Hi Dames, Hier weer rood nieuws, ga er maar vanuit dat het doorzet en dat de testen die ik heb gedaan gewoon niet goed zijn geweest op wat voor manier dan ook... Verloskundige ging er ook vanuit dat ik zwanger was dus het is niet van mijn vorige miskraam.. Jooze
Goedemorgen dames! Wat een goed nieuws allemaal (zover ik terug heb gelezen). Ben momenteel zo druk met het schrijven van m'n proefschrift dat ik er bijna niet aan toe kom om hier bij te lezen/schrijven. Zo dadelijk mag ik naar de vk, heb er wel zin in. En zal jullie wel laten weten hoe het was. En.....volgende week echo! Nog maar een weekje! Liesje, wat leuk dat jullie een meid krijgen, staat het hier nu 1:1 groetjes Simone
Jooze, wat vervelend meid! Heel veel succes, en wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor, er zijn hier ook meiden die ook bloedingen hadden waarbij het 'gewoon' goed ging!
Goedemorgen iedereen. Jooze ik hoop dat het allemaal meevalt meid, sterkte. Nou ik ga maar even een half dagje werken en dan vanmiddag visite. Misschien tot vanavond.
Goedemorgen dames! ISCHA GEFELICITEERD MEID.. En nu nog 2 nachtjes en dan is het zover ! Ik nog 3 weken nu ! Ooh Jooze.. Klote meid! Heel veel sterkte ermee! Moet eerlijk zeggen dat ik wel denk dat het nog van de mk was (de posi- test) . Aangezien je die met ochtendurine had gedaan en de andere niet! En omdat je zo vroeg positief testte! Maar goed het blijft klote! Ik zal zo even te bloedprikken, hoef gelukkig alleen maar op hb en glucose. De rest heb ik een paar maanden geleden nog gehad, dus hoefde van haar niet .. Mag ik lekker m'n bloed houden ! Dan even met de honden uit, dan paardrijden. En vanmiddag naar de bank en denk ook maar naar de kapper want dat haar zit me niet naar de zin zo ! Eraf ermee ! Nou fijne dag allemaal en tot straks. Liefs SAM
Ik vind Jarit wel voor een jongen, zeker als je het op z'n Engels uitspreekt. Jooze, wel vervelend al die onzekerheid. Zeker als je bedenkt dat je toch positief hebt getest en je daardoor hoop hebt dat je zwanger bent. Veel sterkte.
Een heleboel mooie echo's en berichten! Gefeliciteerd allemaal. Het leuke is dat je na 3/4 weken echt heel erg veel verandering ziet. Maar ik snap wel dat je het liefste iedere dag naar je kindje wilt kijken! Heb ik zelf ook. Voor ons nog 1 nachtje en dan gaan we het hartje luisteren. Pffff, nog even volhouden. Gisteren zei een collega tegen mij dat zij nog maar vier weken bij ons werkt maar mij in die 4 weken al ziet groeien. Vond ik wel heel prettig om te horen. Nog meer mensen reageerden door te zeggen dat ik aan het groeien ben. Deed me echt goed!
Namen zijn echt moeilijk. Ik en mijn vriend kunnen het maar niet eens worden. Ik vind de namen die hij mooi vind teveel van deze tijd, ik vind namen die wat minder tijdgebonden zijn mooier, maar die vind hij weer niet mooi. Een naam is zo persoonlijk, zo moeilijk.
goedemorgen meiden, allereerst Jooze, zoals er al gezegd is zijn de wonderen de wereld nog niet uit meid! Ik duim voor je dat het goed gaat! hier zijn we druk bezig te wennen aan het idee dat we een meid krijgen, want we waren er allebei vanuit gegaan dat het een jongen zou worden. Wij zijn hartstikke blij hoor, begrijp me niet verkeerd maar we hadden niet op een meid gerekend.
Hi dames, Nou alles is goed gegroeid (baarmoeder zit op de juiste hoogte). En heb weer het hartje gehoord, hartslag zat rond de 140-150 slagen per minuut. Ben wel benieuwd hoe onze uk er volgende week uitziet! En of wij een jongen of een meisje krijgen......ben alleen bang dat ik het jullie niet ga vertellen, aangezien er ook meiden op dit forum zitten die het nog niet 'mogen' weten..... Liesje een meid is echt leuk! Kun je leuk voor shoppen en vind later het shoppen ook leuk..... Ik heb zelf het idee dat we een meid krijgen, maar misschien hebben we het net als jullie mis
Goedemorgen dames! Ik snap precies hoe je je voelt Liesje.. Je moet alles weer even bijstellen had ik ook.. Ik wil niet zeggen dat ik teleurgesteld was maar ik had wel even een paar dagen nodig om te "schakelen"... He Mone, leuk dat je er weer bent, fijn dat alles goed was.. verrassingen zijn ook leuk! Ben benieuwd.. Luna, ik heb ook gestemd voor een jongen.. Jooze, ik duim voor je misschien valt het mee en is er niets aan de hand..
hey Mone, wat fijn dat alles goed is... tja het was voor ons wel even wennen aan het idee dat het een meid wordt maar we zijn net zo blij als dat het een jongen was geweest hoor! en zo zie je maar dat je gevoel ook niet alles zegt he
Wij zijn uiteraard ook blij, maar stiekem hoop ik wel dat we ooit nog een meisje krijgen Nee op mijn gevoel vertrouw ik niet meer hahaha
wij hopen er ook op dat de 2e een jongen wordt, maar mijn vent heeft daar nu al geen vertrouwen meer in, omdat zijn zus alleen maar meiden heeft gekregen en mijn ouders alleen maar meiden. Maar ik heb hem ook gezegd dat dat niks uitmaakt....toch?
ik weet het geslacht wel hoor ik kom er straks even op terug en dan vertel ik meer. We gaan eerst even klussen op de kamer boven van de jongens. Alles moet opgehangen worden en dan is dat AF!. De jongste is (nogsteeds) logeren en de oudste is nu naar een vriendje en daarna zwemles dus even profiteren van de rust (lekker doorwerken dus).
HEY Mone, mooi dat het zo goed gaat.. Liesje dat kan ik me voorstellen hoor! Ik had bij vriendin van mij het idee dat het ene meisje zou worden en was er ook behoorlijk van overtuigd.. Ik heb na de bevalling nog tegen dr gezegd dat ik wel even had moeten wennen als het toch een jongen was .. En dan is het nog niet eens mijn eigen ! Maar was idd een meisje Dus kan het met zeker wel indenken.. Hier de plannen gewijzigd.. zo maar ff douchen en dan naar de kapper.. want in die regen echt geen zin om te rijden hoor
Goedemorgen meiden! Zo heb het huisje alweer bijna aan de kant! Nog ff dweilen en dan lkkr weer klaar voor vandaag Zo heb me lkkr voor de hele week ziekgemeld! Kan ik morgen rustig naar de VK en donderdag lkkr rustig naar mijn sollicitatie! Ooh ja en vrijdag naar de fysio hihi heb het zelfs te druk om te werken Is het bij jullie ook zulk rotweer? bah! echt hondenweer!