HAHA dank jullie wel ! Ik houd jullie op de hoogte! Maar voor nu in iedergeval succes met wachten.. Maar komt helemaal goed met jullie hoor! Jullie weten wel dat als ik er straks ben, jullie elke keer heel veel moeten lezen he? HAHA Knuffel van SAM
ja 'smorgens is nou het ergste....is echt niet grappig, maar in de loop van de dag gaat het aardig, alleen heb ik nog niet veel zin in eten en kan ik ook niet zoveel eten. Begin overdag wel steeds meer honger te krijgen....dus ik eet me bijna rond in mandarijnen hihihi en jij nog ergens last van?
Ik ben vooral moe, heb veel pukkels op m'n rug (en normaal niet ) en begin steeds misselijker te worden, maar dan voornamelijk 's avonds. Had je nog wat gekregen tegen de misselijkheid? Of probeer je iets (vb van vsm is er een middeltje tegen misselijkheid geloof ik).
ik kon er wel wat voor krijgen als ik dat wilde, dan moest ik naar de ha, maar dat wilde ik niet... ook geen huismiddeltjes, als ik het zo kan redden dan doe ik het ervoor
vind trouwens de gesponsorde koppelingen soms wel vreemd....hoop je zwanger te worden dan wel ben je zwanger en wat hebben ze dan als koppeling: echtscheiding online....
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003, uitgerekend 6 juli Latoya, 23 jaar, 1?e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend ? augustus afspraken: 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 13 dec Zena eerste echo 13 dec Mone derde echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 27 dec Latoya 1e echo bij gyn 9 jan Bruidje VK
hahaha ja ik vind het ook nog wel een eind weg hoor... maar deze maand gaat vast snel voorbij met die feestdagen en zo..
Ik verheug me er al op dat we het dadelijk aan iedereen kunnen/gaan vertellen! En dat mag al in januari als de lengte van de zwangerschap een beetje goed gegokt is... En dat lijkt zo, aangezien december elk jaar weer voorbij is voor je het weet.
ik heb mijn banner voorlopig weg gehaald... vandaag verlies ik wat rode sliertjes bloed.... vk gebeld en dinsdag inwendige echo omdat het nu te vroeg is! misschien kunnen ze me nog niet veel vertellen, maar ik wilde graag eerder! ik ben bang dat het weer mis is, zit er echt ff door heen nu....
mag het wel hopen, wordt helemaal gek van het gereken....had 11 nov al een vage posi test, en 13 een vet posi test, en de 14de ook, had toen ook >90 hCG en afgelopen echo nog geen 6 weken te horen gekregen....dus ja euh...als ik toen 5 weken was zou ik al een posi test hebben bij drie weken...beetje gek aangezien ik de vorige keer pas een vaag streepje had 2 dagen na NOD... maar goed ergens in juli of augustus laat het kindje zich wel zien hopen we dan
He meissie wat ontzettend naar voor je.. Ik duim heel hard dat het toch allemaal goed zit! Heel veel sterkte...