Ok toch wel per ongeluk verplicht zeg maar... nou ja misschien ben je dan toch wel super blij dat ze er zijn!
min of meer verplicht omdat ze helpen met de bevalling, maar ik kon het dan wel tot een minimum beperken als ik dat wilde als ik echt zoveel mantelzorg om me heen had. nou en anders ga ik een pakketje hoger in de verzekering, kost me een tientje meer maar dan krijg ik het wel allemaal vergoed, ook de poliklinische bevalling zonder MI. Want ik wil toch wel graag in zh bevallen want onze huizen zijn al zo gehorig en mijn buren zijn al zo nieuwsgierig. mijn slaapkamer zit ook aan de straatkant....nou lekker he
Liesje, fijn dat alles goed was bij de vk. Latoya, een sigaret per uur is wel veel hoor....... Wat echo betreft, ik moet daarvoor naar het ZH omdat de vk hier geen apparatuur heeft. Vorige keer kreeg ik die eerste echo bij de gyn maar volgens mij heb ik nu een afspraak staan met een echoscopiste.
Ja, weet het Natas...vanaf 8.15 ongeveer tot nu, heb ik 3 sigaretjes gerookt..dus valt nog best mee eigenlijk toch?
heb toch nog weer een leuk tasje met spulletje gekregen bij de vk. de zwitsal tasjes waren op dus heb ik een andere gekregen met tijdschriftjes ed erin, ik zag een tutpopje erin zitten.... verder zie ik het thuis wel want ik moest weer terug naar het werk en ik heb de tas maar in de kofferbak gedaan voor het geval collega's in mijn auto kijken....
Het is geen kettingroken of zo wat je doet Latoya, maar ja elk sigaretje is er eigenlijk eentje te veel...... sorry, ik kan er niets anders van maken.
als ex-roker moet ik het toch met Natas eens zijn en nu zul je wel denken jullie hebben makkelijk praten maar ik weet hoe moeilijk stoppen is maar het is mij ook gelukt dus kan het jou ook lukken, alleen moet je er wel helemaal achterstaan!
Ik moet me ook aansluiten bij de meiden.. stel je bent 8 uur op dan ieder uur een tot een uur of 10 dat je naar bed gaat.. zijn er toch wel veels te veel.. Kom op meiske je kan het best! Allemaal ex rokers hier om je heen... volg het voorbeeld en doe het voor je beebje.. Misschien moet je ook denken bij ieder trekje wat je neemt dat je je kindje zuurstof ontneemt... (hard gezegd sorry.. maar kan me voorstellen wanneer je zo denkt dat je sneller stopt.. )
Dank je meiden..Hoe hard het ook klinkt, jullie hebben wel gelijk...!Desnoods haal ik van die pleisters of tabletten of wat dan ook..Ik ga er in ieder geval wel voor hoor!
ik ben er inmiddels al 2,5 jaar vanaf en ik heb er ook helemaal geen behoefte meer aan. Ik heb ook geen pleisters of zoiets gebruikt, gewoon op eigen houtje doen dan kan je er straks het beste tegen! Meid je weet waar je het voor doet en gooi die dingen asjeblieft in de prullenbak! het is zoveel beter voor jullie kindje en voor jou!
Ik weet het Liesje..toen ik mijn tongpiercing kreeg, mocht ik ook 2 weken niet roken zelfs dat heb ik bijna volgehouden...en nu doe je dit voor een super goed doel, dus dan moet dat helemaal goed komen
gewoon alles direct in de ton gooien en ook niks achter de hand houden in huis. zo heb ik dat gedaan, we hebben alles weggegeven en zijn de volgende dag gewoon tussen de rokers gaan zitten......heeft bij ons erg goed gewerkt
Ik heb idd ook nooit rokers ontlopen sterker nog.. mijn man rookt nog.. en hij rookte toen ook gewoon nog binnen.. (nu niet meer maar dat is voor het kindje)