goedmorgen meiden! @lindaa: balen is dat als mensen het niet stil kunnen houden, ik kan me voorstellen dat je wat boos om bent! @luna: wat een leuke foto! @mariaatje: heel veel succes vandaag meid! komt goed! de eerste keer is gewoon zo spannend, ik duim voor je! liefs rebbel
Goedemorgen dames! Mariaatje heel veel succes vandaag! Liesje ook en natuurlijk hopen dat de beeb er mooi voor ligt.. Wat zou het worden? ! Spannend hoor! Hier fijn de vakantie begonnen ! Gisteravond werd ik al wat snotterig en nu dus fijn verkouden en amper geslapen. Maar goed.. Straks even naar de bank en vanmiddag met vriendin naar de Ikea Nou ik heb ook even een buikfoto gemaakt gisteravond ... Even kijken of hij wat dikker geworden is ! Als dat het geval is, doe ik een poging om hem in m'n album te zetten (vorige x lukte dat niet ) Liefs SAM
Goedemorgen dames! nog niet bijgelezen verder maar Liesje en Mariaatje heel veel succes! Ben zo benieuwd Liesje.. ik denk een jongen bij jou..
pff, was net de verloskundigenpraktijk aan het zien.. Als ik dat zo zie, krijg ik toch best wel een beetje de bibbers voor de bevalling HIHIHIHI
HIHI ja sam, weet dat het nog ff duurt.. maar hoe dan ook die dag komt..HIHI ik krijg er dan wel wat moois voor terug maar toch is het eng! Ja bruidje eng he!? Voor jou duurt het minder lang dan voor mij! Maar we zijn sterke meiden dus het komt allemaal wel goed
Daarom.. Denk maar zo, alle kinderen komen eruit hoor ! Maar kan het me wel voorstelllen. Heb zelf ook wel eens dat ik denk.. ooh straks heb ik ook zo'n helse bevalling ..brr :S maar denk dat iedereen dat wel eens heeft die zwanger is!
Ja ik denk ook altijd het lukt bij iedereen dus bij mij vast ook.. maar toch.. het is niet mn hobby zullen we maar zeggen Gelukkig krijgen we er wat moois voor terug! Ik heb gelijk even gekeken.. maar idd Luna wat een schatje!
Hallo dames! Vanmiddag weer een echo. Het blijft spannend. Ik mocht extra komen, zodat ik met een gerust hart op vakantie kan. Zo lief, was echt geen enkel probleem. Nou, hopen op een goede echo en dan zaterdag lekker naar Frankrijk! Ik heb er zoveel zin in! Maria en Liesje, jullie ook veel plezier en succes! Groetjes!
Zena, wat fijn dat je mag komen voor een extra echo. Geniet ervan en daarna lekker op naar Frankrijk!
om 14:40 uur. Dus helaas nog even afwachten. Maar t geeft niet, want hubbie werkt tot 13 uur, dus die kan mooi omkleden en de auto in als hij thuis komt Ik was al om half 6 op. Eerst hubbie naar zn werk gebracht, toen even eten en met de auto naar de garage. Tot half 10 gezeten. En zo meteen weer hubbie van zn werk halen. Na de echo naar een vriendin om skikleding te lenen, want mijn skipak is echt té lelijk, dat wil ik niet aan (felroze, zuurstokachtig en aan een stuk, ik heb al jaar niet meer geskied en toen wilde ik hem eigenlijk al niet meer aan) Pfff...drukke dag vandaag, maar nu zit ik dus echt de minuten weg te kijken!
Leuk zeg! Nou is zo voorbij.. Lekker zeg skieen.. ik heb het laten gaan dit jaar, in de week dat wij zouden gaan was ik een week of 17 zwanger dus durfde ik niet meer.. Toen heb ik hubby lekker met zn vrienden laten gaan..
goedemorgen dames, we zijn terug van de 20w echo en het wordt een..... bruidje sorry maar je hebt het verkeerd! Wij krijgen een MEID! verder was alles goed en dat is het allerbelangrijkste!