Jill ik snap best dat het moeilijk is om hier op te reageren. en ik verwacht dat ook niet. maar ik gaat ff in bad en dan lekker ff boven een hoop was weg werken
Hmmm dus als ik ga eftelingen kan ik na zo'n zware dag bij jou op de koffie, Hahahahawhaaaaaa! Ga je daar vaak heen omdat je zo dichtbij woont? Vind het zelf een super leuk park! Vooral het sprookjes bos (weer ff lekker kind zijn)
jill ik ga idd heeeeel veel naar de efteling. zelfs toen ik in den haag woonde gingen me man en ik er ieder weekend heen en je mag ik best komen kofie leuten hoor als ge een dagje efteling achter de rug hebt
Hee meiden Nou ben bij de ha geweest en die pijn is idd dus bandenpijn,, gelukkig niets iets anders! *opluchtende zucht!* Heb dus wel een schimmelinfectie erbij en heb er wat voor gekregen, moet vandaag ff aanzien zei ze want als het "natuurlijk"herstelt dan is dat beter dan die kuur zei ze! Verder heb ik leuk nieuws! Ik mag volgende week donderdag op sollicitatiegesprek bij shoeby fashion als verkoop medewerkster voor 20 uur per week! yeaaah misschien mag ik dan bij het hotel weg! Ik zat erg in dubio om haar te vertellen of ik zwanger was.. en heb wel een klein beetje gelogen voor mijn eigen best wil Ik heb haar gezegd dat ik vanochtend dus bij de ha ben geweest en dat ik dus te horen kreeg dat ik zw ben! In eerste instantie zei ze super zeg, gefeliciteerd! Ik zei ja ik wil wel eerlijk met jullie zijn (ondanks dat ik allang wist zw te zijn) en het jullie direct vertellen! Ze zei dat dat geen probleem was in eerste instantie en dat ik toch nog een lange weg had, hier zei ik op dat ik pas in september ben uitgerekend en dus nog wel even meekan! Ze vond het wel heel netjes van me dat ik het haar vertelde! Nu maar hopen dat ze me aannemen! Ben allang blij dat ik op gesprek mag!
Als ze in het maar niet in het gesprek zegt: ja maar je bent al over de 3 mnden heen, dus je wist vast wel eerder dat je zw bent!
hartstikke leuk joh en inderdaad nou maar hopen dat je aangenomen wordt... wanneer krijg je dat te horen dan?
Ik moet as donderdag bij haar op gesprek komen, en hoop dat ik dan snel te horen krijg waar ik aan toe ben..ik had wel heel stiekem en gemeen mijn mond kunnen houden over de zwangerschap, maar denk niet dat ze me dat in dank hadden afgenomen.. Ik hoop nu zo dat mijn bekentenis niet in mijn nadeel werkt, en dat ze maar niet denkt dat ik nog maar superpril zw ben... maar heb gezegd dat ik in september ben uitgerekend, dus al ze een beetje rekenen kan Jullie moeten wel voor me duimen hoor! Ik heb deze baan echt nodig, wil zooo graag bij dat rothotel weg! En het is ook nog eens super dicht bij mijn huis! En lekker makkelijk en licht werk!
Dankje Liesje! Maar ik knijp em wel een beetje HIHIHI! gek he! Komt misschien omdat ik het zooo graag wil! Het is ook een superleuke winkel!
Ja liesje dat is ook zo! Het is daar zon slaven arbeid! Ik hoorde gisteren dat ik geeneens vakantiegeld krijg, dat dat bij mijn netto uurloon op zit.. En dat ik dus mijn werk goed moet doen voor hun bonus! Hoe harder ik werk hoe meer geld de managers krijgen En het is ook best wel zwaar werk! Moet meestal 10 kamers schoonmaken met 2 bedden erin.. kan soms 20 bedden zijn wat je dan moet verschonen, en dat is best zwaar omdat ik ook al 2 jaar last van mijn nek heb.. zou blij zijn als ik dit vaarwel kan zeggen...
dat klinkt inderdaad niet goed hoor maar dat van je vakantiegeld moet in je contract staan als dat bij je netto loon inzit
Wij willen ook graag weten of het een jongen of een meisje is, maar we vertellen het verder aan niemand. Het is dan echt ons geheim. Ze wisten wel dat wij het wisten, maar dat we het voor onszelf wilden houden. Mensen hebben wel lopen vissen, maar we hebben ze mooi voor het lapje gehouden. Iedereen dacht dat we een jongetje zouden krijgen ipv een meisje. Haha Wij hebben trouwens ook zo'n luie hond gehad waarvan je de mand om moest kiepen om hem mee naar buiten te krijgen. Maar in de tuin hebben we hem en de anderen nooit laten plassen en poepen. Ook niet onze jongste hond toen hij een puppie was. Hij moest echt z'n behoeften in de berm doen.
Die van ons ook niet. Een ongelukje in hui of in de tuin door een puppie kan nog gebeuren, maar we hebben ze allemaal van begin af aan aangeleerd dat ze in de berm of in de bosjes moeten. Nu willen ze het niet eens meer in de tuin doen.
Liesje er staat wel het een en ander in mijn contract: recht op 8% vakantietoeslag en 25 dagen met behoud van salaris! Als ik dit zo lees zoiu dat gewoon zeggen naar mijn mening dat ik 3 wkn vakantie kan opnemen en deze wel doorbetaald krijg! maar ja volgens mijn baas is dat dus niet zo.. beetje raar!