Hi rebel, Thanks alleen twijvel ik nog steeds, die negatieve test en echo waren 1 1/2 week geleden maar de test zit ik nu te bedenken heb ik overdag gedaan...stom, stom, stom. Zou het nu zo kunnen zijn dat ik nog steeds overdag negatief test en sochtens wel positief? Of neemt het hormoon net zo snel af als dat het opbouwt? Dan kan het toch niet 1 1/2 week hetzelfde blijven (overdag negatief) en sochtens positief)... Wat ben ik toch een onzeker draakje Jooze
Ha meiden, ik laat ook weer even wat vna me horen, heb morgen mijn eerste echo en jullie willen niet weten hoe ik me voel... Alhoewel, jullie weten het denk ik wel...ben zo bang dat er weer niets te zien is wat op hartactie lijkt. Wordt gek van de onzekerheid ineens...en ik was zo positief....
Welkom hier Jooze. En ik had je op het andere topic al gefeliciteerd. Mariaatje, ik voel me precies hetzelfde. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, hoe stom kun je zijn . Stel nou dat ik weer een missed abortion zou hebben zou dan het 2e streepje ook minder zichtbaar worden? Dat is niet het geval hoor. Maar hoe dichter het bij donderdag komt hoe onzekerder ik word, ben zo bang om het nog een keer mee te maken. En mijn vriend kan helaas niet mee. Ik heb ook zo weinig symptomen, als ik s'morgens op sta dan doen mijn borsten ook helemaal geen pijn, dat begint s'avonds pas een beetje. En ben 1 keer misselijk geweest. Een week geleden had ik nog af en toe steekjes in mijn buik maar dat heb ik ook allemaal niet meer. Wel af en toe het gevoel of ik ongesteld moet worden. Kon ik morgen maar voor een echo.
Oh meiden. .Zoo herkenbaar! Hier precies hetzelfde hoor! En kneep m ook ontzettend voor de echo.. Maar zie hier het resultaat dames ! Komt goed.. Positief blijven hoor! Nog even en dan klimmen jullie vast ook op die roze wolk. Liefs SAM
Ischa, ik heb ook weinig klachten hoor! Ben met vlagen een beetje weeeig/misselijk, mijn borsten zijn wel voller geworden en beginnen meer zeer te doen, maar verder voel ik me prima. En idd, bang voor bloed ben ik niet, maar gewoon dat het hartje niet klopt... Wel vervelend dat je vriend niet mee kan Ischa! Gaat er helemaal niemand mee? Ook niet een vriendin of zo? In ieder geval sterkte donderdag!
Goedemorgen meiden! Dank jullie wel met het feliciteren! Ben toch wel superblij dat ik het gehaald heb! Nu mag van mij de hele wereld het wel weten! Kijk al zo lang uit naar deze dagen HIHIHI! Verder heb ik zoon nekpijn bah! heb maar weer opnieuw fysio aangevraagd, niet dat het helpt maar ik weet ook niet meer wat ik met mijn nek moet! Volgens de ha moet ik maar even 8 paracetamol per dag standaard slikken! Ik zei ben je gek geworden? Ik ben zwanger dus dat vertik ik te doen! Nou we zien het wel weer! Jooze welkom meis, en gefeliciteerd!
Ik word ook echt gek van de onzekerheid terwijl ik echt had gehoopt dat het nu wel over zou zijn. Ik heb vanochtend gesport, wat een hele overwinning was... Ik heb daar last gekregen van steken in mijn buik en die blijven aanhouden. Wel heb ik het idee dat ik ook last van mijn darmen heb. Waarom maak ik mezelf gek. Het is gewoon goed en woensdag horen we het hartje! Ik moet even mijn hart luchten...
Hee girls! Ik kom even klagen want ben een beetje chagarijnig! Ik was net even bij mijn opa, toen de moeder van mijn stiefvader opbelde en inene aan mij vroeg hoe het met de beeb ging! ik zo en vroeg heel bot hoe weet jij dat? Wat blijkt.. mijn moeder heeft haar ff vrolijk lopen vertellen dat ik zw ben! Nu is dat op zich geen probleem, maar IK ben zwanger en IK had graag dat nieuws kenbaar gemaakt... Dus ben best wel boos op der en heb dat haar ook goed duidelijk gemaakt.. zij hoort mijn wensen te accepteren d8 ik zo! En daarnaast flikt ze me dit voor de 2e x want ze had het ook al aan een kennis verteld en sterker nogk, ze heeft zelfs mijn echo laten zien.. Ik ben echt boos op haar dat zij voor mij bepaald wanneer mensen het mogen weten, en dat zij dat verteld ipv ik! Sorry voor mijn gezeur, maar ben echt boos en chagarijnig!
Anoul, Ik weet zeker dat je woensdag een heel mooi hartje hoort . En die steken na of tijdens het sporten komen mij heel erg bekend voor, dit had ik vorige week ook en durf nu ook niet meer te sporten ookal zal het waarschijnlijk helemaal niet erg zijn. Mariaatje helaas wonen mijn vriendinnen en ouders hier een uur rijden vandaan en moeten ook gewoon werken. Maar moet er gewoon vanuit gaan dat het gewoon allemaal goed is donderdag.
Ooh lin, vet lullig inderdaad! Maar ze is natuurlijk ook heel erg trots dat ze oma wordt. Dat is natuurlijk de andere kant van het verhaal.. Maar snap wel dat je het graag zelf wilt vertellen! Knuffel voor jou.. Dames..volgende week alleen maar goede echo's en hartjes hoor LIEFS SAM
Ja sam, snap wel dat ze blij en trots is.. maar heb haar duidelijk aangegeven dat IK het zelf wel zou vertellen, wanneer ik dat wou! En op deze manier heeft ze geen een van al mijn wensen geaccepteerd en daar baal ik zo erg van.. Het is mijn lichaam, mijn beslissing! En soms doet ze net alsof zij zwanger is
Tja ik snap je boosheid volkomen maar ik dat is ook het risico van het aan mensen vertellen. Ik vind dat je niet van mensen mag eisen dat ze het stil houden. je mag het hun vragen maar als het hen niet lukt? Tja, dikke pech. Dan had je het zelf ook niet moeten vertellen. Vaak vinden wij hetzelf moeilijk om het voor ons te houden dus vertellen wij het aan enkele mensen maar als zij het dan weer door vertellen dan zijn we teleurgesteld. Bedenk maar zo, ze deed het uit haar enthousiasme. Jij bent idd zwanger, maar ZIJ krijgt een kleinkind! (Snap je me? Ik snap je boosheid dus volkomen, maar probeer het ook van de andere kant te laten zien).
Ja luna dat snap ik ook wel, Dat meer mensen het nu weten is het punt ook niet, maar had het liever zelf verteld, en ben dus idd super teleur gesteld in haar actie!
Ik kan het me ook wel voorstellen Linda dat je teleurgesteld bent. Ik had het ook al vrij snel tegen mijn moeder gezegt en ze zei ook als mensen vragen hoe het met je is en of je niet alweer zwanger bent kan ik daar niet om liegen maar ik zal het zelf tegen niemand vertellen alleen als ze het dus vragen. En dat vind ik ook wel jammer maar kan het van haar kant ook wel begrijpen. Tot nu toe heeft gelukkig nog niemand het aan mijn moeder gevraagt
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 26 feb Jill Gyn echo 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo
Hmm ik snap je wel Lin.. Mijn moeder houdt het nog wel even stil heeft ze gezegd.. Ach ik hoop dat ik het zelf aan de rest van onze familie kan vertellen ! Is wel zo leuk idd
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 26 feb Jill Gyn echo 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo