Mag ik even komen uithuilen hier ..... Ik heb sinds vannacht roze/bruin met afvegen, niet een beetje, aardig wat eigenlijk Ik ben zooooo bang! Ik heb net in tranen de gyn gebeld en mag vanmiddag om 14u komen voor een echo bij een andere gyn. De hoop op een goede afloop is heeeeel ver te zoeken op dit moment ... Ik wil en kan dit gewoon niet nog een keer meemaken! Pffff...wat duurt wachten lang ... Sorry, maar moest 't ff kwijt....
Oh Joli meis..... Het wil niet altijd zeggen meid dat het dan meteen mis is, maar ik begrijp je angst héél erg goed! Fijn dat je vanmiddag al mag komen... je bent nu 6 weken zie ik.... Bij 6 weken kán het hartje kloppen, bij 7 weken moet het hartje kloppen, dus als je geen hartje ziet, niet meteen schrikken.... Lieverd héél veel sterkte, duik tot een uurtje of 13.00 je bed in, probeer wat te slapen, dan is het zo 14.00 uur! Héle dikke knuffel van mij!
Joli wat naar voor je meis! Ik duim dat alles toch goed zit.. Liesje, zou je urine toch maar even wegbrengen.. klinkt toch wel een beetje als blaasontsteking..
Ooh Joli, ik hoop voor je dat het niks ernstigs is meid Ik had gisteren een heel raar gevoel in mijn onderbuik. Alsof er iets knapte, een soort steek . Ik zit me nu ook helemaal druk te maken. En vandaag voel ik eigenlijk niks, wel een beetje een zwaar gevoel in mijn baarmoeder. Maarja, dat hoeft niks te betekenen. hoop ik Voor mij is het nog veel te vroeg voor een echo. oooh word er helemaal gek van. Ging de tijd maar wat sneller.
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Ik hoop zo op een goeie echo straks! Ik laat het weten vandaag...
ik hoop voor je dat het gauw 14 uur is en dat je een goeie echo hebt. verlies je nu nog steeds bloed dan?
Inez, thnx voor je antwoord over dekentje/slaapzak. Wowie Sam, gefeliciteerd met je mooie echo! \/ Liesje, het klopt dat zwangeren een blaasontsteking heel wat minder snel merken. Even je urine laten nakijken lijkt me geen verkeerd plan. Joli, je zit nu bijna bij de gyn. Ik duim! Ik heb vandaag m'n vrije dag van morgen omgeruild en we zijn net terug uit het AMC voor Chris z'n oogcontrole. So far so good, gelukkig. Maar het is wel gebleken dat het herstel langer gaat duren dan we dachten. De olie mag er pas over 2 maanden uit en pas 1 jaar na de operatie is het maximum aan zichtherstel bereikt. Volledig werken, 100% meedraaien in huis en b.v. autorijden zitten er nog lang niet in.
oh weet ik nog niet....ik twijfel nog...ben altijd iemand geweest die te lang doorloopt..ik heb ook pfeiffer gehad maar daar kwam ik pas na 2 maand moe zijn achter... kan ik daar op wachten bij de ha?
Zo, ik ga nu m'n schoenen aan doen en dan richting gyn, net nog ff een schone ondergoed aangedaan, want deze zat onder de bruine slijm .... Ben zo bang meiden .... Tot straks....
HE Dames.. Dank jullie wel ! HIHI.. Ben zoo blij.. Joli.. Ik duim voor je meid! Succes straks! Liesje: Wel even wegbrengen meid! IS beter dan te lang wachten.. Verder? UUh weet ik niet meer Ik zal even de honden uitlaten, stofzuigen en liggen, want ik ben kapot. Moet vanavond nog paardrijden. Les waar ik altijd naar toe ga zeg ik af. Ben ik hele avond kwijt. Dan kan ik beter thuis even snel gaan rijden en lekker vroeg naar bed. Moet nog 2 dagen werken en anders trek ik dat niet.. Trok het vanochtend al amper. Lag ik natuurlijk ook laat te slapen ! Liefs SAM
Liesje je kan echt beter even gaan,,, kost je misschien een half uurtje... Je levert urine in (piest thuis in een potje of daar, maakt niks uit) geeft het aan de assistente, zij gaat het 'meten' en dan na plus minus 10/15 minuten weet je of het een blaasontsteking is! Volgens mij is een blaasontsteking niet goed tijdens je zwangerschap, anders ook niet maar doe het dan nu voor jullie kindje!
Vind ik ook, niet te eigenwijsje Liesje gewoon even braaf in een potje plassen balen Natas dat het nog zo lang duurt eerdat Chris herstelt is.. wel fijn dat het er tot nu toe goed uitziet!
Ja Liesje, ik zou ook even naar de HA gaan hoor. Zoals ik net schreef merken zwangeren een blaasontsteking veel minder. Desnoods lever je je urine in en bel je later voor de uitslag. Bruidje, ja het is heel fijn dat het er nu goed uitziet bij Chris. De laser-littekens zijn goed geheeld, dat is natuurlijk heel belangrijk.