Neej hoor kan geen kwaad opzich.. Je perst het er niet uit hoor ! Maar kan wel eens een bloedvaatje knappen.. Goed erom denken dat je veel vezels binnen krijgt..
Hallo allemaal. ik heb helaas ook al 2 mk's achter de rug de laatste was 22 januari. nu heb ik gistere een test gedaan en nu gaf die al 2 lichte streepjes aan hoop natuurlijk dat die streepjes na me nod donkerder worden maar hoop voor iedereen hier dat alles goed gaat en ze over een poos genieten kunnen van een kleintje groetjes deeske
Loli meid van harte super gefeliciteerd! Wát moet jij blij zijn! Heel fijn voor je.... Liesje... nou zie je nou meid... er zijn niet voor niks klachten! Ik snap heel goed hoe je je voelt nu... zou ook doodsbang zijn, heb ook een gruwelijke naaldenangst... dus snap je heel goed! Hoe laat moet je morgen? Laat je zo snel mogelijk wat weten, ik weet niet of je meteen de uitslag krijgt of dat ze daar voor bellen..... Deeske, Kl*te van je miskramen, hopelijk nu drie keer scheepsrecht! Je schrijft dat je twee miskramen gehad hebt maar bij je naam staat dat je alle 4 je schatjes mist.... was je 2 x zwanger van een tweeling? Nou ik wens je iig een hele fijne zwangerschap toe en heel veel plezier hier! Liefs Jill.
Goedeavond iedereen! Ben zo weer weg, moe! Sam, van harte gefeliciteerd met je leuke en goede echo! Op naar de volgende 4weken
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Kim, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk (jan), uitgerekend 21 oktober afspraken: 21 feb Rebbel VK 22 feb Joli 1e echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 26 feb Jill Gyn echo 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 17 mrt Inez pretecho 27 mrt Natas 20 weken echo
Sam wat een mooie echo zeg, dat moet zeker een mooi kindje worden Joli wat fijn dat je een goede echo had, GEFELICITEERD meid ga maar lekker genieten. Liesje ik hoop dat het allemaal mee zal vallen met je suiker. Bij mij wordt sowieso een dagcurve gedaan met 26 weken omdat ik overgewicht heb en mijn vader suikerpatient is. Maar stel dat hij aan de hoge kant is denk ik dat je een bepaald dieet krijgt maar ik denk niet dat je al meteen moet gaan spuiten hoor hoop het dan ook niet voor je want als ik dat bij mijn vader zie krijg ik er al de bibbers van ook al ziet het eruit alsof het gewoon een pen is. Ik ga echt voor je duimen dat het meevalt. Ons hondje wordt volgende week donderdag geopereerd, kan haar brengen net voordat we naar de gyn gaan en dan kunnen we haar s'avonds ophalen. De dierenarts verwacht niet dat het kwaadaardig is maar hij zegt wel dat het beter weggehaald kan worden omdat een bultje heel snel groeit en dan misschien kan open springen en ontsteken. Er kwam ook een man binnen met een maltezer, echt een heel lief hondje maar zij zal nu helaas in de hondenhemel zijn, we hadden nog even met de eigenaar gepraat en de nieren hadden het begeven dus het lichaam was zichzelf aan het vergiftigen echt zielig. Ik ben zelf ook weer super onzeker, heb net boodschappen gedaan en best wel zware tassen gedragen en had kei veel pijn in mijn buik en rug, nu ik zit is de buikpijn wel weg maar heb nog steeds rugpijn echt zo'n gevoel of ik zwaar ongesteld ga worden. Maarja toch maar proberen positief te zijn en ik hoop maar dat alles goed zit. Hoop dat het snel volgende week donderdag is.
Liesje, wat balen als het inderdaad je suiker blijkt te zijn! Jeetje zeg, dat is echt niet te hopen. Ik ga hard voor je duimen. Deeske, van harte welkom hier. Joli, wat fijn dat je echo goed was! Ischa, niet de moed verliezen hoor. Alvast sterkte met je hondje volgende week, naar zijn dit soort dingen altijd. Ik heb vanmiddag nog wat positiekleding gekocht en natuurlijk kon ik de baby-afdelingen ook niet met lege handen verlaten! En heb nieuwe buikfoto's gemaakt, ze staan in m'n album.
Mooie buik hoor Natas . Dat zou ik ook niet kunnen hoor een babywinkel en dan niks kopen . Mijn vriend spreekt me ook al moed in maarja dan zie je vandaag een vriendin ze kreeg zondag rugpijn en heeft maandag een miskraam gehad met 7 weken en dan ben ik iemand die meteen weer angst krijgt . Maar als ik aan mijn borsten voel dan zak ik haast door de grond van de pijn dus het zal allemaal wel goed zijn, alhoewel mijn lichaam me bij de vorige zwangerschap ook 2 weken voor de gek heeft gehouden. pfffffff nu ga ik alleen nog maar positief zijn, maak mezelf alleen maar gek.
Ooh lieve Ischa.. Positief blijven hoor! Ik snap je onzekerheid wel, maar toch proberen.. En die mannen van ons hebben goede intuïtie hoor Kijk maar naar die van mij ! Voor je het weet is het volgende week donderdag.. Komt vast goed meid! En wat vervelend voor jullie JR .. Maar goed dat de da positief is! En hopen dat hij het volgende week goed doorstaat. 11 Jaar is natuurlijk al een hele leeftijd.. Natas.. Mooi buikje zeg.. Wat een verschil al ! SUPER! Kan niet wachten op mijn buikje ! Verder ben vast iemand vergeten, maar ik ben helemaal op. Sorry! Ik ga m'n bedje opzoeken. Tot morgen.. Liefs SAM
hey meiden! @sam: geweldig meid! gefelciteerd! mooie echo! @joli: super voor je dat alles gewoon goed is, ik heb ook bloedverlies gehad in het begin! @liesje: ah wat naar! ik hoop voor je dat het mee valt! om even teug te komen op de reacties van onze kinderwagen! thanks! we zijn er ook blij mee! we hebben hem idd ook in de kleur zoals op de foto! morgen op de 16 weken! ben zo benieuwd wanneer ik onze uk ga voelen! wanneer begon dit bij jullie? morgen avond ook weer naar de vk! liefs rebbel
HEY goedemorgen dames. Hey Rebbel.. Dank je wel.. Hoop dat je de kleine snel gaat voelen ! Succes vandaag bij de vk. Verder uuh.. even snel berichtje van mij. Ik ben 9 uur in slaap gevallen en 20 over 6 de wekker weer. Voel me wel aardig fit. Maar heb net gedoucht dus moet even wat sneller vanochtend! Dan ben ik altijd wat traag ! HIHI .. Joehoe, vandaag 9 weken ! Schiet al op ! Nou dames.. misschien tot tussen de middag en anders tot vanmiddag! Fijne dag iedereen. Liefs SAM
Goedemorgen iedereen. Gefeliciteerd Sam Ik ben vandaag 7 weken en nog 1 week en dan zit ik over 2 uur bij de gyn. Ik hoop dat die dagen snel voorbij zijn. Liesje jij moet vandaag toch bloedprikken? Heel veel succes en ik duim voor je dat het allemaal meevalt. Fijne dag.
Goedemorgen! Liesje succes met bloedprikken.. Natas, mooi buikie zeg! Je ziet het al mooi groeien.. Rebbel; ik voelde het voor het eerst precies met 16 weken.. dus pay attention.. het voelde bij mij als een heel licht gekriebel Gaat hard Sam, de 1e 9 zitten er alweer op!
hoi dames.... het bloedprikken is gelukkig weer achter de rug en ik heb netjes een plasje ingeleverd en nu is het afwachten wat de uitslag is. Als het goed is belt de ha mij vandaag hierover op. Ik hoop dat het niet erg is en met een dieet in de hand te houden is, maar ja laten we nog maar niet vooruitlopen en gewoon eerst de uitslag afwachten. Maar we balen wel stevig hoor! Hier zaten we niet op te wachten.....
als het goed is he ik ga daar wel vanuit, maar ze zijn daar dan toch snel bij als je zwanger bent hoor het enigste voordeel wat hier evt. aan zou zitten is dat je heel erg goed onder controle wordt gehouden en dan waarschijnlijk om de paar weken een groeiecho krijgt! Maar ja ik had het liever niet gehad
Liesje, hopelijk valt het allemaal mee. Vandaag een druk dagje (vanavond laat thuis, bleeeeeeeeeh), maar gelukkig morgen alweer de echo.