Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk maart 2007, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober afspraken: 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo Pippo? Wel ff de goede lijst.. Had me er laatst ook al opgezet (bij afspraken) en mn uitgerekende datum veranderd Werkse meid.. Ben blij dat ik geen nachtdiensten hoef te draaien.. Lijkt me erg zwaar! Liefs SAM
Jooze ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed is meid. Even over borstvoeding ik zou wel heel graag willen alleen mag het waarschijnlijk niet vanwege medicijnen die ik gebruik tegen te hoge bloeddruk.
Hee mimi, dat is spannend zeg! Oh ik hoop echt voor je dat de streep straks nog veel duidelijker word! Inez, ik kan ook geen bv geven ivm dezelfde reden als jij! Heb er geen spijt van, is toen een bewuste keuze geweest. Vandaag mijn moeder op de hoogte gebracht en vanavond gaan we een paar naaste vrienden inlichten. Ze zijn ook helemaal op de hoogte vn de miskraam en de nasleep ervan geweest, dus ik vind dat hun het al mogen weten. Zie je, dat is dan toch weer positief: als ik het gevoel zou hebben dat het fout was, dan had ik niks gezegd! Het zijn echt momenten, maar ik probeer echt positief te zijn. In oktober ben ik mamaaaa!
Nope geslacht wil ik niet weten...... maar wel een gevoel dat het een jongen is. Maar oke we moeten toch ff wachten tot juli voordat we dat zeker weten. gr Willeke
Optijd aangeven bij je behandelend arts! Er zal vast wel een medicijn zijn waarmee het wel kan en dan heb je nog genoeg tijd om over te gaan op die nieuwe medicijnen. Succes!
oh wat suf zeg, heb ik alle foto's van het kamertje in de verkeerde topic geplaatst. Kan ik het nog een keer doen.....
Zo was het kamertje eerst. Toen sliep alleen timo er. We woonden er toen net en ruben was net geboren. Speelgoed enzo stond eigenlijk allemaal beneden, dus het zag er best opgeruimd uit.
Jaaaa Mimi, we zetten onze traditie voort haha! GEFELICITEERD meis, en nu maar lekker genieten en niet meer twijfelen hoor!! Ik ben echt zo blij voor jullie! Wel leuk ik ben uitgerekend rond jou mannetjes verjaardag en jij 9 dagen voor mijn mannetjes verjaardag haha leuk zeg!! Hoe krijgen we het voor elkaar! @ Luna, leuk zeg, ik ben erg benieuwd hoor! @ Mariaatje, heerlijk meid, nu lekker gaan genieten hoor! Ik snap precies wat je bedoelt met de onzekere momenten! @ Ischa, ik vergat je net te feliciteren met je verjaardag, bij deze dus ! Kan iemand me op de lijst zetten? Ik ben daar niet zo handig in ! Alvast bedankt!
Leuk hoor Luna.. Echte leuke jongenskamer zo ! STOER ! Daar gaan die mannen van jou vast lekker slapen !
hahaha luna dat heb je he met die kletskousen ! De kamer is erg mooi geworden zeg, echt heel leuk zou die bedden bij elkaar! Het zijn al echt grote broers !
Mijn UD is 18 okt en die van mimi is 3 november! Dank je wel meis, ik zelf ben niet zo handig namelijk haha!