Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Och, ik ben ook al 2 kilo aangekomen hoor. Ik kan me er erch niet druk om maken.
    Wat een lekker weertje he , tenminste, dat zonnetje wat zo lekker naar binnen schijnt (binnen waait het niet).
    Ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder echt flink aan het groeien is. Verder geen energie vandaag, ik zit echt te wachten tot dat weer een beetje komt, maar bij mijn tweede zwangerschap heb ik tevergeefs zitten wachten....

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm hier ook geen energie.. nog niets gedaan vanochtend.. zit beetje te puzzelen :p..
    Straks even honden uitlaten, wat op de bus gooien, stofzuigen, dweilen en ff een dutje :p

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze zei alleen het kindje groeit voldoende....niet eens het kindje groeit goed ofzo....

of zie ik nu spoken

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI liesje, ja volgens mij zie je nu spoken :D !

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou dan ga ik maar even naar de AH, even naar buiten want ik heb hoofdpijn...

even geld ophalen voor onze babykamer die we vanavond gaan ophalen jippieeeeeee!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI doe dat maar even.. LEUK :D !
    Pas op voor de spoken meid :D

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo dat was lekker buiten..even een paar dingetjes gescoord bij de AH en natuurlijk ook weer een smurf :)

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Inderdaad Liesje, je ziet ze vliegen hahhaha...

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de levering van het kamertje/ box/ kinderwagen.. Het komt op goede vrijdag.. dus nog 3 weekjes wachten

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nouuuuuuuu :oops: :oops: :oops:

leuk joh...ga je straks ook foto's maken hoe het geworden is?

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja als het echt helemaal klaar is zal ik wel een foto plaatsen.. maar niet eerder dan dat..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dus we moeten nog even wachten :(

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja maar is toch veel leuker als het helemaal klaar is?

By the way, was net bij V&D echt superleuke dingen daar zeg.. Van Nijntje etc.. heel schattig!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hiet vanmorgen om 9 uur al intake bij de vk.
    Was weinig nieuws wat ik te horen kreeg. Dan merk je toch dat je veel al weet nu bij de tweede. Wat wel nieuw is bij onze vk, is dat ze over 4 weken met de eerste controle nog een echo doen! Gewoon voor de leuk zei de vk, om te zien hoe hard je kindje al gegroeid is. Onze vk doet nu zelf de echo's, dus wel leuk zo'n extra keer! En daarna de 20 weken echo ook nog

En dames, wat betreft gene energie....hier nog eentje de nergens puf voor heeft. Mijn dochter ligt nu lekker te slapen en ik plof maar neer op de bank. Maar ja....heb het er graag voor over, als we maar een gezond kindje krijgen!

tot later, liefs Semmi

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja bruidje, Nijntje is echt heel schattig voor die kleintjes! Mijn dochter heeft er nu zelfs ook nog een setje van, gaat tot maat 86 maar helaas, mijn dochter zit straks in maat 92, dus dan moet ik voor haar de babyafdeling echt vaarwel zeggen.
    Gelukkig straks nieuw beebje....hahaha!

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ha meiden! MAg ik trouwens ook op de lijst? Ben 26 (3 maart 27 :D ), 1e kindje, uitgerekend op 12 oktober en in september een ma gehad!

Voel me vandaag goed, ben niet echt misselijk en ook niet zenuwachtig of zo, vandaag zie ik alles positief in en geniet ik volop! Wat een heerlijk fijn gevoel! Ik doe echt mijn best om het vast te houden! :)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ik nog niet geweest....gelukkig maar...want dat komt niet goed!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!
    Zo alles was top bij de VK! Baarmoeder ligt goed en groeit goed! Heb ook weer ff het hartje van de kleine uk gehoord! Oohw wat wordt je daar blij van! :) VK zei dat het wel een goudvis was, want hij/zij zwemt er maar op los HIHI ze moest hem als het ware "vangen"
    nou ben weer super blij in elk geval!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goede berichten hier allemaal! Fijn hoor, van harte meiden..

Semmi, ja vond ze zo leuk. Wilde een slaapzak wit met blauw kopen voor de kleine man maar ze hadden de kleinste maat niet meer wel jammer..

Liesje neem je portomonnee maar mee daarheen echt superleuk..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja daar was ik al bang voor...gelukkig kom ik daar voorlopig niet...in ieder geval niet met voorbedachte rade :)

eerst maar eens naar prenatal en wat leuke cadeautjes zien te vinden wat we graag willen hebben

20. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Dat wat ik dacht dat een miskraam was heeft niet doorgezet! Kon het niet geloven na 2 miskramen.. Maar waarschijnlijk is alles dus gewoon goed!
    Ben blij, verast etc maar het dringt niet echt tot me door. Denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik bij de eerste echo (12 maart) een positief beeld zie!

Jooze

Deel Deze Pagina