Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ga ook helemaal voor de bv :D !
    Vk was er erg blij mee ;) ! Die is er ook helemaal voor.. HAHA ik moet in juni al op cursus.. Die raadde ze me aan.. nou ja, dan doen we dat maar :p

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik hoop het ook voor je Luna. Het lijkt me ook geweldig om BV te kunnen geven. Helaas is dat hier niet mogelijk, anders had ik het zeker gedaan.

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Heee Ischa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Jill, jij van harte gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn is dat he! Was dit je eerste of je 2e echo?

Inez, wat fijn dat je me de 3,5 week door helpt! (en de rest natuurlijk ook!). Ik snap het alleen niet, sommige vrouwen mogen eerder en er zijn ook weer vrouwen die weer iets langer moeten wachten. Waarom trekken ze daar niet 1 lijn in?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond toch een beetje bang was, nu heb ik het hartje zien kloppen, maar ik heb hier ook veel verhalen gelezen van vrouwen die een mooie echo hadden en bij de volgende echo bleek dat het kindje niet veel verder gegroeid was, nou, dit spookt nu dus een beetje door mijn hoofd. Eigenlijk moet ik die verhalen nu gewoon even niet lezen, je word er niet veel wijzer van. De gyn was positief en de vk vanochtend ook. Ze zeggen allemaal dat de kans op een miskraam kleiner is als je een kloppend hartje hebt gezien, maar ja, er zullen zat vrouwen zijn die bij deze opmerking uit hun slof schieten omdat het niet klopt....AAAAAAAAAAHHH. Ik wil niet zo denken! Meiden, HELP!

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hier bij mij is bv ook helemaal geen optie, hoef er niet eens over na te denken, want het kan gewoon niet. Lekker makkelijk dus!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ik nu dan de enigste die twijfelt over het geven van bv? volgens mij wel...voel me een beetje een buitenbeentje hoor

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariaatje.. ik snap je wel hoor! Maar waarom ga je niet bedenken dat er zoveel zijn waarbij het wel goed gaat? Is veel leuker om in je hoofd te houden hoor :D

7. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Thanksss
    Dit was mijn derde al..... :D
    Ik heb na mijn miskraam geen menstruatie meer gehad en was dus onder controle van de Gyn...
    En aangezien we geen 1ste dag van de laatste menstruatie hadden was dé datum moeilijk te zeggen dus van daar dat ze me een paar keer wilde zien voor de termijnbepaling!
    Nu gaat het als het goed is gewoon volgens het boekje....
    Dus straks weer bij 12 weken een echo!
    Is ook weer snel :D

8. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Ik ben zelf ook echt pro borstvoeding!
    Heb Just een half jaar borstvoeding gegeven, is écht zoooooo mooi! :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik ben dus enigste die daarover twijfelt.....mwah

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar ik kan ook een onnozele hormonenbom zijn hoor die nog maar net komt kijken.. die opmerking kreeg ik vanmiddag naar mn hoofd geslingerd door iemand van het forum die ik op msn heb .. Nou ja, dat eerste stukje heb ik er van gemaakt, dat tweede stukje kwam wel letterlijk bij haar vandaan..

11. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Ohhh hahahaha nee hoor dat ben je niet!
    Ík zelf ga 100% voor borstvoeding!
    Dat is voor mijn idee het beste míts je er achter staat!
    Kijk als het niet bij je past is het niet het beste voor jullie....
    Zorg gewoon dat je poedermelk in huis hebt tegen de tijd van de bevalling en als je meissie :)D ) geboren is zie je het wel.
    Je moet alleen als je het gaat proberen wel even door zetten... je moet wél ergens door heen........

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Sam, je hebt gelijk, is ook véél leuker om in je hoofd te hebben! HET KOMT HELEMAAL GOED jippieeeee! Maandag ben ik jarig, had geen mooier kadootje kunnen wensen!

13. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Mariaatje misschien helpt dit......
    Ik heb vandaag mijn echo gehad en de gyn zei tegen mij dat ik minder dan 5% kans heb dat het nu nog misgaat!
    Ik ben wel wat verder dan jij maar waar zij het over had was dat het hartje klopte..... nou, die klopt bij jou hummeltje toch ook!
    Dussss meid..... rond oktober ben JIJ mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :whistle:

14. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Nou jaaaa waar kwam dát vandaan.... :(
    Tsssssss

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Heb mijn werkgever ingelicht. Leuke reactie. Toch weer een opluchting, ook al had ik niet anders verwacht.

Voor alle onzekere meiden: blijf hoop houden!

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    over wel of niet BV geven, ik denk dat het goed is om je er zoveel mogelijk over te laten voorlichten, zodat je een afgewogen keuze kunt maken.

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    mijn vk heeft er niet eens naar gevraagd, die zag in de computer staan dat ik beide kids een jaar heb gevoed.
    ik ga nu weer proberen een half jaar volledig zelf te voeden, en het tweede half jaar evt combineren met flesvoeding, heb ik bij de vorige twee ook gedaan, met 9 mnd gestopt met kolven op het werken, vandaar.

18. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Valkenswaard
    Fijn wens3 dat de reactie leuk was!
    Krijg je al een buikje? :D

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kan ik je misschien helpen?
    Dan wel even graag buiten de groep om, zodat we wat wat vrijer en persoonlijker kunnen praten. Ik ben benieuwd waar je twijfel zit.Ik weet veel van de bv, dus wellicht kan ik je helpen je twijfel op een rij te zetten.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik voel er ook niks voor om hier op het werk te kolven

Deel Deze Pagina