Het valt niet mee Latoya maar het moet zeker te doen zijn! Ik ben zelf nu 14 maanden gestopt en nog steeds hartstikke trots Op moeilijke momenten mail je gewoon ons!
Wat knap Bruidje... hoop dat ik dat ook kan..! En Ik zal jullie zeker mailen als het echt moeilijk wordt
pfff nou het gaat nog steeds niet beter hier. Gisteren zelfs gespuugd. Bleeeeeh. Zoonlief heeft ook gespuugd (voor mijn ogen) bleeeeeeeh. Dus dat heeft manlief gelukkig op willen ruimen. Het lijkt erop dat het hetzelfde verhaal gaat worden als bij de jongste. Dwz wekenlang in bed doorgebracht. Ik ben er gisteren om 18 uur ingegaan en er net pas uit want ik moet zo de jongste ophalen van de psz. De oudste zit dus thuis. En mijn man had vandaag na zijn werk een etentje. Gelukkig heeft hij dat afgezegd. Ook hadden we kaartjes voor de schouwburg van vanavond. Eens kijken of we die ook terug kunnen geven. Straks eerst mijn werk even bellen om me ziek te melden. Het worden nog lange weken!
Welkom in het groepje. Het zijn zeker vreselijke weken. Ik heb nu al drie keer gedroomd dat ik een bloeding kreeg. Dat haalt de angst dan weer extra naar boven.
Hoi Jendo, welkom hier! De 1e grote stap is gezet.. het kloppende hartje.. wat een stress allemaal he.. wat dat aangaat is het weinig onbezorgd zwanger zijn als je eenmaal een miskraam hebt gehad.. Wat balen Luna! Hoop dat je snel opknapt; wel een teken dat je goed zwanger bent (always look at the bright side of life hahhaa) Die dromen zijn wel eng zeg.. blehhh... hoop dat je snel over je nieuwe beebje in het wiegje gaat dromen.. stukken leuker.. Heb ook best moeilijke momenten gehad Latoya maar ik wilde gewoon graag stoppen om te voorkomen dat dat zou moeten als we een kindje wilden etc.. en het is gelukt! Denk ook niet dat ik nog zou beginnen.. (zeg nooit nooit natuurlijk maar op dit moment mis ik het eigenlijk nooit meer..)
Ja Bruidje, ik rook nu nog wel steeds om het uur ongeveer een sigaret...pff, weet dat dat zwak is..maar denk ook omdat ik nog zo in spanning zit en dan rook je er automatisch weer 1...Maar ja, ik probeer het wel hoor.. Ik zie dat je gister weer een echo hebt gehad..goed dat ie weer helemaal perfect was je zult wel heel erg blij zijn dat je die 8 weken gepasseerd bent..dat zou ik wel zijn, als ik die 6 weken al gepasseerd ben
goeiemorgen dames, ben net terug van mijn afspraak bij de vk bloeddruk was goed en in januari mag ik weer komen, ik moet zelf even een afspraak maken voor de 2e echo, dus ik denk dat ik dat maar tussen kerst en oud en nieuw doe want dan zijn we toch vrij.....
Hai Liesje...Nou, fijn dat je bloeddruk goed is ik heb 27 december mn 1e echo, ga jij dan voor de 2e mooie datum toch?
He Latoya, ja ik was zeker blij dat ik de 8 weken voorbij was.. Gister even een snelle echo omdat ze het hartje niet kon vinden.. maar was wel gaaf om te zien.. Ze zei ook dat ik nu door de kritieke fase heen was.. dat is toch wel een heel lekker gevoel.. Fijn dat het goed was Liesje.. en nog gevraagd van de kraamzorg? Heb jij je echo's ook bij de vk of in het ziekenhuis?
Nou, dat lijkt me ook echt fijn om te horen dat je door de kritieke fase heen bent...Nu weer lekker genieten hoop dat ik dit ook te horen krijg, echt...Want dat geeft je idd wel een heel lekker gevoel dan..
ik krijg de volgende echo's gewoon bij het echocentrum en niet meer in zh, dat was alleen omdat er vorige week paniek in de tent was... ik heb inderdaad nog gevraagd van de kraamzorg en dat is min of meer verplicht omdat zij (misschien wel hij) helpt met de bevalling thuis of in het zh
ik krijg de volgende echo's gewoon bij het echocentrum en niet meer in zh, dat was alleen omdat er vorige week paniek in de tent was... ik heb inderdaad nog gevraagd van de kraamzorg en dat is min of meer verplicht omdat zij (misschien wel hij) helpt met de bevalling thuis of in het zh
Liesje ik heb echo bij de vk, dat is wel heel makkelijk. Sommigen moeten naar het zh omdat de vk geen echo apparatuur heeft.. 24/12 is wel leuk.. mooi kerstkadootje! Netjes toch je bloeddruk, bij mij was het 120/70 en mn ijzer 8... (ga ervan uit dat dat goed is want ze zei niets.. ) Ik duim voor je dat het nu wel goed gaat Latoya... het is idd echt een fijn gevoel.. begin nu ook een beetje te genieten
Ik kom ook onder controle in het ziekenhuis ivm bloeddruk. Heb al weer een tijdje bloeddrukverlagende medicijnen.