Ja lekker he? Ja wij vertellen het maandag en misschien t weekend aan m'n opa en oma.. Hangt ervan af of opa thuis is uit het ziekenhuis en we daar even langs gaan.. Komt goed Pippo Ik heb pas 18 maart weer echo.. PFFF
Zal pas maar blij zijn als volgende week vrijdag alles goed is! Bij mijn 1ste miskraam was het bij 16weken...
Ja bij ons hebben we de 1e echo afgewacht, maar goed, ik blijf erbij. Het kan altijd fout gaan, maar je kunt morgen ook tegen een boom rijden of wat dan ook.. Snap je wat ik bedoel? Daarbij ik kan niet liegen waarom ik 'ziek' ben ofzo dus dan horen ze het toch wel.. Dan mogen ze van mij ook de voorpret van het weten dat ik zwanger ben ..
Maar ik snap jou ook wel hoor Pippo.. Is niet niets wat je dan meemaakt natuurlijk! Knuffel voor jou!
OOh bah.. ik ben zoooo moe.. en moet ik vanavond ook nog paardrijden .. naar les.. dus weer laat thuis ... bleagh.. nou ja, nog maar een paar keer HAHA niet dat ik er wat aan heb.. heb na wedstrijd niet meer gereden ... erg slecht.. maar ja, er is hier iemand die m'n energie eet
Toen ons dochtertje werd begraven, moet ik zeggen dat niemand met onsd kon meevoelen ook familie niet...tis misschien raar dat ik dat zeg, maar uiteindelijk weten ze niet wat men doormaakt, ze gaan er dan ook vanuit dat het slijt, maar das zeker niet het geval...tenslotte hebben we een kindje op kerkhof liggen en dat vergeet ik dus nooit! Dat was het ergste wat me overkomen is...