Ha meiden: HET HARTJE KLOPT!!! Joepieeeeeee!!!! Ik ben helemaal in de gloria! Was zo zenuwachtig en mijn man riep dat gelijk toen we binnen kwamen, lekker ding, ze vroeg wanneer mijn menstruatie was en ging toen gelijk kijken. Nou, ze riep meteen oh ja hoor, daar zit wat, GEFELICITEERD en het hartje klopt ook nog! Dus ik riep nog: ECHT WAAR? haha . Maar mijn man zag het ook meteen, dus Ja, ons kleine koffieboontje doet het! Niet te geloven, we krijgen in oktober écht een kindje! Het enigste jammere van vandaag is dat de volgende afspraak pas op 21 maart staat...moet 3,5 week wachten! Ik vroeg nog of dat niet eerder moest, maar dat vond ze niet nodig, alles zag er goed uit, het hartje klopte ferm, ik heb geen klachten en geen bloedverlies, dus was niet nodig vond ze. Vond het wel een beetje jammer, maar ja, moet ff 3,5 week geduld hebben, zou dat lukken? haha Maar goed, ik ben helemaal blij! Ben trouwens wel meer misselijk hoor! Gisteravond toen ik thuis kwam van mijn werk liep ik direct door naar de wc om over te geven, was de eerste keer... ben benieuwd hoe dat verder gaat, want nu ik dit type ben ik ook misselijk aan het worden..grrr. Ach, we hebben het er voor over! liesje: een meisje! Wat leuk zeg! Had je dat zelf ook verwacht? Ik heb geen idee wat wij krijgen, dacht een jongen, maar aangezien ik nu al zo opgeblazen ben ga ik toch misschien aan een meisje denken, mijn man denkt een meid. Ben benieuwd! Wij vinden namen voor een meisje trouwens makkelijker dan voor een jongen! Zo zie je maar, is voor iedereen anders. Ik heb wel 1 favoriet voor een jongen, die kan ik hier wel zeggen, want die kan ik ons kindje toch niet geven, die is hier in de baby-vriendengroep al vergeven helaas: Dylan! Dat vind ik echt een stoere leuke naam voor een knul...maar helaas. Als er alternatieve suggesties zijn? Ik hoor ze graag! Er komt zo een vriendinnetje gezellig langs, dus ik ben er morgen weer denk ik! Fijne avond allemaal! Liefs van mij
mariaatje fijn dat je echo goed was zeg! Ik kan me nog goed voor de geest halen hoe ik me voelde toen ik dat kloppende hartje zag. Trouwens, 3,5 week ertussen is zo gek nog niet. Ik had er de vorige keer 5 weken tussen en nu ook weer. Duurt dan wel lang hoor! k'tje ook van harte met je goede echo. Nou niet meer tobben hoor! Ojee sam niet ziek worden hoor! Hier hoef ik geloof ik niets meer te zeggen over misselijkheid en zwangerschap of wel? Oke dan voor de nieuwkomers. Ik ben extreem ziek geweest deze keer. Ik kon niets meer, alleen in bed liggen en zelfs bij plassen had ik begeleiding nodig omdat ik anders omviel. Het blijft een miracle waarom ze me niet wilde opnemen. Maar goed, dat lgt achter ons. gelukkig is het nu zo goed als over!
Hi, Mariaatje en ktje gefeliciteerd! Lijkt me heerlijk om een echo te hebben! Wat betreft de miselijkheid dat was waar ik het meest last van had bij d eeerste. Maar waar ik nu het meeste last van heb iz mijn bekken, heb nu met nog geen 4 weken zwangerschap al last van bekkeninstabiliteit dus dat wordt nog wat.... Maar ja ik heb het er voor over! Oja verloskundige gebeld en die denkt ook echt dat ik zwanger ben dit zijn niet de hormonen van de miskraam ii geval! Dus ik ben ook een pietsie blijer hoewel het nog helemaal niet tot me doordringt.. Jooze
hhihi kom ik weer... w.s. is dat geen BI maar het week worden van je bekken. Ik vermoed dat dat dadelijk weer beter gaat. Kijk nu wel uit met snelle bewegingen, draaien enzo. Mocht je de klachten blijven houden, ga dan zo rap naar de fysio want anders krijg je een hel van een zwangerschap.
Ik heb vandaag weer een echo gehad. En wat voor één! Prachtig. Ben vandaag 8w2d, precies zoals ik zelf al dacht en alles zag er prima uit. Ze nam echt de tijd om uitleg te geven. Heel fijn. Het is nu echt een soort van menselijk vormpje. Tenminste, een hoofdje en een rompje is duidelijk te zien. 2 weken geleden was het nog een vlekje. Meiden ik voel me super! Die vrouw vertelde me dat een goede echo met 8 weken eigenlijk wel betekend dat je zonder kleerscheuren de miskraam periode door bent. Dat de 12 weken termijn een beetje van vroeger is, want toen werden er voor die tijd geen echo's gedaan en nu dus wel. Heel goed nieuws dus allemaal! Damn I'm happy
Super ZENA Zet je de foto ook in je album? HIHi Wat een goed nieuws vandaag allemaal ! En nu lekker gaan genieten en op vakantie ZENA
Ik kan zelf niet scannen, dus dat laat ik mn vader van de week doen. Als ik hem heb, zet ik hem zeker in mijn album, maar dat kan dus nog wel even duren.
ikke is weer terug van een druk weekend vandaag was er ff wat angst want ik verloor wat bloed nouja bloed was meer donker slijm*sorry voor de details* maar toch ben ik heeeeeeeeeeeeeeel bang wie kan me enigsinds gerust stellen?
Meiden, hebben jullie dit al eens gelezen? Ik schrok me rot zeg! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 58&start=0
ja tis idd erg raar. maar ja gelukkig ziet ze ook in dat het toch niet verstandig is. sommigen mensen zijn zoooooooooooooooo lang bezig en het lukt niet en zij denkt zo van het ene op het andere moment zwanger te zijn
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=82802 willen jullie mijn vraag eens beantwoorden. Ik had mijn vriendin net op de msn. Zij bevalt komende maand van een .... en toen zij de naam zei toen dacht ik juist aan het andere geslacht. Dus nu zijn we gaan twijfelen. ik zal later wel zeggen om welk geslacht het nou ging (als de stemmen een beetje duidelijk doorlsaan naar 1 geslacht)
heb gestemd hoor maar wel op beide. maar ik vrees dat ze de naam voor een meisje heeft bedacht. geef er maar de tip dat ze dan beter marit kan nemen
Heyyy Nou já zeg dat verhaal van de 'verrassingzwangerschap' Tjonge jonge jonge, geen woorden voor... Luna ik vind het een jongensnaam, heb daar ook op gestemd Maare, ze zegt niet wat het word maar verteld wel de naam? Of ging dat per ongeluk?
Ik heb ook gestemd, maar dan op een meisje. Maar kan er ook helemaal naast zitten. Wat een mooie echo's hier vandaag helemaal geweldig. Nu ik donderdag ook nog Liesje wat leuk eindelijk weet je het, ik kan ook niet wachten totdat ik het weet Sam je kunt het echt al goed zien, mooi buikje hoor. Wij kunnen via marktplaats een hele mooie babykamer kopen, ik zou hem heel graag willen maar ben ook nog een beetje bang om hem te kopen. Nog 1 nachtje slapen en dan zijn we weer een jaar verder van de 30 af
Ik vind een meisjesnaam ook makkelijker te bedenken dan een jongensnaam. We zullen hopelijk a.s. vrijdag zien waar we meer ons best op zullen gaan doen, een jongens- of een meisjesnaam. Maar zoals ik al zei ga ik niet blind varen op een echo, ze kunnen het ook fout zien. Wat lastiger is, is dat Chris en ik een heel andere smaak hebben Ik heb geen last van harde buiken volgens mij. Wel van m'n banden, au! Inderdaad blij plotselinge bewegingen of draaien in bed. En met de hond lopen, dan moet ik echt rustiger aan lopen op een gegeven moment. Maria, Zena en Ktje, van harte met jullie mooie echo's! Dat Emem-topic is shocking! Luna, ik vind het meer een meisjenaam. Ischa, alvast van harte met je verjaardag! Hé, dan ben jij ook een Visje
Dank je wel Natas, ik ben inderdaad een Visje. Jij ook dan? Nou ik ga maar eens slapen en morgen zal ik er niet veel zijn, misschien morgenavond want alle visite komt morgenmiddag al.