Joli ik duim voor je meid, ik hoop dat alles goed is. Wij moeten om half 5 naar de dierenarts, onze JR is 2 jaar geleden aan melkkliertumoren geopereerd (gelukkig goedaardig) maar nu heeft ze weer nieuwe en 1tje is binnen een week heel erg veel gegroeid. Ze is nu bijna 11 jaar en vind het toch wel een beetje eng omdat een melkkliertumor ook snel kwaadaardig kan worden. Volgens de assistente was het geen goed teken dat deze zo snel gegroeid was. pffffffffff dus ben behoorlijk zenuwachtig.
He bah Ischa.... Hopelijk is het net als de vorige keer... kan me voorstellen dat je bang bent, 11 jaar is ook al een hele leeftijd.... Suc-6 straks! Knuf!
nou ik ben bij de ha geweest en geen blaasontsteking..... maar wel wat anders....eiwit en suiker in de urine dus waarschijnlijk zwangerschapssuiker.... morgenochtend moet ik nuchter bloedprikken en ochtendurine inleveren. de assistente was er bang voor dat ik straks naar de internist moet om het een en ander uit te zoeken mwah...daar had ik dus absoluut niet op gerekend...
Ooh jeetje Liesje.. Bah ... Hoop dat het allemaal meevalt! Natas.. Gelukkig dat het goed heelt bij Chris. Hopen dat hij snel herstelt! Hmm ik heb even ruzie met m'n echo in m'n album te plaatsen... GRRR! ...
ja dat zijn mindere berichten...nou ja eerst maar eens de uitslagen van morgen afwachten en dan zien we wel weer... ik vind alles best zolang ik mezelf maar niet hoef te prikken met insuline...ben als de dood voor naalden
HET HARTJE KLOPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meiden, bedankt voor al jullie lieve steun en woorden, ik ben echt door 't dolle heen zo blij Wat is dat mooi om je lieve, kleine uk te zien zeg! En dan dat hartje ! Prachtig! Ben geloof ik nog nooit zo gelukkig geweest als nu en kan alleen nog maar naar de foto kijken! Volgens de gyn zijn we 6.3 weken zwanger nu, dus één dagje minder dan ik dacht.... Over 12 dagen (3 maart) mogen we weer terug voor een echo, dan bij onze eigen gyn, wel zo leuk ! Ik kreeg meteen een tas vol informatie en leuke spulletjes mee van de assistente, dus ik heb weer wat te neuzen . Het bloedverlies wat ik had/heb is trouwens heel normaal, zolang het zo blijft is er niks aan de hand gelukkig! Kortom: me is happy!
Balen Liesje.. kan me voorstellen dat je dat dan weer niet verwacht.. maar komen die klachten daar dan ook vandaan? Joehoe Joli, wat leuk! Fijn al die goede berichten hier zeg.. Mooie echo hoor Sam.. je ziet de contouren van het kindje al heel mooi..
Ja gaaf he? Je zag zelf lijntje van de vruchtzak. Vond vk zo mooi En als ze dat ding bewoog zag je ook een hele mooie zwangerschapsring ... OOH smile
Joli, wat fijn dat het hartje klopt en je je niet ongerust hoeft te maken! Sam, wat is het met 8 en halve week al een heel kindje zeg. Als ik dat vergelijk met mijn vlekje van 6w3 dagen...Wat gaat dat hard zeg! Pfff...ik ben vandaag toch zooo moe! Heb tot half 12 geslapen, de keuken gepoetst en net een hele poos op de bank liggen suffen en straks moet ik op visite bij een collega vna mn man. Bah, helemaal geen zin in! Maar ja...zit me te bedenken wat we in vredesnaam moeten eten vanavond. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Bah...wat een klaagbericht is dit zeg!
vreemd genoeg niet, ze vroeg me wel of ik meer dronk als normaal...ten zei ik van ja maar ja ik ben wel zwanger dus daar keek ik niet van op...
Liesje.. Dikke knuffel van mij hoor ! Kan het me voorstellen... BAH! Hier is nog één helemaal kapot. Denk dat dat eten wordt, paard even snel rijden naar huis en naar bed.. Nu eerst het eten ff doen .. Illegale dames.. fijne avond en tot morgen (al moet ik dan wel werken en geen tijd voor forum )
Meiden.. misschien een beetje een rare vieze vraag, maar kan het kwaad zo in t begin vd zwangerschaps je moeilijk naar de wc kan en je hard perst? Heb namelijk nu beetje last van steken rondom de schaamstreek en me baarmoeder, nadat ik hard had geperst om naar de wc te kunnen..