Ja dat klopt, ik heb me ook al een paar keer verbeten... Nu is het meestal wel zo dat je over een hij praat.. dus dat scheelt weer toch..
Nou Liesje, kan me goed voorstellen dat jullie erg blij zijn. (had ook niet anders verwacht, hihi). Met Alyssa heb ik 1x m'n mond voorbijgepraat en dat was ook niet meer recht te praten. We zouden voor een pretecho en m'n schoonmoeder ging mee. Toen zei ik een paar dagen daarvoor tegen een vriendin, dat we al wel wisten wat het geslacht was, maar dat niemand het nog mocht weten. En dat we benieuwd waren of ze het bij de pretecho goed hadden, maar dat m'n schoonmoeder dat moment even niet mocht meemaken omdat ze dan wist dat het een meisje was. Oeps. Gelukkig heeft deze vriendin bewezen een echte vriendin te zijn en heeft aan niemand (zelfs niet aan haar man) verteld dat we een meisje zouden krijgen. Hopelijk zal ik deze keer m'n mond niet voorbijpraten.
Wij hebben het ook altijd over een hij. En inmiddels zijn er mensen die hierdoor menen, dat het een jongetje is. En we weten nog van niks. Ook bij Alyssa hadden we het altijd over hij. Daar ben ik toch wel erg consequent in. Baby is een mannelijk woord, dus wanneer ik het over de baby heb, heb ik het over de kleine, de baby of hij/hem.
hahha ja ik ben bang dat wij dat ook nog wel zullen meemaken... Tot nu toe gaat het gelukkig goed maar we moeten nog een tijdje..
Zolang je het maar altijd over hij/hem hebt, zou dat goed moeten gaan. Gevaarlijker wordt het wanneer je op een gegeven moment een naam hebt voor de kleine en hem/haar in gedachten of onderling al zo gaat noemen. Dan is de kans groter dat je je verspreekt.
nou ik had al een hele waslijst met namen voor een meisje, daar had ik geen moeite mee. De jongensnamen had ik juist moeite mee..... nou ja dat scheelt weer
hahaha Luna, ik heb geen zin in de bevalling maar wel in mn kleintje! Tja Liesje die namen.. dat hebben wij ook nog steeds.. zijn er nog altijd niet uit..
tegen een zak loly's en een avondje wokken zal hij best wel willen komen! het is sowieso een leuke leeftijd vind ik, ze willen we ook met de afwas meehelpen, de vaat, de was ophangen, grasmaaien. Hoe lang zal dat allemaal nog duren voordat een beetje hulp krijgen strij dgaat worden? ik geniet er dus nog maar flink van!
je hoeft je mond toch niet te houden? Van ons mag de hele wereld het weten hoor. Wij moeten nog precies een week wachten. Spannend hoor. Ik heb al 2 knullen. Komt er nog een knul bij en blijf ik een echte jongensmama of gaat het hier toch nog roze kleuren?
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 26 feb Mone VK 26 feb Jill Gyn echo 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo