en normaal kan je ook alleen maar tot 12 uur 's morgens bellen voor uitslagen. nou ja de uitslag wordt er niet anders van....
Nee dat niet, maar het houd je zo bezig nu vanavond weer denk ik dan.. Nou meid, sterkte en fijne avond allemaal!
nee hoor...ik ga me daar vanavond niet druk om maken, de situatie wordt er toch niet anders van... fijne avond bruidje
Hoi meiden, Hier niet zulk goed nieuws, afgelopen maandag heb ik een bloeding gehad en die is nog steeds niet opgehouden. Ook ben ik net als vorige keer ook al een vliesje/ zakje verloren. Komende tijd neem ik dus even afstand van zwangerschapspagina, ik ben er even klaar mee. Iedereen veel succes met de zwangerschap ! Liefs, Kim
Kim, veel sterkte met het verwerken van het verlies! We hopen je natuurlijk gauw hier weer terug te zien. Dikke knuffel liefs Liesje
Och Kim, heel veel sterkte meid Wat ontzettend kl*te ! Dikke knuffel van mij hoor! En hoop dat je hier straks snel weer bent! Liefs SAM
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 26 feb Jill Gyn echo 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 17 mrt Inez pretecho 27 mrt Natas 20 weken echo
Heel veel sterkte Kim. Ik ga zo even naar een vriendin die maandag een miskraam heeft gehad met 7 weken ze heeft de behoefte om erover te praten. Fijne avond iedereen.
Heel veel sterkte kim, wat is dit kut zeg! @ Liesje, balen dat de ha nog niet heeft gebeld, ik hoop dat je morgen meer weet meis!
Ik heb even snel bijgelezen wat er vandaag is geschreven, kort een reactie. Kim, wat afschuwelijk voor je. Heel veel sterkte! Tatty, wat leuk dat de familie zo enthousiast reageerden! Liesje, balen dat je vanmiddag je uitslag nog niet gehoord hebt. Bedankt voor alle buik-complimentjes! Normaliter is donderdag m'n vrije dag maar die had ik met gisteren omgeruild omdat ik met Chris naar het AMC moest. Nadeel hiervan is dat ik vandaag op kantoor de hele dag dacht dat het al vrijdag was!
oh sjit natas dus nou moet je morgen wéér werken. Wat een tegenvaller . mooie buik heb je joh! Echt lekker zwanger! (wel wat vrolijker kijken hoor ).
Fijn Liesje dat het geen suiker is! Maar wat voor ontstekingkje is het en kan het kwaad voor jou en je beeb? Heb je er nog wat voor gekregen?
Goedemorgen Dames.. Zo, nog 1 dagje en dan is het VAKANTIE ! Liesje wat goed nieuws meid.. Maar wat voor ontstekinkje is het dan? Tatty: geweldig he als de familie zo leuk reageert ! Verder geen nieuws hier geloof ik.. Gisteravond op baby van vriendin gepast. Zo'n lekker meisje ! Alleen half elf gaan slapen en dat is door de week echt te laat voor Sam aan t worden ! Nou ja. Vnadaag red ik het nog wel. Vriendin laat vandaag de honden uit, dus dat hoef ik uit het werk niet meer te doen ! Vanavond denk ik nog even snel naar paard, want morgen m'n één na laatste wedstrijd waarschijnlijk! Want ik heb de puf gewoon niet om hem op wedstrijdniveau te trainen nu! Nou ik ga weer.. Fijne dag iedereen en mocht ik niet op tijd thuis zijn, een prettig weekend alvast gewenst! Liefs SAM
Goedemorgen meiden! Sam werkse vandaag, en straks lekker vakantie! Met mij gaat het even niet zo lekker! Heb steken onderin mijn buik aan de rechterkant! Mijn lichaam de linkerkant op draaien doet dan ook erg pijn zo nu en dan bij bepaalde bewegingen.. waarschijnlijk moet dat de groei zijn van de uk! en omdat ik vrij klein en tenger ben, kan dat nog wel eens pijn gaan doen bij mij! Ik moet straks naar de ha, want heb gister mijn urine laten testen op blaasontsteking, maar die blijk ik niet te hebben, omdat het daar beneden toch wel brand en wat jeukerig is zo nu en dan,, wil ze me vanmorgen onderzoeken op een schimmel infectie.. nou lkker dan! *NOT!* Werkse en fijne dag meiden! Ik wip wel weer even aan! Knuffels
Ohw meiden, dit moet ik even kwijt! Ik heb morgen een super mijlpaal bereikt! Dat lucht wel een beetje op
Goedemorgen iedereen. Wouw Linda alvast gefeliciteerd met je mijlpaal Liesje gelukkig dat het geen suiker is meid. Sam morgen dan wel een goede afsluiting hebben en de 1e plaats halen he Ik ben vanmorgen om 6.00 voor het eerst wakker geworden dat ik heel erg misselijk ben. Maarja het kan erbij horen. Ik ga dadelijk even voor controle naar de huisarts, sinds miskraam elke 4 weken en meteen even mijn bloeddruk opmeten om te kijken of de hogere dosering medicijnen heeft geholpen. Laatste dag voor het weekend en dan maandag een hele dag, dinsdag+woensdag halve dag en dan is het donderdag en heb ik de echo en ook al weekend Fijne dag iedereen en misschien tot vanavond.