Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het moet inderdaad wel leuk blijven om te geven natuurlijk

Luna heeft echt goeie ideeen...

ik bedacht me net ook nog een magnetronsterilisator....zou die makkelijk zijn?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI leuk is dit .. :D

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOH weer fraai :( Zie net dat ik zaterdag 3e was, jammer dat er maar 2 prijzen waren.. GRRRR :( !
    Nou ja.. 15 maart laatste wedstrijd.. Kijken of we daar nog iets uit kunnen persen :p

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik vind het zelf nooit leuk om bonnen te geven dus zal ze zelf niet zo snel vragen. Weet je wat erg leuk is om mensen cadeau te doen: dingetjes met de naam van de baby erop. Is altijd een succes! Ik bestel vaak bij babykado.com
    En verder zoek ik altijd of er een kinderboek is met de naam van de baby in de titel. Wij hebben zelf 2 mooie prentenboeken van timo> timo het toverstokje en Timo het toverboek. Nou hij vindt het helemaal geweldig!
    Ook al diverse keren kraamvrouwen er blij mee gemaakt. Maar goed, van lang niet alle namen bestaat dat. (het is dus een echt bestaand boek dus niet een boek wat je kan bestellen waar ze voor jou de namen invullen.)

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh wat jammer zeg!
    15 maart de laatste wedstrijd?

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij mikken alles gewoon in de vaatwasser (behlave mijn borsten :) )

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He da's jammer Sam!

Ja Liesje die heb ik pas op aanraden gekocht, geloof 15 euro bij Prenatal

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dan stop ik met wedstrijden rijden voorlopig. Ik heb de puf gewoon niet om hem genoeg te rijden voor wedstrijden en dan vind ik het lullig om nog wedstrijden te rijden. Vind ik egoïstisch. Als je normaal niet voetbaltraint sta je ook niet in de basisopstelling. ;) Daarbij.. M'n apenpakkie voor wedstrijden past tegen die tijd waarschijnlijk ook niet meer ;)

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Kan me voorstellen Sam.. daar groei je hard genoeg uit...

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij zetten de vaatwasser maar 2 keer per week aan dus dat is nog geen optie denk ik

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    15 euro maar? dat zijn wel leuke cadeautjes om te geven toch?

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja precies, goed te doen allemaal...

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook niet al te dure dingen vragen. ik wil niet hebberig lijken...

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ook niet hoor, ik denk ook dat ik vooral kleertjes vraag.. Die heb je toch ook nodig.. :)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kleertjes is ook zo smaakgebonden, we hebben al wel wat gekregen en ik zeg ook dat ik het liefste naturel kleuren of zand/ecru kleuren het mooiste vind.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik dacht aaaaaaa ik kan me niet inhouden en heb net weer getest met een andere. hmmmz. Precies het zelfde vage streepje en dat in de middag. Ik ga al de andere testen verstoppen en overmorgen weer zoeken hoor. En mijn borsten doen meer pijn dan vanmorgen. snik snik dat word 2 lange dagen. Of zal morgen al vroeg genoeg zijn.

Luna ik heb genoeg ideetjes opgedaan hoor. Ik kreeg altijd kleertjes maar zoals dekentjes en alles is ook fijn ja. Al mijn ledikant gerei is 3 jaar terug naar mijn zus gegaan. Even kijken of ze nog alles heeft.

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij ook ;)

Ga je bv geven of kunstvoeding?
    Ik geef borstvoeding en heb iets van 5 flessen. Dus daar redden we het dan zat mee.
    in het begin moet je wel even goed opletten, maar na een paar maanden komt het niet meer zo nauw hoor. Ik weet nog dat we in de kraamtijd de speen bijv elke dag uitkookte (in een kopje water in de magnetron) maar de laatste keer dat ik dat gedaan heb is alweer een jaar geleden terwijl hij toch elke nacht zijn speen gebruikt.

Uitkoken deed ik in uitzonderlijke gevallen ook nog wel eens in een pan.
    Scheelt trouwens ook dat ik meerdere opzetstukken voor de kolf heb (4 geloof ik). Dus ook de kolf hoefde ik niet na elke voeding schoon te maken, ik pakte gewoon nieuwe opzetstukken.
    (tjee ik moest even nadenken hoe we het altijd deden. Je vergeet de dingen ook weer zo snel.)

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kun je anders eens een foto maken? als je in de middag vaag test dan beloofd dat nog wat voor morgenvroeg hoor!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    voordeel van kleertjes is dan weer dat ze het zelf zo duur kunnen maken als ze zelf willen!

Wat je ook best wel nodig hebt is serviesje. Dus je kan ook best een aantal bordjes, bakjes, vorkjes, bekertjes vragen.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi hoor ons nou toch met al onze wensen, terwijl er pas 2 dames over de helft zijn en we allemaal nog zo lang moeten!

ik vraag me trouwens af hoe het met de dame sis waar we haast nooit wat van horen. Willeke bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina