Ja klopt! Dit is het gedichtje wat ik erin doe: Je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien, Maar rond 18 okt word ik geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? Leuk liesje dat je het met chocolade letters heb verteld, heel orgineel ! Balen zeg dat de HA nog niet heeft gebeld grrr! Ik hoop dat hij snel belt, dan ben je uit de onzekerheid! Meiden ik ga het fotolijstje kopen en gelijk boodschappen doen, Liesje succes nog met afwachten! Heb nu al zin in vanavond haha!
ik heb de ha gebeld maar de uitslag is nog niet binnen grrrrrrrr maar hij moet vandaag nog wel binnenkomen dus moeten we nog maar even wachten.
Leuk Tatty! Balen Liesje... even verder duimen maar... net de doos van Etos opgehaald.. die had jij al toch?
boekjes, een speen, zwitsaldoekjes + doosje.. op zich wel leuk.. Had alleen net dat doosje gekocht.. da's dan weer jammer..
Nee ik ook niet, maar die speen vind ik dan wel weer leuk. En ach extra doosje wel handig misschien.. en verder 3 of 4 tijdschriften of zo.. da's wel leuk!
ik vind het wel jammer dat ik die speen niet heb, maar wat ik verder wel allemaal had behalve de zwitsal weet ik niet meer (zwangerschapsdementie he)
nee nog steeds niet en ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ze vanmiddag ook niet meer belt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nou ja ik ga nu niet weer zelf bellen, dan bel ik morgenochtend wel....pffff
akelig he....vind het zelf ook spannend maar om nou weer te gaan bellen vind ik ook zo wat. dan bel ik morgenochtend wel weer.... want aangezien dat normaal gesproken de huisartsen 'maar' tot 16 uur werken verwacht ik niet dat ze nog gaat bellen
Tja.. dat is ieder voor zich.. ik had al lang weer aan de lijn gehangen.. Kan hier helemaal niet goed tegen zelf..