Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil bijna zeggen was het maar bijna zover....

als het een beetje meezit gaan we zaterdag naar de grote prenatal hier in de buurt, hier in de stad zit alleen maar een kleintje en ik wil graag bij het warenhuis kijken.

Ze vragen mij ook om een lijstje te maken van spulletjes wat we graag willen hebben, maar ik zou niet weten wat we erop moeten zetten.
    Hebben jullie leuke ideeen?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei.. Loon is binnen.. man ik word nog rijK :D HAHA :D !

Kunnen straks mooi alle meubelen nieuw kopen :D .. MOoi in 1 keer :p En dan de rest wat nog komen gaat voor de baby :D ! :whistle: :D
    Zo en nu zal ik even naar de bank en dan naar de kapper :p

Tot straks :D

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep! wij komen nooit verder dan Drachten...

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

Liesje, gefeliciteerd met jullie MEISJE, ik dacht het wel! Ik heb bij dochter ook moeten overgeven en bij mijn 2de kindje dat overleden is, ook (was ook een meisje) en nu niets, dus ik denk dat het dan een jongen wordt nu :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je zal waarschijnlijk nog genoeg moeten kopen voor het nieuwe huisje of niet Sam...

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ischa, EEN GELUKKIGE VERJAARDAG!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja.. we moeten nieuwe eettafel..En nieuw bankstel zijn prioriteit nummer 1.. maar heb liever alles in 1 keer ;) ! HAHA :D Ooh heb er zo'n zin in :D ! Nog 5 weken en dan krijgen we de sleutel :D ! Nou ik zal naar de bank en naar de kapper..

DOEI!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankjewel Pippo....

nou mijn schoonzus heeft 2 meiden gehad en die was nooit misselijk...dus daarvan zeiden wij niet het wordt een meid....maar dat neemt niet weg dat we erg blij zijn!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doei sam!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik koop zelf bewust bijvoorbeeld nog geen kinderstoel/ campingbedje dat soort dingen.. omdat mijn collega's hier ook al aangeven dat ze nog wel wat willen geven etc..

en shoppen maar Sam!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kinderstoel hadden we toevallig al, maar inderdaad campingbedje hadden wij ook aan gedacht om te vragen als mensen wat willen geven..
    maar bijv. de mobiel boven de box die wil ik wel uitzoeken maar mijn schoonzus zei me al dat we die van haar kunnen krijgen (die had ze van ons gekregen) nou dan is het toch zonde om wat nieuws te vragen

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat is ook zo, maar dat soort kadootjes is wel leuk voor mensen inderdaad.. Of misschien een mooie knuffel of iets dergelijks die je hebt gezien voor de kinderkamer.. Spelletjes.. etc.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wij willen eigenlijk maar 1 knuffel hebben en die is niet te betalen...een grote Pumbaa en die is haast niet te vinden jammer genoeg

ik vind het zo moeilijk om spulletjes uit te zoeken om te vragen
    zaterdag gaan we gewapend met pen en papier naar Prenatal denk ik hihi :)

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hallo dames, Ik wil me (mischien hier melden) . Ik had gisteren mijn Nod moeten krijgen maar die kwam maar niet. Ik ben al dagen misselijk maar dat heb ik wel vaker als ik mijn NOD moet krijgen. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en er kwam een vaag streepje bij positief. Aangezien ik duidenlijke Nod klachten heb (enorme last van buik en rug)wacht ik het nog even tot overmorgen af (als ik dat volhou) en test ik weer. Vind het wel spannend hoor maar ook vreemd omdat al die keren ik juist heel erg positeste op mijn NOD dag. We zien wel misschien neemt mijn lichaam me wel in de maling. Ik heb getest met Mat Care die is juist toch heel erg goed? Of zou ik een andere merk pakken (heb nog een thuistest van apotheek liggen)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi mimi,

ze zeggen wel vaag posi is posi he....

een voorzichtige feli voor jou!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahha, ja ik koop het liever zelf eigenlijk.. Waardebonnen van de Prenatal wellicht...

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh jij ook al? dat doe ik ook en dan krijg je tenminste geen dingetjes waar je toch niks aan vind of hebt....

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    mimi wat zou dat gaaf zijn! Ik zei al tegen Teddy dat ik jou hier mistte en hoopte dat je je snel kon aansluiten. Ik zal dus als een gek duimen draaien!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij zijn heel gebekt geworden in de loop der jaren. We hebben al zoveel zooi gehad omdat mensen niet goed wisten wat ze konden kopen. Als zij nu mensen uitnodigen dan geven we ze vaak een cadeautip die OF niet kan missen (bijv titel van een boek of een merk van iets noemen) of we zeggen heel concreet DAT wil hij hebben en DAAR kun je het kopen. Ik begin dus al wel 2 maanden van te voren cadeautips te verzamelen en bewaar ook altijd de sinterklaasboeken van de speelgoedwinkels. Ook vragen wij altijd dingen zoals gebruiksvoorwerpen, handdoek, zwembroek, zwemtas, toilettasje, koffertje voor logeren, pyama's, badjas, bestekje, serviesje. Oja en op de groei kopen, als wij nu een derde knul krijgen gaan we w.s. playmobiel enzo vragen. Er staat voor ruben ook nog een doos op zolder. Ook voor zijn geboorte. hij wordt volgende al wel drie, maar we gaan het nu eens een keer te voorschijnhalen.

Als jullie tzt nog een lijstje met cadeautips nodig hebben, dan geef je maar een gil. Ik heb destijds ook alles opgeschreven wat ze gekregen hebben dus dat kan ik zo een paste copy van maken.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ontknoping van de naam JARIT:

Het gaat dus om een jongetje. Maar toen mijn vriendin dat zei dacht ik dat het een meisjesnaam was. :oops: Dus uiteindelijk begon zij te twijfelen. De naam is samengesteld van JAn gerRIT. De namen van de opa's van de baby.
    Op een ander forum was de mening heel duidelijk:
    10 meisje
    31 jongen
    13 unisex

Hier:
    9 meisje
    17 jongen
    5 unisex

Dus ze is eruit en gaat het doen! Haar zoon JARIT zal eind maart geboren worden!

Deel Deze Pagina