Ja dat geloof ik idd wel! Denk idd dat daar erg veel onbegrip voor is! Echt erg lijkt me dat! En dan het onbegrip erbij
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 9 oktober Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober afspraken: 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 28 feb Nony 2e echo 29 feb Natas pretecho 3 mrt Luna 20 weken echo 3 mrt Joli 2e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 5 mrt Ktje VK + 2e echo 6 mrt Bruidje VK 6 mrt Lindada 12 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 10 mrt Luna vlk 11 mrt Liesje vk 14 mrt Inez pretecho 18 mrt Rebbel 20 weken echo 18 mrt Inez 20 weken echo 18 mrt Sam8 vk + 2e echo 20 mrt Rebbel vk 27 mrt Natas 20 weken echo 1 apr Mone VK
Ja das waar . Neej hierna nog 4 keer.. Ik heb er voor betaald, dus moet er maar wel even heen ! per 1 april is het gebeurd .. Nou ja.. ik zal even afwassen en dan omkleden en gaan met die banaan .. Werkse vannacht meid.. Liefs SAM
Tja, tis raar hoe mensen erover denken...maar neem het hen niet kwalijk want ze weten niet hoe ik heb allemaal heb beleefd...de avond en nacht in ziejenhuis is om nooit te vergeten en zeker erna niet....bleek dat ik infectie ook had, doordat ik geen curreatge had gekregen...maar dat heb je dus met vervangers (gyn was in verlof)...
Ik heb indertijd mijn beleving en gevoelens op papier gezet, moest iedereen die lezen dan zouden ze het begrijpen. Als ik het nu nog teruglees, wenen mijn ventje en ik alsof het gisteren nog was...
Jeetje alsof het nog niet erg genoeg was .. Bah.. Verschrikkelijk.. Nou meid.. ik ga echt hoor ... Als ik uit m'n stoel kan komen
Ik zeg altijd: ik kan slechts een stipje voelen van wat jullie voelen. En dat doet al zo verrekte zeer. Ik denk dat dat ook zo is. Ik voel dan al pijn en ben niet eens de ouder, laat staan dat ik wél de ouder zou zijn. Een kind begraven is 1 van de ergste dingen die je als ouder kan overkomen en neem je je hele leven mee.
Ik kon uiteindelijk pas de innerlijke rust vinden toen de baby eenmaal geboren was. Als je eenmaal hebt ervaren dat je het is afgenomen, is het heel moeilijk om daarna te vertrouwen dat het wel goed gaat. Ik hoop pippo dat jij die innerlijke rust wel vindt en dat jullie meisje als een beschermengel over haar kleine borertje of zusje mag waken!
Lieve lieve meiden, bedankt voor al jullie steun. Nog 1 nachtje slapen en hoop dat ik dan een mooi kloppend hartje te zien krijg. Gelukkig mag ik al heel vroeg om 9.20 maar als alles goed is ga ik erna meteen even winkelen in de plaats waar ik ook naar het ziekenhuis moet. Dus helaas kan ik het jullie dan niet meteen vertellen. Ik krijg vandaag geen hap door mijn keel, heb dus vanavond ook vloeibaar groente en fruit gedronken @Pippo Ik zal jou even een smsje sturen als ik meer weet
@Sam Wat een gedoe met jullie huis zeg, echt niet leuk. @Pippo Ik ga ook heel hard voor jou duimen dat alles goed is. @Jill Wat fijn dat jij je zo voelt, echt dat vloerkleed niet meer omhoog doen
Weet trouwens iemand dat, zou ik morgen ook weer voor alles opnieuw bloed moeten laten prikken? Mijn moeder heeft vandaag voor mij bij prenatal de doos opgehaald (ik moest er anders een uur voor rijden) en volgens mijn moeder zit er echt veel in en ook hele leuke dingen
Hi Dames, Succes morgen met de Echo! Pipo, lijkt me heel moeilijk een kindje moeten begraven. En zeker als je nu zwanger bent duurt het zo lang voor je voor je gevloel in je "veilige"periode bent. Kan me wel voostellen dat mensen totaal niet kunnen begrijpen wat het is. en hoe ze er mee om moeten gaan. Ze maken het niet mee zoals jij dat doet. Zelfs tussen jou en je man zal het nog een groot verschil zijn (neem ik aan)... Attans dat merk ik met alles omtrent een zwangerschap het zit toch in jou buik... Niet dat de man minder is, maar het is gewoon totaal anders. Heb wat mijn miskramen betreft een goede ervaring met de mensen uit mijn omgeving, veel beter als ik ooit zou kunnen verwachten! Maar ik moet het ook wel vertellen op bv mijn werk, ivm mijn bekkeninstabiliteit waar ik steeds met 3 weken zwangerschap al zo'n last van heb dat ik mijn werk niet meer voor 100% kan uitvoeren.. Maar inderdaad et is aan ieder of die het wel of niet wil vertellen aan de omgeving.. Jooze
Hai allemaal, Heb van vandaag bij gelezen maar tis een beetje veel om op alles te reageren. En er achter aan hollen na een kantoordag met een berichtje wat dan vaak achterhaald is heeft ook niet zo veel zin. Dus, ik zwaai even! Pippo, dat lijkt me zó zwaar.......