Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het kan pijn doen, maar je buik voelt of het van beton is, zo hard wordt ie dan

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ok nou dat heb ik dan denk ik wel eens gehad.. Ik heb nu wel veel met lopen dat ik een beetje kramp richting mn baarmoeder krijg.. Maar dat zijn meer mn banden denk ik

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zijn w.s. geen harde buiken maar dat is het oprekken van de banden wat je voelt. harde buiken is precies het tegenover gestelde (nl het samentrekken van de baarmoeder) maar het voelt eigenlijk hetzelfde. Kan best zeer doen he?
    Net had zoonlief een tekening gemaakt voor de net bevallen buurvrouw. Opeens hoor ik de deur dichtvallen, blijkt hij er heen te zijn. Dus ik spring op, auw auw. het is zeker 5 min geleden en de pijn trekt nu pas weg. Aij voorzichtig doen dus.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kramp schijnt inderdaad de banden te zijn en als je harde buiken krijgt moet je het rustiger aan doen!

ben zo blij he...deze week kan niet meer stuk...babykamer gekocht, super mooie echo en ik krijg deze week mijn gewonnen teeveetje toegestuurd (via de radio, een klein tv'tje met een ingebouwde dvd speler)

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    als je harde buik hebt dan herken je ze wel. De buik wordt een keiharde bal en het doet vreselijk zeer. Ik kon er op een gegeven moment niet meer van lopen. Ik trok dan echt krom. In het begin denken vrouwen ook vaak dat ze het hebben maar dan zijn eht de banden die ze voelen.
    Oveirgens hoef je helemaal geen harde buiken te hebben hoor. Bij de oudste heb ik ze nooit gehad. Bij de jongste destemeer. Nu heb ik alleen die kramp van de banden, maar geen harde buiken.

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat een voorspoed Liesje!

Ok Luna, nou dan weet ik het ook niet. Heb wel eens gevoel gehad dat het 1 harde prop was.. maar deed niet pijn.. Nou ja ach, ook niet zo belangrijk.. hoe minder hoe beter..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Natas.. Dank je wel :D ! HAHA.. Vind het zo leuk dat er al iets te voelen is zeg maar ;) Geeft je toch een zwanger gevoel.. Hmm dames.. Ik geloof dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik eigenlijk heel weinig misselijk ben geweest tot nu toe.. Alleen s avonds of s nachts wel eens. Verder eigenlijk niet.. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.. Ik roep nog niet te hard ;)

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Sam, hopenlijk heb je geluk.. Ik heb ook niets bijzonders gehad.. niet 1x gespuugd.. ben er erg dankbaar voor :)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI ja. laten we het hopen :D ..
    Mijn moeder is bij ons alle drie niet misselijk geweest.. Geeft de burger moed :p .. Ach heb het er wel voorover.. maar als het zo kan liever ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou mijn moeder was ook niet misselijk maar ik dus helaas echt wel...pffff

houden zo meid!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja daarom.. Hoop het wel.. ;) ! Hmm ik krijg een snothoofd :( .. Word steeds voller... bah.. fijn in de vakantie! Pff ik kan ook wel even slapen na zo'n vermoeiende telefonische ochtend en shoppende middag.. Heb wat leuke dingen gezien bij de IKEA. Ben bang dat manlief toch een keer mee moet.. Hij heeft zo'n hekel aan die winkel ;) ! Maar heb een mooie kast voor in de douch gezien en was niet duur.. Dus even kijken of het straks past in het nieuwe huis :D ! En dan halen die hap.. En nog meer leuke dingen :D

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    mijn moeder was 9 mnd lang ziek.. Weet ook niet, ik ben een week of 3 alleen weeig geweest maar dat was met 9 weken al over..

13. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Nou, ik vind de misselijkheid dus echt het vervelendst aan een zwangerschap. Nu heb ik verder ook nooit gekke dingen gehad.
    Maar alleen al daardoor zag ik er telkens erg tegenop om weer zwanger te worden, en dit is echt de laatste keer.

Hmmm het voelt wel echt als ene harde buik, een samengetrokken bult boven mijn schaambeen. Echt pijn doet het niet, het is gewoon een naar gevoel.

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb wel het idee dat mijn buik helemaal opgezet is, maar volgens mij geen 'harde buik'.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Lindada.. ja dat gevoel heb ik vooral s avonds.. Alsof ik er zowat uit ga barsten.. Of na het eten .. Kan ook wel vervelend zijn.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mensen alvast fijne avond!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Fijne avond allemaal!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne avond dames! :D

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Liesje SUPER een meisje... Gefeliciteerd :)

Hier vandaag ook een echo gehad daar ik vorige week er geen goed gevoel meer bij had..
    MAAR alles is goed gelukkig

fijne avond allemaal

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ktje Gefeliciteerd :D ! Super meid!

Deel Deze Pagina