELICITEERD MEIS, EN NU GENIETEN!!
goedemorgen dames jaaaaaaaaaaaa Sam ik had het je toch gezegd meid! gefeliciteerd! en nu lekker genieten... hier eigenlijk weinig nieuws...beebje is aardig druk in de buik, is een heerlijk gevoel hoor. Mijn vent zei vanmorgen nog 5 daagjes.... hij is helemaal aan het aftellen naar de 20w echo
ja ik vind het zoooo lief he dat is een beetje zijn manier om te laten zien dat ie het heel erg leuk vind en niet kan wachten
Ja mijn mannetje heeft dat ook dat soort dingen.. ook met het behang stomen van het weekend.. Leuk he.. in de kamer van de kleine bezig dat soort opmerkingen zeg maar
nog een vraagje he, hoe weet je dat je een blaasontsteking hebt tijdens de zwangerschap? (behalve het laten testen bij ha)
Goeie morge allemaal! Jáááááá Sammie! Super meid! Héérlijk he! Nu écht echt echt gaan genieten Liesje.... ik heb begin februari een blaasontsteking gehad... Ik heb een keer eerder een blaasontsteking gehad toen ik niet zwanger was maar die kon je echt niet vergelijken met deze keer... Tis niet altijd anders als je zwanger bent hoor, was bij mij zo. Maar kan dus wel... Eerst had ik pijn bij het plassen en moest veel kleine beetjes plassen. Deze keer had ik alleen maar een branderig gevoel van onder. Verder geen pijn bij het plassen.... Denk je dat je een blaasontsteking hebt?
ik had de vraag ook aan de vk hier gesteld en die geeft aan dat ik mijn urine het beste even kan laten nakijken.... maar is het zo dat je een blaasontsteking haast niet in de gaten hebt als je zwanger bent?
Oh dat weet ik niet, bij mij voelde ik duidelijk dát er iets was, wist alleen niet wat.... Maar je levert heel simpel even wat urine in en binnen een kwartier weet je het.... Je krijgt dan waarschijnlijk een kuur van 7 dagen, 4 x daags 1 capsule.... Ik zou gewoon ff urine laten testen meis, vanzelf gaat het vaak niet over....
nou ik heb een zeurderige pijn in mijn buik wat doortrekt naar mijn rechterbeen en ik heb wat pijn bij het plassen (meestal niet altijd) En ik heb vroeger vaak een blaasontsteking gehad dus ik ben er bang voor om er te lang mee door te lopen zodat het een nierbekkenontsteking wordt
Oh ja een nierbekontsteking dat heeft een vriendin van me gehad, moet erg veel pijn doen! Nou ga maar snel naar de HA om urine te laten testen, kan nooit geen kwaad.....