Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is net als die van ons hoor....scheelt ook de ergenis van poep op de stoep

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    staat er niks in of de vakantiestoeslag in mei of juni betaald wordt...
    enne 25 dagen met behoud van..... dat lijkt me dan toch logisch dat je 3 weken vakantie kan nemen....toch?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEy dames..IK HEB VAKANTIE :D :whistle: :D
    SOrry, Niet echt bijgelezen eigenlijk! ALleen laatste 2 blz.. Linda.. Ik hoop echt dat je wordt aangenomen. Zou SUPER zijn :D :whistle: Ik duim voor je!

Verder Deeske, GEFELICITEERD :D :whistle: :D

Hier erg moe. Moet eigenlijk vanavond nog naar paard, maar zie wel even hoe het weer is. Anders morgenmiddag maar! Morgenavond wedstrijd!
    Verder hadden jullie in het begin ook wel eens dat je een dag had dat je je even niet zwanger voelt zeg maar .Even weinig last van dingen hebt? Pff word daar meteen weer onzeker van.. Spontaan trouwens weer wat steken in m'n lies ;) HAHA.. Hopeloos :( !

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker vakantie.....wil ik ook wel :(

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje.. JOEHOE vandaag 20 weken ;) :D
    Ja sorry.. je hebt werkpaarden en sierpaarden :p HAHA :D

Ben benieuwd.. Ik moest papieren invullen voor volgend jaar of ik ook meer wil gaan werken (HIHI daarom dus maar op werk verteld dat ik zwanger ben ;) en of ik ze dan nog steeds in moest vullen) Maar blijkbaar ben ik dus niet meer een gewone invaller, want ik moest het gewoon invullen :D !
    Dus ik ben benieuwd of hier wat uit gaat rollen.. We zullen het zien..

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heb het nog eens gelezen en er staat super klein in dat het idd bij netto uurloon op zit.. maar dan snap ik niet dat ik 3 weken vakantiemag opnemen, maar dan zonder dat die doorbetaald worden terwijl er wel duidelijk staat recht op 25 dagen met behoud van salaris

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jajajajaja en maandag de 20w echo!

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jaa gefeliciteerd Liesje!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    SUPER Liesje :D ..Nou dat is ook leuk :D !
    Ik wil volgende week ook wel weer op echo :p HAHA.. maar mag vast niet :( .. ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kan niet wachten tot het maandag 9.15 uur is

gelukkig hoef ik niet de hele dag te wachten hihi

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA liesje.. Wrijf het er maar even in hoor ;)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    meiden ik wens jullie een heel fijn weekend en ik meld me weer als ik terug ben van de echo!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ok liesje.. Jij ook een heel prettig weekend en geniet ervan maandag :D Komt helemaal goed hoor!

Liefs SAM

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doeiiiiiii

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden, ben ik weer! Ik heb me toch nog nuttig gemaakt vandaag. Netjes boodschapjes wezen doen, nieuwe plantjes gekocht en gepoot, nieuwe wc-borstels gekocht (lekker fris weer), met hondje gespeeld, visjes schoongemaakt, wasje gedaan... Alleen nog niet de konijntjes verschoond, want het begon te regenen. Die doe ik morgen wel.

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zzoo lindada lkkr actief bezig meid! meer dan ik! heb alleen maar op de bank gehangen met hondje hihi! maar ja ik had gelukkig vanmorgen alles al klaar!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Onze hond was al 4 jaar toen we hem kregen. We hebben het in het begin wel geprobeerd dat hij niets in de tuin mocht doen, maar dat snapte hij niet. Hij doet zo goed als nooit poepen in de tuin, en anders ruimen we het meteen op. Bij het uitlaten doet hij het netjes in de bosjes of op het gras, nooit op de stoep. En als er geen bosjes of gras is doet hij het tegen (echt tegenaan plakken!) de lantarenpaal. Hij is door zijn vorige eigenaren mishandeld, en als je hem corrigeerd wordt hij super onderdanig. Dan gaat hij letterlijk kruipen, heel zielig. Dus we straffen hem zo min mogelijk en belonen hem wanneer hij het goed doet. Hij is verder heel erg lief, wat ik af en toe niet kan begrijpen gezien zijn geschiedenis. En het is een heel makkelijk hondje. Het enige probleem is dat hij niet alleen kan zijn. Als mijn man en ik ook aan het werk zijn gaat hij naar mijn moeder.

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @Lindaa, je mag tot 7 maanden verzwijgen op je werk dat je zwanger bent (niet dat je dat voor elkaar krijgt gezien je buik, maargoed). En met solliciteren hoef je het niet te vermelden. Als ze er naar vragen hoef je er zelfs geen antwoord op te geven. Ze mogen je namelijk nooit afwijzen omdat je zwanger bent. En om dit dus eerlijk te laten gaan heb je het recht om erover te zwijgen.
    Maar in ieder geval succes en ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Volgens de pendel krijg ik een MEISJE! :D

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heb ik nu dan verkeerd gehandeld aangezien ik wel vermeld heb dat ik zw ben? :(

Deel Deze Pagina