Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het is niet op foto te zien , ik heb het met mijn toestel en telefoon geprobeert maar ik krijg het niet op de foto. Het is met het oog best goed te zien zolang het licht is dan zie je een lichte roze dikke streep.

Probeer het morgen wel weer dan

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hum indrooglijntjes zijn niet roze dus......

oooh meid...... :)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mimi een streepje is een streepje, voorzichtig gefeliciteerd meid.

Iedereen bedankt voor de felicitaties ik voel me echt 32 :D ;)
    Mijn collega aan de receptie had vanmorgen de intercom ontdekt en begon te zingen samen met nog een andere collega. Stelletje mafkezen iedereen kon het horen. Maar wel leuk. Visite zal zo wel komen dus ben dadelijk weer weg.

Jill joepie gefeliciteerd meid het gaat nu gewoon allemaal goed :D

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Spannend Mimi! Zo te horen komt het helemaal goed!

Ik vind de meeste kleertjes wel leuk, ik denk altijd hoe fout kan het gaan :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik twijfel nog....ben er nog niet helemaal uit

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ISCHA GEFELICITEEEEEEEEEERD en veel plezier vandaag

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb iets gemist geloof ik. Hihi Daar gaat die dan

Twee violen en een trommel en een fluit want Ischa31 die is jarig en de vlaggen hangen uit.
    Ei ei ei we zijn zo blij want Ischa31 die is jarig en dat vieren we wij ei ei

fijne dag meis en geniet er dubbel van zou ik zeggen

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel Liesje.

Ik vier mijn verjaardag dit jaar niet echt had ik door de miskraam niet zoveel zin in maar mijn ouders en zus van mijn vriend lieten zich niet afschepen en komen dadelijk toch. En aan de ene kant ben ik daar ook wel blij om.

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hihi daar sluit ik me bij aan Mimi! Van harte Ischa

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gewoon lekker vieren meis....heb je ook wel nodig!

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hihihihihi wat leuk dank je wel allemaal.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Mimi, daar ben je dan. Een streep is een streep meid, gewoon morgenochtend nog eens een keertje testen op ochtendurine. Wanneer je nu een vage test hebt met middagurine, belooft dat inderdaad wat. Spannend hoor. Maar wel alvast een voorzichtige felicitatie hoor!

Een magnetronsterilisator is bij ons heel veel gebruikt. Wij vonden hem zelf ideaal. De kleine zal geen borstvoeding krijgen, of ik moet daar iemand voor inhuren, haha.

Jooze, meid wat vervelend dat je aan het vloeien bent. Ik duim voor je voor een goede afloop!

Mariaatje, geweldig meid, dat jullie het hartje hebben gezien. Brings back memories moet ik zeggen. Was net zo zenuwachtig als jij voor de eerste echo. En wat een mooi moment is het dan he? Als je het hartje voor het eerst ziet kloppen. Op naar de volgende echo meid en wij helpen je die 3 1/2 week wel door!

Zena, Mone en Jill, ook jullie gefeliciteerd met jullie mooie echo's.

Ischa, gefeliciteerd met je verjaardag meid! En een heel fijne dag toegewenst.

Kraamcadeau's. Tja, eigenlijk had ik met Alyssa zelf alles al gekocht. Ik vond het zo geweldig om zwanger te mogen zijn en ik wilde gewoon alles naar mijn eigen smaak hebben en niet naar die van anderen. Ik heb toen zelf om speeltjes gevraagd, dat was het enigste waar ze me toen blij mee konden verrassen. En aan m'n vader en z'n vrouw heb ik een autostoel gevraagd, eentje waar de kindjes inkunnen als ze de maxicosi uitgaan tot ze een jaar of 12 zijn.

En nu ... eerst maar eens even afwachten of het een jongetje of een meisje is en dan zien we wel. Heb in m'n eigen winkeltje nog wel een paar dingen die ik wel zou willen hebben zoals een kleine slaapzak, wat leuke pakjes voor als hij/zij wat groter is. We zien wel.

Luna, mooie naam wel, Jarit. Moet zeggen, dat ik het een beetje een unisexnaam vind. Voor mij zou het zowel voor een jongen als voor een meisje kunnen.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    laat je maar lekker verwennen! dat hoort erbij!

14. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Zéker Sam!
    Díe afspraak staat he! ;)

15. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Ik heb bij Just een paar keer over moeten geven, hij is toch écht een jongetje, :D
    Misschien een geboren homo-tje dan? (hahaha)
    Wel grappig, de naam hebben we van tv en die die naam droeg was een homo :D
    Toen Just geboren werd had hij de navelstreng om zijn schouder, de verloskundige zei, 'hij heeft zijn handtasje al bij' ;)
    En of het nog gekker kon.... er zat 1 roos muisje tussen de blauwe :-k
    Ik zeg nikssss............... 8)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    HIHIHIHIHI....leuk verhaal :) :) :)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA JA Jill die afspraak staat :p :D

HAHA wat grappig verhaal.. ;)

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    hahaha Maar uhm geld dat voor alle Just dan. :cry: Mijn zwagertje (broertje van 1,5 jaar) heet ook Just. :)

19. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Ischa van harte gefeliciteerd meis!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik ben echt helemaal van de bv. Ik kan me werkelijk niets bij flesvoeding voorstellen. De oudste heeft het helemaal nooit gehad. De jongste heb ik vanaf 9 maanden wel de fles moeten geven, omdat ik onwijs veellast van spruw had elke keer. het bleef maar terug komen, dus daar had ik toen tabak van. Nog een wonder dat ik het 9 maanden volgehouden heb, achteraf gezien had ik al eerder moeten stoppen maar dat kon ik als lange voedster niet over mijn hart verkrijgen. Ik vond dit al moeilijk. Ik hoop dus dat ik baby3 heeeeeel lang mag voeden!

Deel Deze Pagina