Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

gister zijn we weer naar de vk geweest! het was weer leuk! :D ik vind het toch elke keer weer spannend... het hartje klonk weer erg mooi en je hoorde de beeb veel bewegen, allerlei plopjes! :) hij of zij is erg bewegelijk zei ze, nou dat hebben ze me ook al in het ziekenhuis verteld dus ik kan nog wat gaan verwachten denk ik! ;)

@bruidje: ik hou het in de gaten! :D

@linda: gefeliciteerd meid! lekker gevoel idd!

liefs rebbel

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen
    Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli
    Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli
    Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli
    Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus
    Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september
    Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober

afspraken:
    25 feb Liesje 20 weken echo
    26 feb Mone VK
    26 feb Jill Gyn echo
    27 feb Lindaa VK
    28 feb Ischa gyn 1e echo
    28 feb Natas VK
    28 feb Nony 2e echo
    29 feb Natas pretecho
    3 mrt Luna 20 weken echo
    3 mrt Joli 2e echo
    4 mrt Mone 20 weken echo
    5 mrt Ktje VK + 2e echo
    6 mrt Bruidje VK
    7 mrt Pippo Nekplooimeting
    10 mrt Luna vlk
    11 mrt Liesje vk
    17 mrt Inez pretecho
    18 mrt Rebbel 20 weken echo
    20 mrt Rebbel vk
    27 mrt Natas 20 weken echo

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Liesje:pffff gelukkig geen zwangerschapssuiker zeg! Weet je ook wat voor ontsteking het is en wat je eraan kan doen?

Lindaa: Die steken in jouw buik klinken als bandenpijn, vooral bij het draaien in bed heb ik het, en bij onverwachte bewegingen. gefeliciteerd met jouw mijlpaal!

Tatty Teddy: Wat leuk dat je familie zo lief reageerden. Komt natuurlijk oo omdat ze erg met jullie meeleven na zo'n nare geuertenis.

Rebbel:klinkt erg bekend. Bij ieder bezoek waarbij je een teken van je kindje moet krijgen, is het weer spannend!

Kim: ik wens je heel veel sterkte. Het is zo verdrietig om jouw bericht te lezen maar het is zoveel erger om het te moeten meemaken. Ik hoop dat je het snel een plek kunt geven en dat we je weer terug zien! veel sterkte.

Ik voel me lichamelijk wat minder. Ik denk dat ik het ook eigenlijk veel te druk heb. Is er nog iemand die 'snachts de hormonen door het lichaam voelt gieren? Ik word regelmaig wakker en voel me dan ook alsof ik een redbull heb gedronken, helemaal hyper de pieper... Slapen is dan wel moeilijk.

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Oja, ik heb nog een leuke vraag. Ik voel mijzelf niet zo heel aantrekkelijk op dit moment. Ik ben wat dikker, ben snel moe waardoor alles zwaar is. Mijn vriend vertelde me laatst dat hij me nu juist super aantrekkelijk vind, vond ik heel raar om te horen maar ik merk het ook echt aan hem, dat is wel heel leuk en doet mij goed! Hoe reageren jullie mannen?

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen meiden!

ben zo blij blij blij dat het geen suiker is en wat voor ontsteking het is dat is niet bekend maar het kan een ontstoken tandwortel zijn of gewoon een griepje onder de leden en dat schijnt dan via de urine naar voren te komen....
    ik heb er verder niks voor gekregen en als ik me slechter ging voelen moest ik gewoon vandaag langskomen en dan ging de ha mijn de oren, neus en keel en buik nakijken maar dat vind ik op dit moment niet nodig....

anoul, ik weet precies wat je bedoelt! mijn vent vind mij super aantrekkelijk met het buikje wat ik nu heb...vind het zelf ook gek maar ja hij liegt echt niet tegen mij, ook niet voor mijn gemoedsrust.

we hebben gisteravond trouwens ook weer een mijlpaaltje bereikt.... mijn vent heeft de beeb gevoeld! jippieeeeeeee

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Liesje wat een goed nieuws zeg.. ben blij voor je! Wat voor onsteking heb je dan?

Van harte Linda met je mijlpaal! Fijn gevoel he..

Anoul mijn man zegt dat hij me ook nog steeds aantrekkelijk vindt maar ik heb niet het gevoel dat hij me nu extra mooi vindt.. ik mezelf niet in ieder geval..

Sterkte Kim!

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou fijn hoor hoop dat het snel overgaat! En je bent op de helft vandaag...vanaf nu is het aftellen begonnen!

Oh echt zeg, wat leuk.. mijn vent heeft beeb altijd nog niet gevoeld.. zo jammer..

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat wist ze niet precies, maar ze ging uit dat het niet iets is om je zorgen om te maken...kan ook gewoon een griepje zijn wat niet door wil zetten

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jaaaa we zijn echt heel blij dat het geen suiker is...we zagen de bui al hangen...maar we zijn inderdaad op de helft en nu kijken we alleen nog maar even uit naar maandag!
    dan ben je niet meer alleen op de lijst...

gisteravond in bed is de beeb altijd vrij actief dus ik heb gewoon zijn hand op mijn buik gelegd en gewoon gewacht en waar ik hem voelde heb ik zijn hand neergelegd net zolang tot hij zei ik voelde het en dat tot een paar keer toe....je had die big smile op zijn gezicht moeten zien

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Je kan gewoon weer lekker aan de snoepjes :)

Leuk hoor, sta niet graag alleen op een lijst :)

Ja wij hebben het ook zo geprobeerd en ik zwoer dat ik het aan de buitenkant voelde maar hij echt helemaal niets.. beetje raar..
    hoop dat t'ie het snel voelt.. Vandaag gaat hij de babykamer witten.. wel lief.. ga ik morgen kozijnen schilderen.. zo wordt het dalijk alweer wat..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had ook elke kee zoiets van ik voel het toch heel duidelijk aan de buitenkant maar dat komt gewoon omdat je zelf het aan de binnenkant voelt maar met een beetje geduld heeft ie het gisteren eindelijk gevoeld....vond ik zo leuk voor hem, dan wordt het wat tastbaarder voor hem want hij ziet alleen de buik groeien en hoort het hartje en verder niks dus hier ben ik wel heel erg blij mee.
    Ik hoop dat jouw vent de beeb ook gauw mag voelen..

zozo...lekker druk bezig zeg, ben blij dat wij dat niet hoeven te doen..behang zat er al in en we hebben kunststof kozijnen dus we hoeven gelukkig niet te schilderen...nou de meubeltjes nog

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik hoef gelukkig ook alleen het raamkozijn, de rest is kunstof (nieuwbouw).. Heb je dat kamertje nu rond?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee nog niet, als het goed is gaan we dit weekend kijken maar we wachten nog op eem email van haar...
    er stond precies dezelfde kamer op MP en die wilde er 500 euro (!) voor hebben...echt precies hetzelfde

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    mmm dan zou je een leuke deal sluiten!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja want ik ben ook nog wel van plan om onder die 250 euro te gaan zitten, want ze kan er volgens mij niet vanaf komen. wij kregen deze week al 2 emailtjes van haar dat zij nog niks gehoord had en ze had de kast en ledikant al uit elkaar gehaald dus waarschijnlijk zal het wel in de weg staan.

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Liesje, Gelukkig zeg dat je geen suiker hebt! Nu kan je lekker door eten met alles wat je lekker vind :D ! En wat leuk dat je man de beeb heeft voelen bewegen, super!

@ Anoul, Heerlijk toch dat je man je nu aantrekkelijker vind! Mijn vriend heeft er nog niks over gezegd, maar bij mij zie je nog niks haha! Kan wel even duren voordat gebeurd!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat komt bij jou ook echt nog wel! en het is gewoon echt waar de je vent je echt niet lelijker gaat vinden hoor, je draagt immers zijn(jullie) kind

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Toch ken ik mensen bij wie dat wel het geval was.. die man vond zijn vrouw gewoon echt niet aantrekkelijk.. en wees eerlijk.. als je 20 kilo aankomt, vocht vasthoudt etc.. word je er niet knapper op haahha

Zou mooi zijn, lekker gebruik van maken.. als ze er toch van af wil..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is ook wel zo bruidje...nou die van mij vind me nou (nog) mooi hihihihihihi

ik hoop dat ze vandaag nog een mailtje stuurt dat we dit weekend nog kunnen komen kijken....
    wij willen de meubeltjes wel graag bij daglicht zien

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha nou die van mij nu ook nog hoor.. Ik kom alleen wat moeilijker omhoog vanuit de bank.. hij lacht zich rot (helpt wel hoor) maar dat vindt hij echt schattig dat soort dingen..

ZOu ik zeker doen, en goed alles nakijken op beschadigingen, verkleuringen etc..

Deel Deze Pagina