Ik heb gewoon weer mat care getest omdat die volgens het boekje 4 dagen eerder kan en mijn apotheektest van de dag dat mijn NOD had moeten komen. Als ik het wel ben dan verwacht ik dus wel dat matcare duidenlijker is dan de apotheektest.
alles gaat goed komen voor de meiden hier! hier komt er ook geen angelsound in hoor! ik vind mezelf daar te obsessief voor....dan moet ik echt elke dag luisteren en dat lijkt me niet goed
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober afspraken: 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 1 apr Mone VK
Mimi, kan me wel voorstellen dat je even aan het twijfelen slaat vanwege een wat lichtere test. Maar het hoeft echt niks te betekenen. Heb ik ook gehad deze keer. Toen had ik de avond van tevoren meer gedronken dan anders. De test kan dan lichter uitvallen. Lindaa, veel succes vandaag bij de VK. Ischaa, moeilijk he? Om vertrouwen te houden in je zwangerschap. En dan krijg je ook nog zo'n naar verhaal te horen. Meid, we blijven hier voor je duimen, dat je morgen een geweldige echo zult hebben. Ik ben zelf nog steeds erg blij met onze first sounds. Ik heb een voorliggende placenta en ik voel het kindje al wel regelmatig, maar helaas niet dagelijks. Voor ons is dit apparaatje echt een uitkomst. Ik vind het geweldig om regelmatig even te luisteren. Zeker wanneer ik de kleine al even niet meer heb gevoeld. Het stelt me echt gerust.
ik heb de mazzel dat ik een achterliggende placenta heb en ik het kindje gewoon elke dag voel en ook echt regelmatig. Ik kan het slaap/waak ritme er zelfs duidelijk uithalen...bijv. 's avonds tegen 22 uur wordt ze erg aktief
Ik heb nog niet gehad dat ik Alyssa wel groot kon kijken. Het is me van het begin af aan gewoon veel te hard gegaan. Ik vond het zo heerlijk dat ze zo klein was bij de geboorte, ik heb daar volop van genoten. Het ging me echt allemaal veel te hard. Hoewel ik het mooi vond dat ze dingetjes zelf ging doen, moest ik daar in eerste instantie echt aan wennen. Inmiddels ben ik daar wel aan gewend en vind ik het alleen maar mooi, al zou het best wel ietsje langzamer mogen gaan. En dat loslaten, tja, dat is de volgende fase. Dat zal straks ook wel weer erg wennen zijn. Als ze naar school gaat en bij vriendjes en vriendinnetjes wil gaan spelen.
Ik heb nooit spijt gehad van mijn angelsound. Het heeft me nooit in de steek gelaten.. Ondanks dat ik het nu wel veel voel vind ik het nog steeds fijn om het af en toe te luisteren...
ik heb daar nog geen ervaring mee maar ik denk dat ik het ook wel heel moeilijk zal hebben met het loslaten.... en helemaal als je zo'n programma zoals gisteravond op SBS ziet van Tienermoeders.... de jongste was 13 jaar.....en ze was er nog trots op ook nog
Was het maar waar dat ik een dag/nachtritjer eruit kon halen. Dat is me bij Alyssa ook nooit opgevallen. Ook bij haar had ik een voorliggende placenta. De ene dag voel ik de kleine veel en dan zo een paar dagen niet, net als bij m'n eerste zwangerschap.
Goede morge meiden! Heyyyyyyyyy Semmi, leuk je hier te zien! Oh meiden er is een heeeeeeeeeeeerlijk gevoel hier! Ik ben echt totaal mijn onzekerheid kwijt.... Ga m ook niet zoeken (laat maar lekker liggen waar die ligt!) We gaan GENIETENNNN! Hey Sam..... Morgen zijn we op de kop af 10 weekjes!
kan ik me heel goed voorstellen hoor, maar ik ken mezelf en dan sla ik door met het luisteren....dus daarom heb ik hem niet aangeschaft en nu voel ik het kindje elke dag dus dat stelt me voldoende gerust. Moeilijk te geloven dat we al over de helft zijn he
Van harte Jill! Lekker genieten nu... Ja gaat redelijk hard nu he Liesje.. soms kan het me niet hard genoeg gaan hoor.. Denk dat ik dalijk ook wel weer blij ben als ik weer zwanger"af" bent zeg maar..
ik denk dat wij dat inderdaad straks allemaal hebben, ben in ieder geval blij dat ik me nu nog niet zo'n koe voel, maar dat komt nog wel ben ik bang