Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nee hoor, je hebt het niet fout gedaan, je had het alleen nog niet hoeven zeggen. Bij sollicitaties ben je sowieso niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent. En ze mogen er ook niet naar vragen.

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oke Inez, hoop nu maar dat ze het niet nadelig mee rekenen mar dat ze het juist goed van me vonden! laat ik daar maar op hopen dan!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha meiden, wat hebben jullie veel geschreven vandaag! :)

Ben thuis van kantoor en heb snel even alles bijgelezen, maar sorry geen tijd/puf meer om op alles te reageren.
    Maar even voor Liesje : super fijn dat je geen suiker hebt! :D

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    inze nog van harte met je dochters verjaardag! leuk is dat he hoe ze elk jaar steeds meer beseffen wat er op zo'n dag gebeurd.
    Ruben wordt volgende week drie en hij is nu allemaal mensen aan het uitnodigen en zegt er vooral bij dat ze een cadeautje mee moeten nemen. Hij vraagt overigens aan iedereen hetzelfde :) . (hij wordt 3).

Overigens we hebben al een nieuwe kinder en wandelwagen en mijn oude is al naar mijn ouders! We hebben nu een donkerblauwe quinny. verder helemaal hetzelfde. Ik heb nog zitten speuren naar oranje maar die zie je op marktplaats bijna niet. We waren nu 80 euro kwijt. ben blij dat we het gedaan hebben en we hebben dan meteen een mooie wagen bij mijn ouders staan. Scheelt weer een hoop gezeul elke keer.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JOEHOE :D Ik ben vandaag zoo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit :D :whistle:

Sorry, dat moest er even uit! Ben zoo blij dat ik zwanger ben en ik voel me zooo goed vandaag :D ! Nu vanavond nog even een winstpunt en liefst nog een prijs in de wacht slepen :p Maar goed.. zo niet, even goede vrienden hoor ;) !

Alweer bijna 9, 5 week.. JAHOE :p ... HAHA.. zo.. gaat lekker hier hoor.. Ik zal even het huis een opfrisbeurt geven ;) !

Fijne dag allemaal!

LIEFS Supervrolijke SAM :D

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha Sam je tovert een glimlach op mijn gezicht! Hou dat blijde gevoel vast!

Dag dames, ik ben er vandgaag niet. Wij gaan naat Thialf. Ik hou niet echt van schaatsen maar het feestje schijnt geweldig te zijn.
    We zullen zien!
    Eerst de tuin bij de buren nog even versieren want sinds gistermiddag ben ik een buurmeisje rijker. (Mén wat een spannende dag toen ik de vlk zag komen en weer zag gaan en weer zag komen...)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI kom je even bij mij langs Luna? :p Woon vlakbij Heerenveen :p!

Ooh geweldig.. ja dat is echt spannend :D ... Leuk man :D ! Fijne dag vandaag!

Liefs SAM

8. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hoi Meiden,

Gisteren echo gehad, alles was oke! Netjes gegroeid (1 dag voor maar te weinig om termijn te veranderen). Joepie!

Verder ben ik nog steeds erg moe moe moe.

9. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    heey meiden.
    Ik ben er ook weer ff vandaag weer ff geen misselijkheid heb er toch niet echt een gerust gevoel over. maarja ik ben ook nog niet ongesteld dus ik wacht geduldig af hoe moeilijk het ook is.

10. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    ooooooohw sam jou wil ik nog ff feliciteren met je huwelijk hoop dat je genoten hebt van je dag :D

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

@liesje: gelukkig is het geen suiker meid! :D en wat gaaf dat je mannetje jullie beebje gevoeld heeft! veel plezier maandag!

@inez: doe het maar gauw rustig aan meid! ff bijtanken! :D en nog gefeliciteerd met jullie kleine grote meid! ;)

@lindaa: ik ga voor je duimen meid!

ik heb hier gister super nieuws gekregen, mijn mannetje had al eerder op zijn werk gevraagd of hij een dag in de week vrij kon zijn straks en dan de andere dagen wat langer door werken, maar dat ging niet... nu heeft hij het nog eens gevraagd omdat er wat collega's bij zijn gekomen. ik wist niet dat hij er weer mee bezig was, maar nu kwam hij thuis en vertelde dat hij op maandag vrij kan zijn! ik vind het echt super dat hij straks ook lekker een dag met de kleine heeft! :D

liefs rebbel

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Rebbel, wat fijn dat hij ook een dag extra thuis kan zijn!

Wens, gefeliciteerd met je goeie echo. :D

Deeske, die eerste dagen/weken zijn erg spannend hè. Probeer maar wat afleiding te zoeken, dan gaat de tijd sneller voorbij.

Veel plezier in Thialf Luna!
    Wij gaan straks weg, verder met shoppen voor babykamer e.d. En morgen ben ik weer naar het huis van mijn overleden tante (door gaan met leeg halen e.d.).

Misschien tot morgenavond, prettig weekend allemaal!

13. jules26

jules26 Nieuw lid

15 feb 2008
    4
    0
    0
    hallo iedereen,

ik weet van gisteren dat ik een miskraam heb gehad, ... ik was bijna 7 weken. Dinsdag moet ik een bloedtest laten doen om te kijken of mijn waarden genoeg zakken, zoniet moet ik een curetage hebben en dat zie ik echt niet zitten, het is zo al pijnlijk genoeg. Ik hoop echt dat ik snel weer zwanger word, maar ik ben er wel bang voor, het is ons eerste kindje en we waren zooo gelukkig! en plots is alles weg, ... ik was deze zwanger na 2 maand, ... ik hoop echt dat het deze keer opnieuw snel gaat, ... maar het doet me deugd jullie berichten te lezen, het geeft me beetje bij beetje goede moed, ...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Jules. Jakkes meid.. Heel veel sterkte gewenst. Maar inderdaad er is goede hoop hoor. 1 op de 6 eerste zwangerschappen gaat mis. Dus dat is best veel! Wat niet wegneemt dat het gewoon echt kl*te is! Als je er over wilt praten kan je altijd naar het topic: na miskraam gaan we er weer voor. Was altijd erg gezellig. Al wordt het er nu wel vrij rustig. Ik was de eerste keer ook in de 2e ronde zwanger. Bij bijna 9 weken is dit ook een mk geworden. Daarna in de 4e ronde ben ik weer zwanger en tot nu toe gaat het goed. En het voelt ook veel beter dan de vorige keer!

Knuffel van SAM

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jules, meid wat vervelend dat je een miskraam moet doormaken, maar zoals je inderdaad in ons topic hebt gelezen, is er zeker hoop. Heel veel sterkte en we hopen je hier snel weer terug te zien met goede berichten.

Luna, ja het is inderdaad geweldig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt en steeds meer zelf kan en wil doen. Volgend jaar zal ze ook wel iedereen zelf uitnodigen en aan iedereen cadeautjes vragen. Echt bewust van haar verjaardag zal ze zich nog niet echt zijn geweest, maar ze wist wel goed dat zij in het middelpunt van de belangstelling stond.

En Luna, wat leuk, dagje Thialf. Ik vond schaatsen altijd wel leuk, al kijk ik de laatste jaren eigenlijk niet meer. Maar de sfeer daar schijnt inderdaad geweldig te zijn. Fijne dag!

Natas, lekker geshopt vandaag?

Rebbel, wat heerlijk dat je mannetje straks een dag in de week voor de kleine kan zorgen.

Deeske, die eerste weken zijn altijd superspannend. Kwaaltjes komen en gaan en het hoeft niet direct wat te betekenen wanneer je een keertje een dagje niet misselijk bent.

Wens, gefeliciteerd met je goed echo!

Sam, succes vanavond met je wedstrijd. En sleep dat winstpuntje in de wacht he?

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heey meiden!
    Hoe gaat ie hier?
    Met mij wel goed, ben supermoe en GN was wel gzzlig! Verder vandaag weer een mijlpaal :whistle:
    Ga nu lkkr onder de douche en vroeg op bed ;)

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    GEFELICITEERD LINDA MET JE 12 WEKEN :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY dames..
    Pfff. nou ben ik moe :( ! Wedstrijd ging op zich wel aardig, maar nog te veel slordigheidsfoutjes. Gelukkig was ik me daar zelf wel van bewust ;) .. Helaas geen prijs en aangezien de 1e 184 punten had en de 2e 182 waren de punten niet erg hoog.. En ik had dus 178. Dus helaas geen winstpunt (180) .. Nou ja. Maakt verder niets uit. Het was weer gezellig :D ! En er zat nu even niet meer in. 15 maart m'n laatste wedstrijd, maar dat wordt nog duimen dat ik dan nog in m'n rijbroek pas. Heb nu al striemen en kon m amper vast krijgen.. Nou ja.. dan de oude maar aan, want die is net iets ruimer ;) ! HAHA.. Ben zo blij met dat buikje, ook al zijn het m'n darmen :p !

Lin Gefeli met je 12 weken :whistle: :D

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik ben na 2 miskramen weer zwanger! Ik twijvel volop, maar het staat er echt en na mijn miskraam heb ik een negatieve test in handen gehad.. Ook een echo gehad waarop een goede lege baarmoeder te zien was!

Ben nu dus zwanger binnen enkele weken na mijn miskraam...

Ga maar gewoon een afspraak voor een Echo maken, dat is de enige echte zekerheid die ik kan krijgen en tot die tijd geen bloed verliezen dat is het best;)

En hoest met de dames hier?

Jooze

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@jooze: welkom meid! na een negatieve test een een echo, kan je er nu dan echt wel zeker van zijn dat je zwanger bent meid! van harte gefeliciteerd! :D

liefs rebbel

Deel Deze Pagina